Więcej hoteli, więcej gości

Accor i Orbis planują ekspansję sieci w Polsce, skupiając się na umowach franczyzowych. Większość nowych hoteli powstanie pod marką Mercure oraz ibis Styles.
Czwartek
14.08.2014
Trzy nowe hotele – to plan minimum, jaki zamierza zrealizować do końca roku Grupa Hotelowa Orbis.
 

Hotel Mercure w Bydgoszczy oraz hotele ibis Styles we Wrocławiu i w Rydze to nowe punkty na mapie franczyzowej sieci rozwijanej przez Orbis. Łotewski hotel, poddany rebrandingowi, przyjmie gości już we wrześniu br. Dwa polskie obiekty budowane są od podstaw, a ich otwarcie zaplanowano na czwarty kwartał 2014 roku.
- Każdy hotel ibis Styles posiada wyjątkowy charakter i osobowość, np. wystrój nowoczesnego obiektu we Wrocławiu oparty będzie na motywach powieści Lewisa Carrolla „Alicja w krainie czarów” – mówi Małgorzata Morek, dyrektor ds. rozwoju franczyzy w spółce Orbis.

 Dzięki zawartym dotychczas umowom partnerskim pod koniec br. pod markami Accor będzie działało 14 hoteli na terenie Polski i krajów bałtyckich.
– Niewykluczone jednak, że liczba otwarć w tym roku będzie jeszcze większa. Cały czas prowadzimy rozmowy z właścicielami niezależnych hoteli, dla których franczyza może być najlepszym sposobem na poprawienie wskaźników operacyjnych – mówi Małgorzata Morek.

Spółka jest również operatorem 52 własnych hoteli na terenie całej Polski. Działają one pod szyldami: Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis budget oraz Orbis. Marki te należą do Accoru – światowego lidera branży hotelarskiej i partnera strategicznego Orbis SA w Polsce. Każda z nich oferuje nieco inny standard. Koszt przystąpienia do sieci zależy bezpośrednio od zakresu prac potrzebnych do przystosowania hotelu franczyzobiorcy do wymogów dawcy licencji.

Jednym z najważniejszych kryteriów przystąpienia do Grupy Hotelowej Orbis jest lokalizacja oraz wielkość obiektu potencjalnego franczyzobiorcy. Strategia rozwoju zakłada przyłączanie do sieci hoteli nie tylko w dużych miastach, ale także w mniejszych, gdzie jeszcze grupa jest nieobecna. Najważniejszym warunkiem jest posiadanie przez konkretne miasto potencjału biznesowego lub biznesowo-turystycznego. Właściciel hotelu nie musi posiadać doświadczenia w branży hotelowej, ponieważ otrzyma bieżące wsparcie potrzebne do prowadzania codziennej działalności, m.in. pomoc na każdym etapie budowy lub modernizacji obiektu, system rezerwacji, wsparcie marketingowe i operacyjne w bieżącej działalności.


Profil kobiety
Anna Siedlecka
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Czy warto prowadzić biuro podróży?

Moim zdaniem biuro podróży to zawsze dobry interes, zapotrzebowanie na takie usługi z roku na rok jest co raz większe, co raz więcej ludzi nie chce siedzieć w domu tylko...

34 wypowiedzi
ostatnia 20.06.2018
Noclegi dla firm - czy warto?

Jak potrzebujecie wyposażenia hotelu to sprawdźcie sobie firmę http://womeb.com.pl/meble-hotelowe-restauracyjne/ Dostaniecie u nich bardzo fajnie wykonane meble. W dodatku ...

16 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Pensjonat - warto czy nie?

To bardzo ciekawy temat. Warty zbadania. color switch little big snake

2 wypowiedzi
ostatnia 14.06.2018
Hotelik

Thanks for the useful post, I go to your site just in search of such information 192.168.1.1

23 wypowiedzi
ostatnia 07.06.2018
Hotelik

Ciężko jest wybrać dobre miejsce co nie :D Też mnie co roku trapił ten problem. Ale w zeszłym roku ten wpis https://www.morzeweb.pl/blog/gdzie-nad-baltyk/ pomógł mi...

23 wypowiedzi
ostatnia 05.06.2018
Domki zamiast hotelu

Nad morzem to w sumie ciężki wybór bo i domków i hoteli jest multum. Ja co roku posiłkuję się tym blogiem https://www.morzeweb.pl/blog/gdzie-nad-baltyk/ w wyborze...

24 wypowiedzi
ostatnia 05.06.2018
Pensjonat - warto czy nie?

Pensjonat - taki pomysł od dawna chodzi mi po głowie. Zawsze chciałem prowadzić własny biznes jednak zawsze nie było czasu lub praca pochłaniała całkowicie. Tymczasem...

2 wypowiedzi
ostatnia 05.06.2018
Global CFM Rent a Car - jakie są wasze opinie?

Betrug!!!!. Wir haben in Warschau-Modlin ein Auto mit mehr Schäden erhalten als im Übergabeprotokoll angegeben. Das haben wir dem Mitarbeiter sofort gemeldet. Bei...

28 wypowiedzi
ostatnia 05.06.2018