08.07.2014

Owczy pęd franczyzobiorców

W przeciągu roku Ship Center pozyskało 15 partnerów. Kolejne otwarcia biur świadczących usługi dla firm jeszcze w lipcu.

Firma Ship Center powstała w 2013 roku. W 16 placówkach sieci, w tym 15 prowadzonych przez franczyzobiorców, przedsiębiorcy mogą świadczyć trzy rodzaje usług: wirtualne biuro, wysyłki kurierskie oraz szeroko pojętą poligrafię, także wydruki 3D. Najbliższe otwarcia punktów Ship Center będą miały miejsce jeszcze w lipcu w Mielcu i Gnieźnie.

Biuro Ship Center Fot. Ship Center

Optymalna powierzchnia placówki Ship Center wynosi 25-40 m2.

- Jeśli chodzi o lokal, najbardziej atrakcyjne są biurowce lub miejsca, w których skupia się większa liczba małych i średnich firm, bo to one są naszym docelowym klientem. Na chwilę obecną szukamy franczyzobiorców w miejscowościach liczących powyżej 25-30 tys. mieszkańców. Nasze plany na ten rok to otwarcie minimum 25 placówek na terenie Polski. Dodatkowo jesteśmy w trakcie rozmów dotyczących otwarcia naszych placówek w Czechach i Anglii - mówi Łukasz Osyra, właściciel Ship Center.

Maksymalna kwota inwestycji w biznes wynosi to 13,5 tys. zł. W kwocie tej są zawarte wszystkie niezbędne urządzenia, oprogramowanie, meble oraz materiały marketingowe jak i elementy wystroju punktu Ship Center. Po uruchomieniu placówki każdy franczyzobiorca płaci miesięczną opłatę licencyjną w wysokości 400 zł.

- Każdy franczyzobiorca przechodzi na początku szkolenie. Jest ono dwuetapowe. Pierwsza teoretyczna część odbywa się w naszej centrali w Katowicach i trwa od 2 do 3 dni. Drugi etap szkolenia jest organizowany w otwieranej placówce i dotyczy korzystania z oprogramowania oraz obsługi klienta - wyjaśnia Łukasz Osyra.
(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0