Centrum Dystrybucji Image wchodzi na rynek SPA

Centrum Dystrybucji Image proponuje partnerom wzbogacenia usług o SPA, ale jak dotąd nie ma jeszcze żadnej placówki, w której wdrożono tę ofertę.
Niedziela
24.08.2014
Nowe usługi poszerzą ofertę Instytutów Kosmetologii i salonów fotoepilacji.
 

Centrum Dystrybucji Image, franczyzodawca Instytutów Kosmetologii i gabinetów fotoepilacji Beautiful Skin chce spróbować swoich sił w branży SPA. Swoim partnerom – zarówno obecnym, jaki i potencjalnym – zaoferuje poszerzenie oferty placówek w ramach programu Spa & Wellness. Minimalna inwestycja w wyposażenie wynosi 150 tys. zł netto.
- Podobnie jak w przypadku Instytutu Kosmetologii, jak i Salonu Image, inwestor może skorzystać z kompleksowego wsparcia, zaczynając od doboru personelu i projektu lokalu – mówi Arkadiusz Wojtczak, manager ds. partnerstwa Image. – Chcemy przenieść nasze osiemnastoletnie doświadczenie działalności w branży kosmetycznej także do SPA. Inwestor, otwierając taki ośrodek, potrzebuje wsparcia ekspertów podczas złożonych przygotowań do otwarcia, a także już podczas pracy SPA.

Franczyzodawcy cały czas pracują też nad rozwojem swoich sieci. W sierpniu miało miejsce otwarcie Instytutu Kosmetologii i Medycyny Estetycznej w Opolu Lubelskiem, działającego na zasadzie "day spa". Na ponad 200 m2 funkcjonuje pięć pomieszczeń zabiegowych – dwa do ciała, dwa do twarzy, a także pomieszczenie do manicure oraz pedicure.
- Oferta Instytutu jest bardzo szeroka. W każdym z naszych konceptów staramy się zaoferować klientowi maksymalnie szeroką ofertę, aby każdej osobie zaproponować najskuteczniejsze rozwiązania – mówi Arkadiusz Wojtczak.

W Instytucie Image w Opolu Lubelskim można, oprócz zabiegów, które są od lat na rynku, takich jak usuwanie owłosienia, fale radiowe, skorzystać także z nowości na rynku kosmetologii i medycyny estetycznej.
- Nie stawiamy sobie planów otwarć placówek. Każde otwarcie wiąże się z dużym nakładem pracy, trzeba mu się maksymalnie poświęcić, aby w dniu otwarcia wszystko funkcjonowało we właściwy sposób. Z tego względu stawiamy na jakość współpracy i długotrwałe relacje z inwestorami – twierdzi menedżer.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019
Manicure "pod ręką"

bez przesady

3 wypowiedzi
ostatnia 09.12.2018