W ramach marki własnej "Lubię" Piotr i Paweł oferuje już blisko 700 produktów.
Czwartek
04.09.2014
Przedsiębiorcy zainteresowani współpracą z Piotrem i Pawłem mogą przejąć jeden z działających sklepów.
 

Pod szyldem Piotra i Pawła działa dziś 106 sklepów w 60 miastach, z czego franczyzobiorcy prowadzą 49 supermarketów. Firma planuje otwierać każdego roku ok. 20 sklepów. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi średnio 1 proc. od obrotów. Szacowany okres zwrotu z inwestycji wynosi 5-6 lat. Piotr i Paweł posiada dobrze zorganizowaną logistykę dostaw. Scentralizowany marketing obejmuje ogólnopolskie duże akcje handlowe, gazetki, katalogi, programy lojalnościowe. Franczyzobiorcy mogą też działać indywidualnie na rynku lokalnym. Przy tej formie aktywności każdy sklep ma swojego opiekuna marketingowego w centrali, który koordynuje wszystkie dodatkowe działania.

Franczyzodawca poszukuje do współpracy osób, które prowadzą własny sklep o powierzchni min. 500 m2. Piotr i Paweł wymaga od partnerów doświadczenia w handlu oraz gotowości rebrandingu własnego sklepu wraz z przyjęciem standardów obowiązujących w sieci. Jeśli przedsiębiorca nie posiada placówki, wówczas przechodzi rekrutację oraz trwające 9 miesięcy szkolenie. Przeszkolonym kandydatom na franczyzobiorców Piotr i Paweł oferuje do przejęcia wybrane sklepy sieci. Trzecią z form przekształcenia sklepu sieci Piotr i Paweł w punkt na licencji jest franczyza pracownicza, tj. przejmowanie przez pracowników sieci funkcjonujących sklepów na preferencyjnych warunkach.

- Nie wskazujemy partnerom dokładnych lokalizacji, powinny to  być oczywiście miejsca atrakcyjne handlowo. Średnia powierzchnia sali sprzedaży naszych sklepów wynosi 1,1 tys. m2. Supermarkety Piotr i Paweł zlokalizowane są przede wszystkim w średnich i dużych miastach. W pierwszej kolejności skupiamy się na rozwoju w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, jednak dopuszczamy możliwość powstawania naszych placówek także w mniejszych, ale atrakcyjnych miejscowościach – mówi Robert Krzak, wiceprezes w spółce Piotr i Paweł ds. franczyzy.
(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022