W zależności od wyboru pakietu franczyzowego, partner Kancelarii Kredytowych może zaoferować swoim klientom kredyty gotówkowe, firmowe, konsolidacyjne, hipoteczne, kredyty z dotacją oraz usługi księgowe i produkty inwestycyjne.
Niedziela
18.05.2014
Partner Kancelarii Kredytowych może wybrać jedną z dwóch form współpracy - różnią się kwotą inwestycji i ofertą.
 

Kancelarie Kredytowe należące do spółki PBFI International specjalizują się w sprzedaży produktów finansowych. Sieć oferuje możliwość współpracy w dwóch wariantach. Wariant podstawowy (franczyza) charakteryzuje się mniejszymi wymaganiami wobec franczyzobiorcy – nie trzeba inwestować w placówkę, dlatego biznes można potraktować jako dodatkowe źródło dochodów. Opłata wstępna wynosi 5 tys. zł, czyli dwa razy mniej niż w wariancie Premium, w którym partner prowadzi biuro stacjonarne. W tym przypadku  wymagane jest od przedsiębiorcy doświadczenie w branży finansowej oraz pełne zaangażowanie w biznes. W zamian za to otrzymuje dodatkowe źródła dochodów dzięki sprzedaży pełnej palety produktów.  W zależności od wyboru pakietu franczyzowego, partner może zaoferować swoim klientom kredyty gotówkowe, firmowe, konsolidacyjne, hipoteczne, kredyty z dotacją oraz usługi księgowe i produkty inwestycyjne.

- Nasza placówka własna działa w Gliwicach, wkrótce nastąpi otwarcie oddziału w Katowicach. W przeciągu dwóch miesięcy uruchomimy punkt franczyzowy w Gdyni, jednocześnie finalizujemy negocjacje z trzema kolejnymi licencjobiorcami. Cel na ten rok to minimum osiem otwarć. Koncentrujemy się na województwach: śląskim, małopolskim, opolskim i pomorskim. Planujemy w każdym województwie pozyskać minimum dwóch partnerów z miast liczących co najmniej 50 tys. mieszkańców – mówi Piotr Bijański, prezes zarządu.

Franczyzową Kancelarię Kredytową można prowadzić w centrum miasta lub jego okolicach. Na początek wystarczy lokal o powierzchni 30 m2, jeśli jednak zdecydujemy się na wariant Premium, lokal może być nawet trzy razy większy. Osoby zainteresowane współpracą biorą udział w szkoleniach wewnętrznych oraz w szkoleniach produktowych realizowanych przez banki i inne instytucje współpracujące.
(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz