RE/MAX Polska - FAQ

31 lipca w Warszawie i Bielsku-Białej będzie można zapoznać się z siecią RE/MAX osobiście. Prezentacja koncepcji biznesowej RE/MAX Polska w połączeniu z sesją pytań i odpowiedzi przybliży uczestnikom system współpracy oraz szanse i możliwości rynku pośrednictwa nieruchomości. Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać na adres: info@remax-polska.pl.
Poprowadź własne biuro nieruchomości z RE/MAX. Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez przyszłych franczyzobiorców.
 

Z czym utożsamiana jest na świecie organizacja RE/MAX?
Firma RE/MAX kojarzona jest na całym świecie z profesjonalnym pośrednictwem w obrocie nieruchomościami, bardzo wysoką produktywnością i skutecznością działania agentów, a co za tym idzie największą liczbą przeprowadzonych transakcji. Co 30 sekund, na świecie, agent RE/MAX pomaga zadowolonemu klientowi znaleźć jego wymarzone lokum. Od kilkunastu lat, rok w rok, RE/MAX zajmuje 1. miejsce w globalnym rankingu firm w branży nieruchomości. Najwyższe standardy pracy doceniane są przez klientów zarówno prywatnych, jak i biznesowych. Polska nie jest tu wyjątkiem. Klienci, nie chcąc zdawać się na przypadkowość w dziedzinie jakości usług świadczonych przez nieznane biura nieruchomości, coraz częściej wybierają znaną i rozpoznawalną markę. Energia, pasja i zaangażowanie w proces sprzedaży to wspólny mianownik, który łączy agentów RE/MAX na wszystkich kontynentach. Dodatkowo, firma RE/MAX utożsamiana jest z kreatywnością, innowacyjnością i wyrafinowanym marketingiem.
Franczyza RE/MAX to przede wszystkim system biznesowy. Kupując licencję RE/MAX Polska nabywamy dostęp do ugruntowanej i sprawdzonej w praktyce wiedzy biznesowej. To niejako esencja najlepszych praktyk zgromadzonych przez tysiące agentów i właścicieli biur przez ponad 41 lat działalności firmy. Ten usystematyzowany know-how wraz ze wsparciem sieci przyczynia się do sukcesu indywidualnych biur.

Kiedy została założona sieć RE/MAX?
Dave i Gail Liniger założyli RE/MAX w roku 1973 w Denver, Colorado, w Stanach Zjednoczonych, jako odpowiedź na niezadowolenie z ówczesnego modelu działania w branży nieruchomości, podobnego nieco do obecnego systemu funkcjonowania biur nieruchomości w Polsce. Dzisiaj RE/MAX to niemal 95 000 profesjonalnych i wyszkolonych agentów w ponad 6400 biur w prawie 100 krajach. RE/MAX w Europie to ponad 12 500 agentów i 1500 biur w 33 krajach. RE/MAX Polska liczy dzisiaj ponad 20 biur i około 100 agentów.

Kim są osoby odpowiedzialne za RE/MAX Polska?
Właścicielami RE/MAX Polska są 3 osoby pełniące jednocześnie funkcje dyrektorów regionalnych: Ewa Dziedzic (biuro regionalne w Bielsku-Białej) oraz małżeństwo Adam i Ewa Zbrzeżni (biuro regionalne w Warszawie). Od prawie 6 lat, z ogromnym sukcesem, prowadzą oni również swoje własne biura nieruchomości w ramach sieci RE/MAX Polska. Do RE/MAX przyciągnęła ich marka niekwestionowanego lidera w branży nieruchomości na świecie oraz misja, wizja i strategia firmy, z którymi się całkowicie utożsamiają.

