Franczyzodawca uszyje

Już czerwcu w sklepach Twojej Ubieralni część asortymentu będzie pochodziła z własnej produkcji. Jesienią natomiast cała kolekcja będzie uszyta z metką franczyzodawcy. Koszty dostawy towaru leżą po stronie centrali. Sieć, której sklepy działają głównie w centralnej Polsce gotowa jest na otwarcia w całym kraju.
Czwartek
22.05.2014
Właściciel Twojej Ubieralni zna sposób na obniżenie kwoty inwestycji w sklep odzieżowy.
 

Pod logo Twojej Ubieralni działa siedem sklepów odzieżowych, w tym cztery prowadzone przez franczyzobiorców. Kilka licencji franczyzodawca już sprzedał w tym roku. Sklepy Twojej Ubieralni znajdują się głównie w centrach handlowych małych i średnich miast.
- Zarządcy tych obiektów są otwarci na naszą markę, ponieważ chcą urozmaicić ofertę swojego centrum handlowego. Nie wszystkie sklepy odzieżowe posiadają duże rozmiary, które stanowią znaczną część naszego asortymentu – mówi Hubert Kabala, właściciel Twojej Ubieralni.

Do tej pory franczyzodawca chwalił, że na jego półkach znajdują się wyłącznie ubrania polskich producentów. Jednak współpraca ta odbywała się za pośrednictwem przedstawicieli handlowych. Od tego roku firma nawiązała współpracę ze szwalniami, które będą szyły odzież dla Twojej Ubieralni z nazwą marki na metce.
- Ograniczy to koszty nawet o 20 proc. Ponadto staramy się o możliwość umieszczenia na naszych ubraniach polskiej flagi, co będzie naszym dodatkowym atutem, ponieważ pokazuje, że stawiamy na polski produkt. Nie chcemy, tak jak wiele innych sieci, sprowadzać towaru z krajów Dalekiego Wschodu, które jakościowo odstają od naszych ubrań – komentuje Hubert Kabala.

Rozpoczęcie własnej produkcji oznacza dla franczyzobiorców obniżenie kwoty inwestycji, która do tej pory wynosiła 50 tys. zł. Teraz otwarcie sklepu na licencji Twojej Ubieralni wiąże się z koniecznością zainwestowania 35 tys. zł. Ta kwota wystarczy na wyposażenie i zatowarowanie sklepu o powierzchni 30 m2. W przypadku większego lokalu za każdy metr kwadratowy trzeba doliczyć średnio 500 zł. Franczyzobiorca korzysta ze szkoleń organizowanych przez firmę oraz może liczyć na wsparcie w negocjacjach czynszu za najem. (dw)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.