W zależności od tego, czy zdecydujemy się na gabinet lub punkt do wybielania zębów inwestycja wynosi 50 tys. zł lub 15 tys. zł.
Środa
27.08.2014
White & Beauty przygotował dwa formaty biznesu. Skorzystało z nich już 14 franczyzobiorców.
 

White & Beauty to sieć gabinetów specjalizujących się w wybielaniu zębów metodą laserową. Firma powstała w 2010 roku. Dziś ma już 7 punktów własnych i 14 franczyzowych. W planach są też kolejne otwarcia w województwach świętokrzyskim i lubuskim. Franczyzodawca oferuje potencjalnym partnerom dwa warianty współpracy – pełnometrażowy salon kosmetyki estetycznej (Gabinet White & Beauty) i punkt franczyzowy w istniejącym już gabinecie kosmetycznym (Punkt White & Beauty). Pierwszy kocept przeznaczony jest dla miast powyżej 100 tys. mieszkańców, drugi może działać też w mniejszych miejscowościach. 

- Zdarza nam się jednak odchodzić od tych wymogów, jeśli wspólnie z fraczyzobiorcą uznamy, że salon ma szansę zachęcić klientów i przynieść zyski. Przykladem tego może być otwarty niedawno Gabinet White & Beauty w Legionowie – to nieco ponad 50-tysięczne miasto, jednak stwierdziliśmy, że samodzielny salon odniesie tam sukces – mówi Dariusz Durlik, koordynator ds. rozwoju sieci.

Inwestycyjna w otwarcie punktu partnerskiego w swoim salonie wynosi 15 tys. zł. W tej kwocie zawiera się już pełne wyposażenie miejsca zabiegowego – urządzenie do wybielania zębów (akcelerator firmy Lucid Ray, którego White & Beauty jest wyłącznym licencjobiorcą w Polsce), fotel zabiegowy, meble i przyrządy pomocnicze, a także materiały reklamowe, strona internetowa i szkolenia. Koszt pełnometrażowego gabinetu jest dużo wyższy – 50 tys. zł, jednak franczyzobiorca dostaje w pakiecie pełne wyposażenie całego salonu (2 stanowiska zabiegowe) komplet materiałów marketingowych, system zarządzania rezerwacjami na 12 miesięcy, a także gadżety promocyjne, bony upominkowe i karty rabatowe.

Jak wiele innych tego typu gabinetów, również White & Beauty zachęca klientów promocyjnymi ofertami sprzedawanymi na portalach zakupów grupowych. Centrala organizuje także lokalne akcje reklamowe, np. rozdawanie ulotek informujących o rabatach. - Mamy też wielu stałych klientów. Oczywiście, nie działa to tak jak w przypadku manikiurzystki, do której można chodzić co tydzień, bo pomiędzy zabiegami wybielającymi musi być okres przerwy. Ale już po trzech miesiącach zapraszamy klientów na zabieg podtrzymujący efekt, a po pół roku na powtórzenie pełnego zabiegu – mówi Dariusz Durlik.
(mt)


Profil kobiety
Małgorzata Tomczak
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Gabinet kosmetyczny

Sporo osób w ten sposób zaczyna. Najpierw usługi w domu u klientki, a potem z czasem, jak zbudują sobie zaplecze klientów, i znudzi im się dojeżdżanie (bo jest to...

115 wypowiedzi
ostatnia 17.10.2018
Gabinet kosmetyczny

Zdecydowanie jak szkolić załogę to w Perfect Glamour we Wrocławiu http://www.perfect-glamour.pl/ Pełen profesjonalizm i zupełnie niezłe ceny tych szkoleń.

115 wypowiedzi
ostatnia 10.10.2018
Gabinet kosmetyczny

Możesz również zapytać w wolniewicz.eu

115 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
nhà cái 8live Bayern hoa that vong Ajax, AS Roma dai thang PIzen

Lượt 2 vòng bảng Champions League: Bayern hòa thất vọng Ajax, AS Roma đại thắng PIzen Xem thêm: nhà cái 8live -...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
Gabinet kosmetyczny

Zapytaj w Titanium Dental

115 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
Nguoc dong thanh cong, PSG doc chiem ngoi dau Ligue 1

Ngược dòng thành công, PSG độc chiếm ngôi đầu Ligue 1 Xem thêm: 188bet mobile - [url=http://nhacaiso.vn]nhacaiso.vn[/url] Di Maria rạng ngời, PSG lội...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
nha cai so mot Soi keo Fulham vs Watford

Cùng nha cai so mot - [url=http://nhacaiso.vn]nhacaiso.vn[/url] điểm qua tình hình lực lượng hai đội: Fulham: Neeskens Kebano, Tim Ream chấn thương; Tom...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
nha cai so mot Soi keo Nagoya Grampus vs Nagasaki

Thống kê từ nha cai so mot - [url=http://nhacaiso.vn]nhacaiso.vn[/url] đứng ở chỗ thứ 11 với 31 điểm sau 24 vòng đấu, Nagoya Grampus gần như chắc...

1 wypowiedzi
ostatnia 05.10.2018