Czy RE/MAX, jako firma o korzeniach amerykańskich, nie jest oderwana od polskiej rzeczywistości?
Faktycznie czasami słyszymy opinie, że ponieważ sieć wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych oznacza to, że nie jesteśmy dopasowani do polskich realiów. Nic dalszego od prawdy :-) Owszem, jesteśmy firmą “rodem z Ameryki”, ale jednocześnie jesteśmy firmą, której właścicielami na Polskę jest troje Polaków, którzy również od 6 lat są właścicielami swoich własnych, nota bene odnoszących ogromne sukcesy w ramach sieci, biur nieruchomości w Warszawie i Bielsku-Białej. Każde biuro franczyzowe RE/MAX działa na swoim własnym, lokalnym rynku, który zna i którego jest uczestnikiem. Natomiast fakt, że nasza sieć jest firmą międzynarodową doceniania jest najbardziej przez naszych klientów, agentów i franczyzobiorców, którzy w związku z tym mają dostęp nie tylko do wszelkich innowacji i nowinek marketingowo-technologicznych, ale także zwiększają ekspozycję swoich ofert nieruchomości na cały świat - czego nie oferuje żadna inna firma w Polsce. Żadna inna firma w Polsce nie ma również możliwości tak szeroko zakrojonej reklamy i zaistnienia w świadomości klienta jak RE/MAX, choćby za pomocą nie tylko ogólnopolskiego, ale i globalnego sponsoringu (np. rozgrywki eliminacyjne zw. z Euro 2012 czy mistrzostwami świata w piłce nożnej w Brazylii), lokowania produktu (“Nadchodzi Polly”, “Seks w wielkim mieście 2”, “Dla niej wszystko” itd.) czy ogólnokrajowych akcji charytatywnych i społecznych.

Co wyróżnia sieć RE/MAX Polska na tle innych?
Sieć RE/MAX Polska, korzystając ze sprawdzonych wzorców międzynarodowych dostosowanych do polskiego rynku i polskich realiów, a także dzięki przyjętym standardom działania i wysoko postawionej poprzeczce jakości, od początku swojej działalności w Polsce znacząco wpływa na obecne na rynku modele współpracy w branży nieruchomości. Firma sukcesywnie wyznacza nowe trendy na rynku i zmienia sposób, w jaki sprzedawane i wynajmowane są nieruchomości w Polsce. Specyfiką naszej sieci jest to, że podpisujemy, jako jedyna sieć w Polsce, tylko umowy z klauzulą wyłączności. Reprezentujemy też tylko jedną stronę transakcji i tylko od jednej strony pobieramy wynagrodzenie. Dodatkowo, z zasady, współpracujemy z każdym agentem i biurem na rynku polskim, bez wyjątku.

RE/MAX Polska to zarówno pionier, jak i lider w branży, to firma, którą obserwują i z której inspiracje czerpią nie tylko pojedyncze biura nieruchomości, ale także inne sieci franczyzowe w kraju - zarówno te duże i znane, jak i te, które dopiero próbują rozwijać swoją markę na polskim rynku. Niejednokrotnie uczestniczą one w naszych szkoleniach wstępnych, otwartych dla osób spoza sieci, a następnie korzystają z nabytej wiedzy w swoich własnych biurach i na swoich lokalnych rynkach. Niedawno na przykład mieliśmy przyjemność gościć na naszym szkoleniu managera ds. rozwoju sieci franczyzowej jednej z największych polskich sieci franczyzowych - skrzętnie notował przez cały dzień :-) Nie mamy nic przeciwko temu - wręcz przeciwnie, jesteśmy z tego dumni, gdyż im więcej biur i agentów będzie pracowało w oparciu o model podobny do naszego, tym lepiej będzie się nam wszystkim współpracowało na rynku i tym więcej będziemy wszyscy mieć transakcji, a co za tym idzie zadowolonych klientów. Jako ciekawostkę traktujemy to, iż ostatnio usłyszeliśmy interesujące stwierdzenie: “działacie podobnie jak my” od reprezentanta sieci, która w tej chwili stawia swoje pierwsze kroki na rynku polskim :-) Oznacza to, że nasze sposoby funkcjonowania w branży nieruchomości zdecydowanie docierają do wszystkich zakątków kraju, stają się tzw. mainstream, są uważane za nowoczesne i obowiązujące, oraz kojarzą się z wyróżnianiem się od reszty.

