Sprawdź, ile trzeba zarobić, żeby pieniądze nie cieszyły. Analizujemy, który biznes opłaca się założyć: pizzerię, prywatną szkołę, eko-targ, sklep odzieżowy, restaurację McDonald’s. Przedstawiamy 10 pomysłów na zyskowny sklep spożywczy. Nie masz pieniędzy na własną firmę? Podpowiadamy, jak je zdobyć. Wybierasz się na rozmowę rekrutacyjną z franczyzodawcą? Przeczytaj, jak zazwyczaj ona przebiega.
 

W wrześniowym numerze 9/2014 (115)

Biznes na czasie

Czy biznes daje szczęście?

Własny biznes to dobry pomysł na szczęśliwe życie.
Choć wcale nie dlatego, że na mecie czekają na nas miliony.

Moim zdaniem

Związać klienta

Jeśli bank chce, aby klient do niego wracał, musi być bankiem uniwersalnym.

Klient musi chcieć, ale także mieć po co wracać do banku. 


Zrobieni na szaro

W pośredniakach profile, niemal jak na Facebooku. Nie masz profilu w pośredniaku – nie pracujesz. Masz profil w pośredniaku – też nie pracujesz. To po co ten profil?

Fakty trendy

Śledź i Wódka w całej Polsce

Właściciele Ministerstwa Śledzia i Wódki zapowiadają otwarcie 17 nowych barów w ciągu półtora roku.

Jak otworzyć biznes pod dobrą marką

Co roku kilka tysięcy osób zakłada swoją firmę we franczyzie,
wiele z nich swoich franczyzodawców poznaje
właśnie na Targach Franczyzy w Pałacu Kultury i Nauki.

Stało się

Przeciw jesiennej melancholii

Kiedy uczniowski kręgosłup pochyla się pod ciężarem tornistra,
to znaczy, że mija czas lodowych kramików, a nadchodzą żniwa
w branży edukacyjnej. Tak to już jest, że w biznesie nic nie ginie.

Mam firmę

Pasja przekuta w biznes

O tym, że hobby z dzieciństwa może przerodzić się w intratny interes, przekonali się właściciele sklepów odzieżowych Pan tu nie stał. Ich koszulki z napisami rodem z PRL podbiły serca Polaków.

Targowisko po liftingu

Na targi z dobrą żywnością ludzie przychodzą często jak na piknik.
Chcą zjeść coś dobrego, spotkać się ze znajomymi,
przyjemnie spędzić czas. Zakupy robią niejako przy okazji.

Pierwsze kroki do szkoły

Prywatne szkoły to wciąż niezagospodarowany segment rynku, który będzie się rozwijał. Trzeba się jednak liczyć z dużymi wydatkami na start i mnóstwem biurokracji – nie tylko na początku działalności.

E-firma

Firma w internecie, pieniądze w realu

Wiele osób decyduje się na założenie własnego e-sklepu,
bo jest to stosunkowo łatwy biznes. Krok po kroku przedstawiamy, jak rozpocząć działalność biznesową w internecie.

Lokal na biznes

Komfortowa przymierzalnia zwiększa sprzedaż

Czas pobytu klienta w sklepie odzieżowym zależy w dużej mierze
od warunków, jakie w nim zastanie.
Na co zwrócić uwagę, by wizyty były częstsze i bardziej efektywne?

Własny biznes

Detektyw na tropie zysków

Mój sukces oznacza kompromitację instytucji finansowanych z portfeli milionów Polaków – mówi
Krzysztof Rutkowski, detektyw, biznesmen, były poseł na Sejm.

Supertemat

Mój sklep powszedni

Prowadzenie sklepu spożywczego w pojedynkę może skończyć się szybkim bankructwem.

Dlatego właściciele małych sklepów, chcąc chronić swoje biznesy, przyłączają się do sieci franczyzowych.

Wzrośnie spadnie

Pieniądz musi pracować

Gdy na rynkach finansowych trwa posucha, trzeba szukać alternatywnych sposobów pomnażania kapitału. W sukurs przychodzą nieruchomości, alkohol, a nawet elektrownie wiatrowe.

Biznes style

Rozwój na wysokich obrotach

Motywacja w biznesie jest jak jazda samochodem.
Włączenie silnika nie wystarczy, by ruszyć w drogę.

Znana marka

Od walkmana do playstation

W czasach, gdy powstawało Sony, zaistnienie małej japońskiej marki
w Stanach wydawało się równie możliwe, co podbicie internetu przez firmę założoną w garażu.
Dzisiaj bez Sony nie wyobrażamy sobie świata. Pytanie, czy nie będziemy musieli. 

Na prawo patrz

Jak odzyskać pieniądze

Nikt nie lubi dopominać się o zwrot swojej własności albo wynagrodzenia za wykonaną usługę bądź sprzedany towar. Tymczasem wielu przedsiębiorców każdego dnia musi walczyć o swoje i wcielać się w rolę surowego windykatora.

Sonda

Kim jest idealny franczyzobiorca?

Każdy franczyzodawca posiada profil swojego idealnego franczyzobiorcy.
Zapytaliśmy, jakie cechy powinien mieć.

ABC firmy

Jak zarządzać dużą firmą

Małe dzieci – mały kłopot, duże dzieci – duży kłopot. Znane porzekadło sprawdza się również w biznesie, bo w końcu firma jest jak dziecko, wymaga mnóstwa uwagi. Co zatem zrobić, żeby zarządzenie dużą firmą nie było dla właściciela kłopotem?

Kasa na Start

Zdobądź pieniądze na własny biznes

Chcesz założyć firmę, a nie masz pieniędzy na inwestycję?
Skorzystaj z Inicjatywy Jeremie.

ABC franczyzy

Przedsiębiorcy na językach

Rozmowa rekrutacyjna z franczyzobiorcą ma niewiele wspólnego z tą, na którą zaprasza się
potencjalnych pracowników. Bo franczyzobiorca to nie pracownik, tylko partner w biznesie.

Steki menedżera

Gość lubi światowe marki

Zarządzamy międzynarodowymi markami po polsku – mówi Małgorzata Morek, dyrektor
ds. rozwoju franczyzy w Grupie Hotelowej Orbis.

Mój franchising

Postawiłem na galerie i markę

Celem Przemysława Żoka było otwarcie pięciu restauracji pod szyldem Biesiadowa. Po dwóch latach współpracy z franczyzodawcą brakuje mu już tylko jednej do osiągnięcia celu.

Bank tu, bank tam

Każdy robi swoje, ale działamy razem – o współpracy z franczyzodawcą opowiada Zbigniew Rutkowski, biorca licencji Eurobanku.

Pięta Biznesmęta

Przytul grosz do serca

Każdy lubi się czasem poprzytulać. Niektórzy postanowili na tym zarobić.


Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, Ruch.


Zasady i warunki zakupów

Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie

Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK
  • Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
  • karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
  • bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
  • tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
  • pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Proforma

Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.

Dane firmy

PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748