Sieć Drogerii Jawa powstała pod koniec 2012 roku. Jej założycielem jest firma Komplex-Torus z siedzibą w Warszawie, która zajmuje się dystrybucją artykułów chemicznych, kosmetycznych i higienicznych w centralnej Polsce.
Poniedziałek
16.06.2014
Miesięcznie sieć Drogerii Jawa otwiera nawet kilkanaście stoisk drogeryjnych. Powstają także sklepy.
 

Drogerie Jawa działaja w trzech modelach współpracy: drogerie franczyzowe (4 sklepy), drogerie partnerskie (50) oraz stoiska partnerskie Jawa Czysto i Pięknie przeznaczone dla marketów spożywczych i budowlanych. Przedstawiciele sieci przewidują, że do końca roku 2014 będzie w niej działać łącznie 400 punktów sprzedaży. Ponadto pod logo Jawa funkcjonuje również 15 drogerii własnych.

– Zapewniamy partnerom otwarcie nowej drogerii pod klucz. Miesięcznie otwieramy średnio dwie własne oraz dwie franczyzowe Drogerie Jawa. Sieć powiększa się też o 8-12 nowych stoisk drogeryjnych, które można otworzyć nie tylko w sklepie spożywczym, ale też w sklepie z AGD  lub markecie budowlanym. Doświadczenie pokazuje, że wielu właścicieli sklepów spożywczych nie potrafi w pełni wykorzystać potencjału drzemiącego w artykułach drogeryjnych. Nasza wiedza i wsparcie niejednokrotnie pomogły przedsiębiorcom zwiększyć obroty ich sklepu – zapewnia Wojciech Radliński, prezes Komplex-Torus.

Franczyzodawca nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie ani za funkcjonowanie w sieci. Mimo to na otwarcie własnej drogerii trzeba przeznaczyć nawet kilkaset tysięcy złotych. Przedstawiciele Drogerii Jawa szacują, że na samo przygotowanie i wyposażenie sklepu trzeba przeznaczyć ok. 80 tys. zł, a wyposażenie drogerii można wziąć w leasing, co pozwoli obniżyć koszty inwestycji. Na pierwsze zatowarowanie trzeba wydać 250-300 tys. zł. Później franczyzobiorcy mogą liczyć na korzystne formy kredytowania zakupów towaru. 

Sieć zapewnia swoim partnerom wsparcie marketingowe, które obejmuje m.in.: materiały promocyjne, oprawę wizualną stoiska bądź sklepu oraz pomoc w zorganizowaniu imprezy na otwarcie sklepu. Franczyzobiorca otrzymuje też wsparcie w zakresie prowadzenia drogerii oraz opiekę doradcy regionalnego. (mak)


POPULARNE NA FORUM

Biżuteria zawsze modna

Ja najczęściej jednak biżuterię kupuję u tradycyjnych jubilerów, ale z tego co widzę to to wygląda bardzo fajnie. Może się kiedyś skuszę.

47 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2018
Polacy lubią prezenty

A ja np. nie przepadam, a już szczególnie nie lubię ani otrzymywania, ani składania życzeń. Chyba nie jestem standardową Polką, ale cóż. Każdy ma inne upodobania.

14 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Warto.Jest to o wiele bezpieczniejsze niż inwestowanie w fundusze inwestycyjne czy w giełde.Jednoczesnie może dać o wiele lepsze dochody niż inwestowanie w lokaty, które...

53 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2018
Pan od kosmetyków

To może być ciekawy biznes. Tu chyba potęgą jest Inglot.________________________________pisaniepracdyplomowych.edu.pl

9 wypowiedzi
ostatnia 26.03.2018
Paznokcie w natarciu

To biznes, który nie wymaga wielkiego nakładu finansowego. Kiedyś może w to wejdę._______________________http://pisaniepracdyplomowych.edu.pl

19 wypowiedzi
ostatnia 26.03.2018
Paznokcie w natarciu

Jaki rodzaj manicure jest najsolidniejszy i najlepszy na codzień?

19 wypowiedzi
ostatnia 26.03.2018
Biżuteria zawsze modna

Tutaj nie chodzi nawet o modę. Biżuteria jest sposobem na zachowanie kapitału. Po iluś tam latach nadal będzie coś warta. Pieniądze mogą stracić na wartości przez...

47 wypowiedzi
ostatnia 26.03.2018
Biżuteria zawsze modna

A ma ktoś pomysł na sprzedaż biżuterii męskiej?Konkretnie takie np.łańcuszki http://braccatta.com/pl/bizuteria-meskaW temacie biżuterii zawsze mówimy o tej...

47 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2018
zobacz więcej na forum