Nasze sposoby działania są powielane i szybko wdrażane na rynku, a standardowo oferowane przez nas usługi dosyć szybko przyjmują się jako standard w Polsce. Wiele indywidualnych biur nieruchomości pracowało i kontynuje pracę w oparciu o umowy z klauzulą wyłączności, ale to właśnie nasza sieć, od ponad 6 już lat, stosuje na rynku polskim sposoby działania i narzędzia promocyjne powszechnie używane na przysłowiowym ‘Zachodzie’, takie jak: autopromocja agenta (promowanie własnej marki i usług agenta), farming (praca na określonym terenie geograficznym), profesjonalnie przygotowane portfolio prezentujące zakres oferowanych usług dla klienta, ulotki, broszury, newsletterry, magazyny nieruchomości, kody QR, wizyty wirtualne, domy otwarte, home staging, blogi, seminaria dla klientów, drony, media społecznościowe itp. Nasi agenci i franczyzobiorcy korzystają również z wszelkich dobrodziejstw wynikających z przynależności do globalnego giganta - profesjonalnie przygotowanych stron internetowych, włącznie ze stroną mobilną, międzynarodowego systemu poleceń klientów czy światowego MLS-u, tj. systemu wymiany ofert dostępnego dla 100 tysięcy agentów.

Jak promowane są oferty RE/MAX Polska?
W obecnej dobie technologii zaistnienie firmy w świadomości klientów jest niezmiernie istotne. A to można uczynić dwojako: po pierwsze - wyróżniając się na tle konkurencji swoją szeroko pojętą marką i idącą za nią usługą (szyld, witryna, kolorystyka, wizerunek firmy, sposób obsługi klienta, model współpracy z partnerami, promocja brandu itp.), po drugie - stawiając na obecność w internecie i mediach społecznościowych, pozycjonowanie marki i zaawansowany program do obsługi biura nieruchomości.

RE/MAX Polska, z racji swojej przynależności do sieci reprezentującej światowego lidera w branży nieruchomości, ma dostęp do zaawansowanego i unikatowego na rynku polskim systemu CRM, za którego pomocą dostęp do wszystkich ofert RE/MAX Polska mają agenci RE/MAX na całym świecie. Ponadto, wszystkie oferty agentów są automatycznie eksportowane na największy globalny portal nieruchomościowy na świecie: www.global.remax.com. Można na nim znaleźć około miliona aktualnych ofert z kilkudziesięciu krajów, które są tłumaczone na ponad 40 języków. Oferty z rynku komercyjnego trafiają automatycznie na portal dedykowany wyłącznie nieruchomościom komercyjnym: www.remaxcommercial.com. Oferty w Polsce promowane są na głównej stronie: www.remax-polska.pl.

Nasz system informatyczny jest bardzo zaawansowany technicznie i stale udoskonalany. Niedawno wprowadzone narzędzie pozwalające na dynamiczne tworzenie stron obszarów geograficznych i wyświetlanie dla nich ofert z tego obszaru w odpowiedzi na wyszukiwanie klienta pozwoli na jeszcze lepsze pozycjonowanie naszej witryny. W przygotowaniu jest też rewolucyjny moduł Max-Match, który pozwoli klientowi sprzedającemu wyszukać biura i agentów posiadających najwięcej zainteresowanych klientów kupujących dla danej nieruchomości.

Biura RE/MAX Polska współpracują też z największymi i najbardziej liczącymi się ogólnopolskimi portalami internetowymi, takimi jak otodom.pl, gratka.pl, domy.pl, biuranet.pl, szybko.pl, nportal.pl, morizon.pl czy domiporta.pl, eksportując na nie dodatkowo wszystkie swoje oferty nieruchomości. Wiele biur należy też do lokalnych stowarzyszeń i uczestniczy w systemie wymiany ofert pomiędzy ich członkami.

