24.08.2014

Centrum Dystrybucji Image wchodzi na rynek SPA

Nowe usługi poszerzą ofertę Instytutów Kosmetologii i salonów fotoepilacji.

Centrum Dystrybucji Image, franczyzodawca Instytutów Kosmetologii i gabinetów fotoepilacji Beautiful Skin chce spróbować swoich sił w branży SPA. Swoim partnerom – zarówno obecnym, jaki i potencjalnym – zaoferuje poszerzenie oferty placówek w ramach programu Spa & Wellness. Minimalna inwestycja w wyposażenie wynosi 150 tys. zł netto.
- Podobnie jak w przypadku Instytutu Kosmetologii, jak i Salonu Image, inwestor może skorzystać z kompleksowego wsparcia, zaczynając od doboru personelu i projektu lokalu – mówi Arkadiusz Wojtczak, manager ds. partnerstwa Image. – Chcemy przenieść nasze osiemnastoletnie doświadczenie działalności w branży kosmetycznej także do SPA. Inwestor, otwierając taki ośrodek, potrzebuje wsparcia ekspertów podczas złożonych przygotowań do otwarcia, a także już podczas pracy SPA.

Fotel w Instytucie Kosmetologii Fot. Centrum Dystrybucji Image

Centrum Dystrybucji Image proponuje partnerom wzbogacenia usług o SPA, ale jak dotąd nie ma jeszcze żadnej placówki, w której wdrożono tę ofertę.

Franczyzodawcy cały czas pracują też nad rozwojem swoich sieci. W sierpniu miało miejsce otwarcie Instytutu Kosmetologii i Medycyny Estetycznej w Opolu Lubelskiem, działającego na zasadzie "day spa". Na ponad 200 m2 funkcjonuje pięć pomieszczeń zabiegowych – dwa do ciała, dwa do twarzy, a także pomieszczenie do manicure oraz pedicure.
- Oferta Instytutu jest bardzo szeroka. W każdym z naszych konceptów staramy się zaoferować klientowi maksymalnie szeroką ofertę, aby każdej osobie zaproponować najskuteczniejsze rozwiązania – mówi Arkadiusz Wojtczak.

W Instytucie Image w Opolu Lubelskim można, oprócz zabiegów, które są od lat na rynku, takich jak usuwanie owłosienia, fale radiowe, skorzystać także z nowości na rynku kosmetologii i medycyny estetycznej.
- Nie stawiamy sobie planów otwarć placówek. Każde otwarcie wiąże się z dużym nakładem pracy, trzeba mu się maksymalnie poświęcić, aby w dniu otwarcia wszystko funkcjonowało we właściwy sposób. Z tego względu stawiamy na jakość współpracy i długotrwałe relacje z inwestorami – twierdzi menedżer.

(gum)