Dostawa dla małych i dużych

Koszt dostawy z restauracji McDonald’s wynosi 7 zł, a minimalna wartość zamówienia 30 zł.
Poniedziałek
14.07.2014
Nie tylko największe marki gastronomiczne dostarczają posiłki do klientów. Z kilku powodów opłaca się to także pojedynczym restauracjom.
 

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez instytut Homo Homini na zlecenie Foodpanda.pl 64 proc. Polaków zamawia jedzenie z dostawą do domu lub pracy, natomiast 38 proc. korzysta przy tym z serwisów internetowych i aplikacji mobilnych. Od początku tego roku taką możliwość wprowadził także polski oddział McDonald’s.
- Dostawa daje szanse na dotarcie do nowych klientów. Jest to dodatkowy kanał dystrybucji. Obecnie współpracujemy z 3 restauracjami McDonald’s. W naszej ofercie znajduje się także 10 restauracji Subway, 6 lokali marki Noodle w Pudle, a także dwie restauracje Salad Story. Najwięcej restauracji w naszym serwisie ma sieć Da Grasso, nasi użytkownicy mogą zamówić posiłki z 20 pizzerii. McDonald’s jest jedyną siecią dla której foodpanda realizuje wszystkie dostawy. Pozostałe sieci we własnym zakresie prowadzą dostawy posiłków do klientów – wyjaśnia Michał Rokosz, dyrektor zarządzający Foodpanda na rynkach CEE.

W przypadku Foodpandy na początku, to restauracja decyduje jaki będzie obszar dostaw.  Jednak firma stale monitoruje z jakich części miasta i konkretnych ulic klienci najchętniej szukają danych typów kuchni, dzięki czemu można modyfikować obszar dostawy tak, żeby jak najlepiej dostosować je do potrzeb klientów.
- Nasze umowy są bardzo elastyczne i w przypadku gdy restaurator nie jest zainteresowany dalszą współpracą może zrezygnować nawet po pierwszym miesiącu. Wielokrotnie podpisywaliśmy umowy na jeden miesiąc z późniejszym przedłużeniem na czas nieokreślony. Pokazuje to, że właściciele restauracji notują wyższe przychody dzięki współpracy z nami – twierdzi Michał Rokosz.

Nie tylko największym sieciom gastronomicznym opłaca się realizować zamówienia w dostawie. Większość restauracji na Foodpanda.pl to pojedyncze punkty lub niewielkie sieci. - To przede wszystkim dla tych restauracji możemy prowadzić więcej działań marketingowych i znacznie lepiej promować ich markę. W dużych sieciach proces decyzyjny jest zdecydowanie dłuższy i często nie pozwala na realizowanie promocji ad hoc, takich jak zniżka na sałatki w trakcie upałów,  czy promocja danego typu kuchni, która może być powiązana z wydarzeniem sportowym jak mecz drużyny z danego kraju na Mistrzostwach Świata – podaje przykład dyrektor zarządzający Foodpanda.
(dw)


PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Biznes dla 30- i 40-latków /01.08.2018

Prezentujemy 10 pomysłów na nowe życie zawodowe dla 30- i 40-latków. Zdradzamy, kto może otworzyć McDonalda. Podpowiadamy, jak z sukcesem prowadzić naleśnikarnię, wypożyczalnię skuterów, sklep z telefonami i pasiekę.

Własny McDonald's we franczyzie /17.07.2018

Międzynarodowa sieć franczyzowa poszukuje partnerów biznesowych, zainteresowanych prowadzeniem własnej restauracji McDonald's.

Da Grasso w natarciu /06.06.2018

W tym roku Da Grasso otworzyło już osiem nowych lokali. Do końca roku sieć chciałaby zawiesić szyld na kolejnych 10 pizzeriach.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Fiskus ściga fast foody /13.04.2018

Franczyzobiorczyni McDonald's przegrała w Naczelnym Sądzie Administracyjnym spór ze skarbówką i musi zwrócić zaległy podatek VAT. Czy to zła wróżba dla innych biorców licencji?

POPULARNE NA FORUM

Odstąpię restauracje franczyzowa w Krakowie.

Odstąpię restauracje sieci New York Pizza Department w Krakowie. W celu uzyskania bliższych informacji zapraszam do kontaktu: 660440670 lub maciej.grabovski@gmail.com

1 wypowiedzi
ostatnia 10.08.2018
Odsstapie

Odstapię funkcjonująca restauracje z wyposażeniem

1 wypowiedzi
ostatnia 10.08.2018
Opinie Biesiadowo

Tak jak w temacie. Potrzebuje opinii na temat tej firmy

1 wypowiedzi
ostatnia 07.08.2018
Sprzęt do knajpy

Zauważyłem że patelnie gastronomiczne mają teraz mega duże wzięcie, coraz więcej lokali chce się profesjonalnie zaopatrywać w sprzęt grzejący. Jak duża może być...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.08.2018
Strona internetowe dla gastronomii i cateringu

polecam herbate teekanne, najlepszy smak i cena!

41 wypowiedzi
ostatnia 31.07.2018
Gastronomię czeka świetlana przyszłość

Dobrym dostawcą sprzętu do wyposażenia gastronomii i nie tylko jest : [url=http://www.intermarket.com.pl/urzadzenia-fiskalne/drukarki-fiskalne ]intermarket.com.pl - drukarki...

22 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2018
Gastronomia. Czy na tym można zarobić? Pomysły

Moim zdaniem jest to fajny pomysł :) Trzeba na pewno wybrać dobrych dostawców :) Ja polecam Rogowskiego, który ma świetne produkty, takie jak na przykład...

95 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2018
Miejsce na lokal gastronomiczny

Witam, posiadam ciekawy lokal , który był przygotowany pod gastronomię - restauracja, kawiarnia na parterze, pub lub winiarnia w piwnicy. Całość ma ponad 300 m2 i mieści...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2018