Kim jest idealny kandydat na franczyzobiorcę? Czy potrzebne jest wcześniejsze doświadczenie w branży nieruchomości?
Poszukujemy osób z odpowiednią mentalnością - przedsiębiorczych, ambitnych, ukierunkowanych na sukces, rozumiejących co oznacza prowadzenie własnej firmy i pozytywnie nastawionych do życia. Stawiamy w naszej działalności na jakość obsługi, profesjonalizm, etykę zawodową i uczciwość, a więc taką poprzeczkę wyznaczyliśmy przyszłemu franczyzobiorcy.

RE/MAX posiada bogatą kolekcję systemów budowania własnego biznesu, treningów umiejętności sprzedażowych i narzędzi marketingowo-technologicznych, w szczególności globalną świadomość i wsparcie marki, zaawansowane, wielostopniowe szkolenia i warsztaty oferowane przez Akademię RE/MAX oraz najnowsze technologie. Te cenne zasoby, dostępne dla wszystkich franczyzobiorców i agentów, zostały zaprojektowane, aby pomóc w rozwoju biznesu każdego agenta i właściciela biura. Wszystko, co jest potrzebne do prowadzenia własnej firmy w branży nieruchomości można - dzięki wsparciu Akademii RE/MAX i biur regionalnych - znaleźć w ramach systemu RE/MAX.

Sieć RE/MAX rozwija się także na rynku polskim wdrażając sprawdzony w wielu krajach model biznesowy. Swoją ofertę współpracy franczyzowej kieruje przede wszystkim do osób z doświadczeniem pracy w korporacjach (menedżerów, marketingowców, handlowców, hr-owców), które poszukują większej niezależności i mają chęć sprawdzenia się w swoim biznesie. Osoby takie mogą wykorzystać dotychczasowy potencjał, doświadczenia i umiejętności, z drugiej zaś strony interesuje je praca w oparciu o wysokie standardy pod egidą znanej, rozpoznawalnej na całym świecie marki. Kolejna grupa potencjalnych franczyzobiorców to przedsiębiorcy: ci, którzy dopiero zakładają swoje pierwsze firmy oraz ci, którzy już swoje firmy prowadzą i chcieliby zmienić bądź uzupełnić dotychczasową działalność. Są wśród nich również kobiety, które powracają do aktywności zawodowej po przerwie związanej z wychowaniem dzieci.

Zarządzanie własnym biurem w ramach sieci RE/MAX to przede wszystkim praca z ludźmi - agentami nieruchomości, a także budowanie efektywnych zespołów sprzedażowych, motywowanie, wspieranie, organizowanie środowiska pracy i dbanie o zachowanie odpowiednich standardów i jakości pracy. Kluczem do sukcesu w tej branży jest budowanie pozytywnego wizerunku, profesjonalizm, znajomość branży i jej specyfiki, umiejętność wykorzystywania różnorakich technik marketingowych, a także świadczenie wysokiej jakości usług. Jak w każdej dziedzinie, trzeba sprostać wzrastającym oczekiwaniom klientów, mieć dostęp do nowoczesnej technologii, a także na bieżąco poszerzać wiedzę i umiejętności - własne i całego zespołu.

Agenci nieruchomości to osoby prowadzące własny biznes w ramach systemu franczyzowego RE/MAX. Budują oni swoją wiarygodność i relacje z klientami, zajmują się marketingiem i sprzedażą. Korzystają z wielu narzędzi i form wsparcia w celu podnoszenia własnych kwalifikacji, umiejętności i wyników. Są oni najważniejszym ogniwem całej sieci i to wokół nich obraca się cały proces prowadzenia biura pod marką RE/MAX. Stąd najlepiej sprawdzają się zaangażowani franczyzobiorcy, którzy lubią pracę z ludźmi, są dobrymi organizatorami, motywatorami i liderami, bez względu na to, z jakiej branży oryginalnie się wywodzą.

