Powierzchnia sprzedaży - od 50 do 900 m2 pozwala dopasować franczyzobiorcy lokal do jednego z 4 formatów Chaty Polskiej: VIP, premium, standard, partner.
Środa
21.05.2014
Chata Polska stawia na lokalnych dostawców. W tej samej sieci klienci znajdą różne produkty spożywcze.
 

Bardzo często jednolite standardy sieciowe oznaczają nie tylko tą samą aranżację sklepu, ubiór pracowników, sposób obsługi klienta, ale także ten sam asortyment. Przykład Chaty Polskiej pokazuje, że oferta poszczególnych sklepów nie musi być wszędzie identyczna. Nowa strategia przedstawiona przez poznańską centralę mówi o wspieraniu lokalnych producentów. To także ukłon w stronę klientów, którzy cenią marki związane z miejscem ich zamieszkania.
- Specjalnie dla naszych franczyzobiorców zostanie przygotowana lista lokalnych producentów. Partnerzy będą jednak zatowarowywać swoje sklepy samodzielnie – mówi Katarzyna Łazarowicz, menedżer ds. marketingu Chaty Polskiej.

Jednocześnie franczyzodawca wprowadza swoją drugą markę własną, której logo Spiżarnia Chaty Polskiej pojawi się na niektórych tradycyjnych produktach. - Spiżarnia Chaty Polskiej i Dobra Nasza to zupełnie dwie różne marki. Dobra Nasza to w rozsądnej cenie, w wielu kategoriach: od słodyczy, przez przetwory warzywne i owocowe, po produkty higieniczne. Spiżarnia Chaty Polskiej to element nowej strategii Chaty Polskiej. Są to produkty tradycyjne, oparte na naturalnych składnikach, charakterystyczne dla poszczególnych regionów. Są one wytwarzane przez producentów lokalnych, dodajemy tylko nasze etykiety - wyjaśnia Agnieszka Kmieciak, kierownik ds. marki własnej.

Chata Polska posiada blisko 200 sklepów. Za 3 lata ma być ich już 300. Franczyzodawca działa głównie w zachodniej Polsce, w województwach: wielkopolskim, zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim, lubuskim, dolnośląskim. Najdalej „wysunięty” na wschód sklep znajduje się w woj. łódzkim.
- Strategia rozwoju naszej sieci, która wywodzi się z Wielkopolski opiera się, przede wszystkim na dalszym rozwoju w regionach, w których już działamy i mamy mocną pozycję – komentuje Katarzyna Łazarowicz. (dw)


POPULARNE NA FORUM

Zarabianie przez internet

Zarabianie w necie we współczesnych czasach stało się bardzo modne. Sama korzystam z butików online, bo to wygodne zakupy. Prowadzę również bloga...

2 wypowiedzi
ostatnia 25.09.2018
E-papierosy na cenzurowanym

This was a shocking post. It has some look at here fundamental data on this subject. my gmail login

4 wypowiedzi
ostatnia 24.09.2018
Zarabianie przez internet

Ostatnio zauważyłam, że popularne sa programy partnerskie i zarabianie w ten sposób przez internet. Może ktoś z was dorabia sobie właśnie w ten sposób Chyba tutaj...

2 wypowiedzi
ostatnia 24.09.2018
Programy partnerskie

Zastanawiam się w jaki sposób dorobić sobie przez internet. Zainteresowały mnie [url=https://make-cash.pl/katalog-serwisow/programy-partnerskie-afiliacja/]niedawno...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.09.2018
Sklep w modelu franczyzy

Dzień dobry, Rozważam razem z żoną otwarcie własnej działalności na zasadzie franczyzy, w mieście o liczbie ludności powyżej 300 tysięcy. Bierzemy pod uwagę...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.09.2018
Alma Market powiększa sieć

I am happy to find your distinguished way of writing the post. Now you make it easy for me to understand and implement the concept. Thank you for the hack twitter post.

5 wypowiedzi
ostatnia 23.09.2018
Muszkieterowie - sklepy Intermarche i Bricomarche

Ok, już nie ważne. 30 września poszły zwolnienia dla wszystkich. No szkoda, jedyny sklep z własną wędzarnią.

71 wypowiedzi
ostatnia 06.09.2018
Muszkieterowie - sklepy Intermarche i Bricomarche

gapcio, skąd informacja że w Świnoujściu sklep ma być zamykany? Nikt nam jeszcze nie mówił o tym, ale chodzą ploty od klientów sklepu że podobno sklep ma być...

71 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018