11.08.2014

Najlepsi zwiększają zasięg

Sprzedawcy karmy dla zwierząt mogą rozszerzać obszar, na którym prowadzą działalność - mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Na jakim etapie znajduje się rozbudowa sieci Husse w Polsce?
Sieć liczy w naszym kraju 45 partnerów, a docelowo będzie ich 50-60. Ostateczna liczba zależy od wyłączności terytorialnej posiadanej przez dotychczasowych licencjobiorców. Dążymy do wzmacniania naszych najlepszych franczyzobiorców. Często zdarza się, że osoba która z sukcesem prowadzi biznes, rozszerza obszar działania na kolejny teren. Przykładem takich sytuacji mogą być partnerzy z Bydgoszczy, Gdańska, Bielsko-Białej czy Szczecina, którzy sukcesywnie zwiększają obszar prowadzenia sprzedaży

Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Klienci są coraz bardziej wyedukowani w kwestii żywienia zwierząt, zaczynają rozumieć, że to, co jest zdrowe dla człowieka, niekoniecznie jest zdrowe dla psa czy kota.
Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska

Jakie działania reklamowe wspierają sprzedaż partnerów?
W ostatnich kilkunastu miesiącach firma prowadziła w centrach handlowych i sklepach wielkopowierzchniowych kampanię promocyjną. Akcja pod hasłem „Miesiąc zdrowego żywienia” miała na celu pokazanie właścicielom pupili na specjalnych stoiskach jak należy karmić psy i koty.

Czy polski rynek sprzedaży karmy dla zwierząt podąża za europejskimi trendami?
Rynek karmy dla zwierząt domowych notuje w Polsce dynamiczne wzrosty. Na razie 85 proc. psów ciągle jest karmione resztkami z obiadu. Dla porównania w Niemczech i Wielkiej Brytanii prawie 70 proc. czworonogów odżywiana jest gotowymi karmami. Klienci są coraz bardziej wyedukowani w kwestii żywienia zwierząt, zaczynają rozumieć, że to, co jest zdrowe dla człowieka, niekoniecznie jest zdrowe dla psa czy kota.

Jakie są wymagania Husse od potencjalnych franczyzobiorców?
Zainteresowani poprowadzeniem biznesu pod logo Husse powinni być kontaktowi, ponieważ nawiązują bezpośrednie relacje z klientami. Ważne jest oczywiście zamiłowanie do czworonogów. Przyszły franczyzobiorca powinien dysponować kwotą 40-50 tys. zł, która pokrywa koszty licencji, zatowarowania i niezbędny kapitał obrotowy. Przedsiębiorca powinien także zainwestować w samochód, którym dowiezie towar do klienta oraz magazyn do przechowywania karm, np. garaż.
rozmawiał (dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0