System przygotowania, szkolenia i wdrożenia do biznesu oraz wsparcie, narzędzia, dokumenty i procedury dostarczane franczyzobiorcom sprawiają, że odnalezienie się w nowej branży następuje bardzo szybko. Kilkustopniowe szkolenia przygotowane i prowadzone przez Akademię RE/MAX, kierowane do nowych osób w sieci, dają w krótkim czasie wymaganą wiedzę i kształcą umiejętności, dzięki którym w stosunkowo krótkim czasie mogą one efektywnie i skutecznie działać na rynku.

Mamy wśród naszych franczyzobiorców więcej właścicieli biur bez wcześniejszego doświadczenia na rynku nieruchomości, niż tych, którzy prowadzili już w przeszłości swoje biura. Doświadczenie w branży pomaga w skróceniu okresu rozruchu nowej firmy, ale nie przesądza o jej sukcesie, który jest zależny od wielu innych czynników. Ogólne nastawienie franczyzobiorcy, jego zaangażowanie, motywacja, determinacja i systematyczność działań są kluczowymi elementami sukcesu.

Jakiego rodzaju szkolenia są oferowane dla franczyzobiorcy?
Franczyzobiorca rozpoczynający współpracę z RE/MAX Polska uzyskuje dostęp do szkoleń i warsztatów przygotowujących do zbudowania zwycięskiego zespołu agentów oraz stworzenia profesjonalnie działającego i zarządzanego biura nieruchomości. Na szkolenia wstępne dla franczyzobiorcy składają się: organizacja i zarządzanie biurem nieruchomości w oparciu o model biznesowy RE/MAX Polska, planowanie i zarządzanie finansami oraz rekrutacja. Dodatkowo franczyzobiorca uczestniczy również we wszystkich szkoleniach dedykowanych agentom RE/MAX oraz przygotowuje się do roli mentora i lidera dla swojego zespołu agentów. W kolejnych etapach franczyzobiorca korzysta również z programów szkoleniowych wspierających rozwój działalności, takich jak: planowanie strategiczne oraz programy mentorskie, wsparcie działalności agentów czy rozwijanie technik rekrutacji, promocji i marketingu, a także ma możliwość uczestnictwa w konferencjach krajowych i międzynarodowych, systemie wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk biznesowych w ramach sieci. Programy szkoleniowe RE/MAX Polska oparte są na ponad 41-letniej praktyce i doświadczeniu sieci w pracy na rynkach całego świata, ale dostosowane są do polskich realiów. Szkoleń dostarczają: Akademia RE/MAX Polska, RE/MAX Europe – EUROversity (EU) oraz RE/MAX University (Uniwersytet RE/MAX - International).

Uniwersytet RE/MAX oferuje kompleksowy program szkoleniowy online. Ponad 1200 filmów edukacyjnych i niezliczona liczba artykułów jest udostępniona ‘na żądanie’ (24/7). Dzięki temu agenci i właściciele biur zawsze mają dostęp do najświeższych informacji na temat praktycznie każdej dziedziny działalności w branży nieruchomości - na swoim komputerze, tablecie czy smartfonie, kiedy i jak długo chcą.

Jaki kapitał jest potrzebny, aby przyłączyć się do RE/MAX Polska?
Franczyzobiorca musi liczyć się z minimalnym kosztem ok. 70-100 tysięcy złotych. Na kwotę tę składają się następujące czynniki: opłata licencyjna, ew. koszty adaptacji lokalu oraz kapitał potrzebny na rozruch i koszty stałe prowadzenia biznesu, czyli na bieżącą działalność biura przez kilka pierwszych miesięcy. Oczywiście dla biura, które tylko zmienia szyld na RE/MAX koszty te będą dużo niższe, ponieważ biuro takie funkcjonuje już aktywnie na rynku i w związku z tym przeprowadza transakcje dużo szybciej, niż biuro, którego właściciel skupia się najpierw na edukacji własnej, a następnie na rekrutacji agentów i pozyskaniu klientów i ofert.

