28.05.2014

Z internetu do galerii

Hobby4Men.com, sklep z akcesoriami dla mężczyzn, wchodzi we franczyzę.

Firma Kolter została założona w 1991 roku. Od ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą hurtową i detaliczną odzieży sportowej, gadżetów elektronicznych, artykułów strzeleckich oraz obronnych, niewymagających posiadania zezwolenia. Do fiirmy należą sklepy Broń.pl i Hobby4Men.com. Z końcem maja we wrocławskiej galerii handlowej Magnolia Park powstał salon Hobby4Men.com. Dwa inne punkty działają w centrach handlowych w Częstochowie i Kielcach. Właściciel zapowiada, że do końca roku otworzy kolejne 2-3 sklepy w największych miastach kraju (powyżej 500 tys. mieszkańców), kontynuując jednocześnie sprzedaż online.

Sklep Hobby4Men.com w galerii handlowej Fot. Grupa Kolter

Inwestycja w sklep Hobby4Men.com zlokalizowany w centrum handlowym wynosi ok. 200 tys. zł, a w sklep przy ulicy ok. 150 tys. zł. Mowa o powierzchni 70 m2. Wymieniona kwota obejmuje m.in. remont, umeblowanie oraz zakup sprzęt komputerowego. Zatowarowanie sklepu to z kolei koszt na poziomie ok. 100 tys. zł.

- Stale rozwijamy sklep internetowy. W tym tygodniu zoptymalizowaliśmy go tak, by łatwo i intuicyjnie można było robić w nim zakupy za pomocą urządzeń mobilnych. Planujemy, że pełnię założonych przez nas funkcjonalności strony osiągniemy za mniej więcej 3 miesiące – wyjaśnia Mirosław Klekot, dyrektor generalny grupy Kolter.

Firma zamierza też wejść z marką Hobby4Men.com na rynek franczyzowy. Szczegóły dotyczące swojego programu franczyzowego przedstawi w drugiej połowie roku.
- Rozwój Hobby4Men.com opieramy na koncepcji połączenia wzajemnie uzupełniających się obecności w galeriach handlowych oraz sprzedaży przez internet. Chcąc połączyć offline z online, musimy stworzyć dużą sieć sklepów, w których klienci będą mogli dany produkt zobaczyć, sprawdzić „namacalnie”. Docelowo potrzebujemy ok. 50 placówek w całym kraju. W tym założeniu ok. 10 punktów to sklepy firmowe, a reszta franczyzowe – zapowiada Mirosław Klekot.

Coraz więcej firm łączy sprzedaż w internecie i przez internet. Punkty stacjonarne umożliwiają odbiór zamówionych produktów. Na przykład sklep internetowy Merlin.pl niedawno zainwestował w punkty odbioru przesyłek.
(dw)
 

 

 

 

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0