W trakcie kontroli oceniamy czystość sklepów, dostępność promocji i towarów szybko rotujących.
Joanna Bytner, dyrektor marketingu i członek zarządu Chaty Polskiej
Wtorek
24.06.2014
Wszystkie sklepy co najmniej raz w miesiącu odwiedza tajemniczy klient - o audycie opowiada Joanna Bytner, dyrektor marketingu Chaty Polskiej.
 

Jak często odbywają się kontrole w sklepach Chaty Polskiej?
Audyt sklepu odbywa się przy każdej wizycie naszego kierownika regionu i opiekuna sklepu, czyli raz w tygodniu. Dodatkowo wszystkie sklepy co najmniej raz w miesiącu odwiedza tajemniczy klient.

Na czym polega kontrola? Które elementy prowadzenia biznesu są sprawdzane?
Audyt wewnętrzny polega na sprawdzeniu wszystkich standardów sieci: sposobu ekspozycji towarów świeżych, promocji, obsługi klientów. Oceniane są także działania sklepu – sprzedaż, marża, stan towarowy, dostępność produktów, badanie oznaczeń cenowych. Kontrola tajemniczego klienta skupia się na standardach ekspozycji, jakości i dostępności towarów. Badamy poziom obsługi sklepu zarówno przy działach świeżych jak i przy kasach. Oceniamy czystość sklepów, dostępność promocji i towarów szybko rotujących.

Czy partnerzy są w jakikolwiek sposób uprzedzani przed planowanym audytem?
Partnerzy wiedzą, ze wizyta naszego opiekuna odbywa się raz w tygodniu. Termin ten jest zazwyczaj stały. O terminie tajemniczego klienta nie informujemy. Wszyscy wiedzą, ze odbywa się on raz w miesiącu.

Czy właściciele sklepów Chaty Polskiej otrzymują do wglądu wyniki?
Tak, wyniki przesyłane są do naszych partnerów mailem oraz prezentowane na platformie komunikacyjnej. Każdy sklep może porównać się do regionu, w którym się znajduje i do wyników całej sieci.

rozmawiał (dw)


POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022