Jak wyglądają opłaty i od czego zależą?
Każdy franczyzobiorca uiszcza jednorazową opłatę licencyjną. Minimalna kwota wynosi 10 000 Euro. Dodatkowo, co miesiąc, każdy właściciel biura wpłaca do biura regionalnego opłatę stałą, niezależną od transakcji, oraz odprowadza określony procent swoich przychodów.

Na jak długo podpisywana jest umowa franczyzowa z RE/MAX Polska?
Umowę franczyzową podpisuje się na 5 lat.

Kto decyduje o wyborze lokalu? Jakie są wymagania wobec lokalizacji przyszłego biura?
Biuro regionalne akceptuje lokalizację, ale za jej wybór odpowiedzialny jest franczyzobiorca. Franczyzobiorca musi dysponować lokalem - własnym bądź wynajętym. Nie akceptujemy wirtualnych biur. Minimalna powierzchnia biura to 40 mkw. Sam wygląd lokalu, poza kolorystyką i podstawowymi standardami graficznymi, leży w gestii właściciela biura. Lokal ma być estetycznie urządzony i godnie reprezentować markę RE/MAX, ale o aranżacji wnętrza decyduje franczyzobiorca. Zależy nam na tym, aby - jak na światową markę przystało - nasze lokale były dla klienta dostępne, rozpoznawalne i urządzone z dbałością o wizerunek i standardy graficzne RE/MAX. Biuro RE/MAX ma wyglądać estetycznie i profesjonalnie, a klienci powinni łatwo kojarzyć nasz brand, czyli czerwono-biało-niebieskie kolory, logo i wyróżniający nas na całym świecie balon RE/MAX. Zależy nam na tym, aby lokale RE/MAX wyróżniały się na tle innych, były spójne wizerunkowo oraz miały właściwą ekspozycję. Idealnie powinny one także posiadać recepcję/poczekalnię i wydzielone miejsce (salkę konferencyjną) do spotkań z agentami czy poufnych rozmów z klientami, a także osobne miejsce do pracy dla właściciela/menadżera biura i agentów.

Sugerujemy naszym franczyzobiorcom, żeby przy wyborze lokalizacji przede wszystkim brali pod uwagę wysokość czynszu, warunki najmu i ogólne koszty utrzymania lokalu, czyli czynniki wpływające na rentowność. Ważne jest dla nas, aby biuro posiadało możliwość obrandowania lokalu (witrynę) oraz znajdowało się w miejscu, gdzie łatwo jest zaparkować samochód (dostępność miejsc postojowych i/lub bliskość komunikacji miejskiej mile widziane). Preferujemy lokale na parterze, natomiast akceptujemy też biura na pierwszym czy drugim piętrze, usytuowane w lokalach użytkowych, pod warunkiem, że są odpowiednio oznakowane i znalezienie ich nie sprawia klientom żadnych trudności. Nie zatwierdzamy biur np. w blokach mieszkalnych (poza parterem przeznaczonym na działalność usługową) - te czasy w branży nieruchomości bezpowrotnie minęły. Nie ma dla nas większego znaczenia czy biuro znajduje się w ścisłym centrum, czy poza nim, ale nie rekomendujemy osiedli zamkniętych, do których jest utrudniony dostęp. Oczywiście w mniejszych miastach dobrze jest umiejscowić się bliżej centrum, ale nie jest to warunek konieczny. Biznes prowadzi się “w terenie”, a więc sama lokalizacja biura, poza dostępnością, łatwością dojazdu i zachowaniem właściwego wizerunku zgodnego ze standardami sieci RE/MAX nie jest już tak istotna. Na obecnym etapie rozwoju przewidujemy 1 biuro na mniej więcej 50 tys. mieszkańców.

Czy muszę zaangażować się całkowicie w prowadzenie biura RE/MAX?
Biuro nieruchomości, jak każdy inny biznes, wymaga pełnej uwagi i zaangażowania w sprawy firmy. Oczywiście może być to zapewnione zarówno przez samego franczyzobiorcę, jak też wytypowanego przez niego managera, który zajmuje się zarządzaniem biurem RE/MAX.

