Gabinet kosmetyczny w małym mieście

Inwestycja w Instytut Zdrowia i Urody pod logo Yasumi wynosi 180-220 tys. zł.
Czwartek
28.08.2014
Dla Yasumi ważniejsza jest zasobność portfeli potencjalnych klientów, niż liczba mieszkańców miasta, gdzie planuje otwarcie.
 

Yasumi działa w Polsce od ponad 10 lat. Pod szyldem sieci funkcjonuje 40 punktów Yasumi Epil wyspecjalizowanych w usługach depilacyjnych, 12 gabinetów Yasumi Slim, w których klientki mogą poddać się zabiegom wyszczuplającym i 48 salonów Yasumi Instytut Zdrowia i Urody (kompleksowa pielęgnacja twarzy i ciała). Od początku roku firma zanotowała 9 nowych otwarć. 
- Większość z nich to Instytuty Zdrowia i Urody, czyli nasz najbardziej kompleksowy wariant. Zauważyliśmy tu wyraźne odwrócenie trendu – jeszcze kilka lat temu szczególnym zainteresowaniem przedsiębiorców cieszył się franczyzowy koncept Epil, który w latach 2011-2012 uruchomił aż 40 punktów, a obecnie najbardziej dynamicznie rozwija się właśnie sieć Instytutów – mówi Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju Yasumi. 

We wrześniu pierwszych klientów przywitają dwie nowe placówki – w Gdańsku i Suchym Lesie, 16-tysięcznej miejscowości w województwie wielkopolskim. Wybór małego ośrodka na lokalizację dość ekskluzywnego salonu może dziwić, ale Artur Kołecki przekonuje, że liczba ludności nie jest tu najważniejszym kryterium:
- Większą uwagę zwracamy na potencjał miejsca – jaki jest średni przychód na mieszkańca, ile wynosi stopa bezrobocia, jaka jest polityka władz miejskich wobec biznesu. Małe miasteczko w pobliżu dużej aglomeracji rokuje zupełnie inaczej, niż gmina w uboższych regionach, stąd przy podejmowaniu decyzji kierujemy się raczej oceną struktury społecznej - tłumaczy. 

W najbliższych miesiącach franczyzodawca poloży nacisk na wzmocnienie obecności marki w województwach zachodniopomorskim i lubelskim, w których działa najmniej salonów. Firma planuje też kontynuować ekspansję za granicą – w tym roku powstały pierwsze Instytuty w Austrii i Kazachstanie.
- Nie szukaliśmy partnerów za granicą, inicjatywy wyszły od samych inwestorów – są to osoby związane z Polską, które zetknęły się z Yasumi  i powstanowiły poprowadzić biznes pod naszym szyldem. Partner z Kazachstanu studiował w Krakowie i po powrocie do kraju zdecydował się na współpracę z nami. Planujemy rozszerzać działalność w tym regionie – zapowiada Artur Kołecki.
(mt)


Profil kobiety
Małgorzata Tomczak
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Centrum Dystrybucji Image wchodzi na rynek SPA

Really your blog is very interesting.... it contains great and unique information color switch and little big snake

2 wypowiedzi
ostatnia 19.10.2018
Gabinet kosmetyczny

Sporo osób w ten sposób zaczyna. Najpierw usługi w domu u klientki, a potem z czasem, jak zbudują sobie zaplecze klientów, i znudzi im się dojeżdżanie (bo jest to...

115 wypowiedzi
ostatnia 17.10.2018
Gabinet kosmetyczny

Zdecydowanie jak szkolić załogę to w Perfect Glamour we Wrocławiu http://www.perfect-glamour.pl/ Pełen profesjonalizm i zupełnie niezłe ceny tych szkoleń.

115 wypowiedzi
ostatnia 10.10.2018
Gabinet kosmetyczny

Możesz również zapytać w wolniewicz.eu

115 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
nhà cái 8live Bayern hoa that vong Ajax, AS Roma dai thang PIzen

Lượt 2 vòng bảng Champions League: Bayern hòa thất vọng Ajax, AS Roma đại thắng PIzen Xem thêm: nhà cái 8live -...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
Gabinet kosmetyczny

Zapytaj w Titanium Dental

115 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
Nguoc dong thanh cong, PSG doc chiem ngoi dau Ligue 1

Ngược dòng thành công, PSG độc chiếm ngôi đầu Ligue 1 Xem thêm: 188bet mobile - [url=http://nhacaiso.vn]nhacaiso.vn[/url] Di Maria rạng ngời, PSG lội...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
nha cai so mot Soi keo Fulham vs Watford

Cùng nha cai so mot - [url=http://nhacaiso.vn]nhacaiso.vn[/url] điểm qua tình hình lực lượng hai đội: Fulham: Neeskens Kebano, Tim Ream chấn thương; Tom...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018