14.07.2014

Na stacji i w galerii

Kilka formatów supermarketów Carrefour pozwala firmie otwierać sklepy w różnych lokalizacjach.

W maju i czerwcu powstały kolejne 4 sklepy Carrefour Express na stacjach paliw Lukoil, co oznacza, że współpraca obu sieci objęła już 26 tego typu obiektów. Nowe placówki Carrefour Express powstały na stacjach w Poznaniu (dwie) oraz w Gdyni i Pruszczu Gdańskim. Sklepy te działają w formacie convenience i oferują ciepłe przekąski, sałatki, świeże pieczywo oraz warzywa i owoce.. Podobnie jak stacje paliw czynne są całą dobę.

Sklep Carrefour Express na stacji Lukoil Fot. Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach.

Formaty Carrefour – hiper- i supermarkety oraz mniejszy sklep typu convenience sprawdzają się w różnych lokalizacjach. W lipcu Rank Progress, deweloper zajmujący się budową i komercjalizacją Galerii Piła podpisał umowę z Carrefour Polska na wynajem powierzchni ponad 5 tys. m2, z czego 3,5 tys. m2 stanowić będzie powierzchnia sprzedaży. Oznacza to, że pochodząca z Francji sieć supermarketów stanie się głównym operatorem spożywczym w tym obiekcie i zyska miano tzw. kotwicy, czyli sklepu, który będzie przyciągał znaczną liczbę klientów.
- Cieszymy się, że w Galerii Piła znajdzie się nowoczesny hipermarket, którego oferta spożywcza, jak i przemysłowa jest bardzo szeroka. Będzie on doskonałym uzupełnieniem oferty handlowej centrum, które ma szansę stać się wizytówką centrum Piły - mówi Jan Mroczka, prezes Rank Progress.

W naszym kraju Carrefour Express oferuje dwa koncepty współpracy - minimarket, dostosowany do potrzeb zarówno rynku miejskiego jak i terenów wiejskich oraz Carrefour Express w formacie convenience przeznaczony dla lokalizacji w dużych miastach. Jednym z elementów wsparcia franczyzobiorców jest w sieci Carrefour kontrola opiekuna regionalnego, która odbywa się minimum raz w miesiącu. Podczas takiego spotkania omawiane są kwestie operacyjne oraz handlowe. Na podstawie uzyskanych informacji, powstaje raport, który pozwala analizować  rozwój  supermarketu. Dodatkowo specjalistyczna firma  przeprowadza audyt sanitarny sprawdzający wdrożenie i zgodność tzw. systemu HACCP. W każdym przypadku  franczyzobiorca jest uprzedzany o dacie i otrzymuje raport z audytów.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0