10.06.2002

Francuski szyk

Pierwszy w Polsce salon fryzjerski Jacques Dessange ruszył w Atrium Center w Warszawie

Jak poinformowała Gazeta Wyborcza w Polsce ruszył pierwszy salon fryzjerski Jacques Dessange światowej sieci, której klientami są gwiazdy kina i telewizji. Na świecie istnieje 800 salonów tej marki w 40 krajach świata. Codziennie salony odwiedza 40 tysięcy klientów. Marka Jacques Dessange posiada własne linie produktów fryzjerskich i kosmetycznych, własną kolekcję biżuterii, galanterii skórzanej oraz okularów i akcesoriów do włosów. Zatrudnieni w salonie fryzjerzy podchodzą do klientów indywidualnie i sami pomagają dobrać odpowiednie do typu urody rodzaj fryzury.

Oprócz salonów fryzjerskich marka Jacques Dessange oznacza także tzw. uniwersytet mody, w których szkolone są kadry zatrudnione w salonach.

Więcej: Gazeta Wyborcza, Supermarket, 7 czerwca 2002

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0