Czy mógłbym otrzymać wzór umowy licencyjnej?
Umowa franczyzowa RE/MAX jest udostępniana i omawiana po podpisaniu umowy o poufności.

W jakich lokalizacjach prowadzona jest działalność biur w sieci RE/MAX Polska? Czy jakieś lokalizacje są lepsze od innych? Co decyduje o sukcesie poszczególnego biura RE/MAX?
Biura RE/MAX Polska działają w wielu lokalizacjach w kraju, zarówno w tych większych, jak i w  mniejszych. Bez względu na to czy mamy do czynienia z biurem na przykład w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Krakowie, Bielsku-Białej, Ostrowie Wielkopolskim, Zakopanem czy Łomży - zawsze najważniejsza jest tylko i wyłącznie osoba właściciela / menadżera. Nie ma takiego miejsca, w którym biznes by się nie sprawdził. Dobry przedsiębiorca zawsze sobie poradzi. Natomiast na pewno są osoby, które bez względu na to, czego się - przysłowiowo mówiąc - “nie dotkną”, mogą mieć problem z osiągnięciem sukcesu. Dlatego tak istotny jest dla nas dobór odpowiedniego partnera biznesowego. Poszukujemy osób zmotywowanych, pozytywnych, zaangażowanych w prowadzenie swojej firmy, nastawionych na sukces, lubiących pracę z ludźmi i potrafiących budować, a następnie rozwijać zgrane i produktywne zespoły sprzedażowe. Pozytywne nastawienie do życia, świata i ludzi jest dla nas kluczowe - chcemy współpracować z tymi, którzy zastanawiają się nad tym ‘jak’, a nie ‘czy’ coś zrobić, i którzy razem z nami chcą zmieniać sposób, w jaki sprzedaje się nieruchomości w Polsce.

Jak można podsumować sieć RE/MAX?
Firma RE/MAX, która od 41 lat działa w modelu franczyzowym, zapewnia swoim partnerom szerokie wsparcie administracyjne, szkoleniowe, marketingowe i technologiczne, dostarcza sprawdzony know-how, i umożliwia realizację transakcji międzynarodowych, pozwalając równocześnie na dużą swobodę i wykorzystanie własnego potencjału biznesowego. Dlatego RE/MAX jest najlepiej rozwijającą się organizacją w branży nieruchomości, która dziś działa w 97 krajach, posiada ponad 6400 biur i współpracuje z ponad 94 tysiącami agentów nieruchomości. Przyjęty model współpracy oraz wysoki standard świadczonych usług sprawiają, że jest ona najbardziej produktywną siecią agencji nieruchomości na świecie. Największa liczba zrealizowanych transakcji na agenta oraz najwyższe uzyskiwane wynagrodzenia zapewniają firmie rok w rok pozycję lidera rankingów sieci franczyzowych oraz dają możliwość posługiwania się sloganem “Nikt na świecie nie sprzedaje więcej nieruchomości niż RE/MAX”. W ostatnim rankingu firm franczyzowych (35. Annual Entrepreneur 2014 Franchise®) sieć RE/MAX zajęła ponownie pierwszą lokatę wśród sieci franczyzowych - nr 1 w branży osiągnęła aż 11 razy w okresie ostatnich 15 lat.

Model biznesowy firmy, jako wspaniały pomysł na własny biznes, został szczegółowo opisany w książce “Everybody Wins”, która od jesieni ubiegłego roku dostępna jest także na półkach polskich księgarni pt. “Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja”.
31 lipca, po uprzedniej rejestracji, w Warszawie i Bielsku-Białej będzie można zapoznać się z naszą siecią osobiście. Prezentacja koncepcji biznesowej RE/MAX Polska oraz oferowanego wsparcia w obszarach biznesu, marketingu, szkoleń, technologii i marki, w połączeniu z sesją pytań i odpowiedzi, ma na celu przybliżyć uczestnikom system współpracy oraz szanse i możliwości rynku pośrednictwa nieruchomości. Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać na adres: info@remax-polska.pl.