15.09.2014

Nagrody za zakupy

Właściciel czterech spożywczych marek, w tym sieci Nasz Sklep, inwestuje w programy lojalnościowe.

Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000 roku. W ofercie franczyzowej spółki znajdują się cztery brandy: Nasz Sklep, Delikatesy Sezam, Express oraz Delikatesy Premium. Do sieci należy 2667 placówek, prawie wszystkie franczyzowe.
- W głównej mierze naszymi partnerami są sklepy już działające, więc kwota inwestycji szacowana jest w każdym sklepie indywidualnie w zależności od powierzchni, obecnego wyposażenia, skali remontu. Dla takich właścicieli sklepów konieczna jest pomoc we wdrażaniu nowych technologii czy zmiana aranżacji sklepu - mówi Jan Sałata, wiceprezes zarządu PSH Nasz Sklep.

Placówka Nasz Sklep z zewnątrz

Do współpracy Nasz Sklep zaprasza placówki handlowe powyżej 50 m2. Głównym dostawcą sieci jest Grupa Kapitałowa Specjał.

- Najlepsze lokalizacje dla naszych sklepów to osiedla mieszkaniowe oraz tereny wiejskie z odpowiednim potencjałem ludnościowym. Jesteśmy w stanie dobrze zagospodarować powierzchnie w przedziale 40-800 m2. Dostosowania obiektu do standardów sieci trwa średnio 1-2 m-ce. Dla każdego brandu funkcjonującego w ramach Grupy, przygotowujemy gazetkę promocyjną, w której kupujący znajdą całą gamę produktów w atrakcyjnych cenach. Emitujemy także billboardy, za pomocą których wraz z producentami przeprowadzamy akcje sprzedażowe, mocno ukierunkowane na jeden lub dwa hitowe produkty – opisuje akcje marketingowe Jan Sałata.

Centrala wdraża wspólny program lojalnościowy dla konsumentów a także loterię, w której do klientów trafi ponad 100 tys. nagród. Sieci należące do franczyzodawcy dysponują własnę gazetka promocyjną, w której klienci znajdą całą gamę produktów w atrakcyjnych cenach. Gazetki promocyjne są emitowane cykliczne w obrębie całej sieci, a prezentowana oferta produktowa konstruowana jest pod kątem najlepiej rotujących grup asortymentu w danej sieci sklepów. Firma prowadzi także akcje billboardowe i plakatowe, za pomocą których wraz z producentami przeprowadza akcje sprzedażowe, mocno ukierunkowane na jeden lub dwa hitowe produkty w niskich cenach.
- Silnym punktem oferty przygotowanej dla konsumentów jest program lojalnościowy Super Profit. Nasi franczyzobiorcy bardzo chętnie korzystają z tego narzędzia, pozwalającego skutecznie związać konsumentów z placówką. Punkty przyznawane są w zamian za dokonane zakupy, a następnie zostają zamienione na atrakcyjne, gwarantowane nagrody rzeczowe - wyjaśnia wiceprezes zarządu.
(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0