Piątek
27.06.2014
50 salonów do końca 2015 roku - taki plan rozwoju ma franczyzodawca sieci BodyConcept i DepilConcept. Jak zamierza go zrealizować?
 

Firma BodyConcept powstała w 2005 roku w Portugalii. W ciągu pięciu lat rozwinęła sieć do ponad 50 salonów. W Polsce pojawiła się pod koniec 2010 roku. Pierwszy salon pod logo BodyConcet został otwarty w Rzeszowie, kolejny w Warszawie.  Pół roku później właściciele firmy postanowili w Polsce rozwijać również sieć salonów DepilConcept.

Ideą obu konceptów było przybliżenie polskim klientkom usług kosmetycznych uznawanych za drogie i luksusowe. BodyConcept oferuje pakiety zabiegów na ciało, takie jak masaże próżniowe czy liposukcja bez skalpela, manicure, pedicure i zabiegi na twarz. W salonach sieci można też skorzystać z porad dietetyka.

Założeniem DepilConcept było z kolei odczarowanie w naszym kraju wizerunku depilacji laserowej, uważanej za bardzo ekskluzywną i przekraczającą możliwości finansowe większości Polek. Pakiety oferowane w ramach salonu obejmują zarówno zabiegi depilacji laserowej i fotoodmładzania, jak i tradycyjną depilację woskiem.

 Jeszcze kilka lat temu w Polsce działało 12 firm oferujących usługi depilacyjne i rozwijających się poprzez franczyzę. Dziś Depil Concept jest w tej dziedzinie monopolistą. Obecnie ma 9 salonów (jeden własny i osiem franczyzowych), bliźniacze BodyConcept zarządza natomiast dwoma placówkami (jedną własną i jedną franczyzową).

- Jesienią powstaną cztery nowe salony, jeden BodyConcept i trzy DepilConcept. Rok 2014 chcemy zamknąć z 10 nowymi placówkami. W przyszłym roku planujemy natomiast powiększyć zasięg sieci do 50 punktów. Dynamiczny wzrost będzie możliwy dzięki nowej strategii - będziemy nie tylko otwierać placówki pod naszym szyldem, ale również sprzedawać usługi depilacyjne innym salonom - mówi Mariusz Włoczkowski, specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej BodyConcept i DepilConceot.

Optymalny lokal pod salon BodyConcept lub DepilConcept powinien mieścić się w mieście zamieszkałym przez ponad 100 tys. mieszkańców. Minimalna kwota inwestycji w salon to 166 tys. zł. (mt)

 


Małgorzata Tomczak

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019