REKLAMA - OGŁOSZENIE

Moda na gimnastykę - The Little Gym

Zajęcia gimnastyczne dla dzieci to nie tylko ich rozwój fizyczny, ale także dochodowy pomysł na biznes. Od trzech lat zarabiają na nim polscy partnerzy.

The Little Gym® od ponad 30 lat jest światowym liderem programów, służących wspieraniu rozwoju dzieci. Programy te, oparte na gimnastyce, pomagają zwiększyć elastyczność, równowagę, koordynację i są przeznaczone dla dzieci w wieku od 4 miesięcy do 12 lat. Oryginalna muzyka, skomponowana przez The Little Gym®, wspiera proces uczenia się - od rozwoju sprawności ruchowej  do słuchania, liczenia i wykonywania poleceń ze zrozumieniem.

Sala gimnastyczna The Little Gym Fot. PROFIT system, Marek Relich

Robin Wes otworzył pierwsze centrum The Little Gym® w 1976 roku w Bellevue w stanie Waszyngton. W roku 2001 zostało otwarte pierwsze The Little Gym® w Europie, gdzie obecnie funkcjonuje ponad 30 placówek.

W połowie 1970 w głowie Robina Wes, odnoszącego sukcesy kinezjologa, powstał pomysł stowrzenia miejsce, gdzie dzieci będą mogły rozwijać się fizycznie, intelektualnie, emocjonalnie i społecznie. Założyciel był przekonany, że takie zdolności najlepiej nabywać w otoczeniu, pozbawionym rywalizacji. Wierzył, że dzieciom wystarczy zaszczepić potrzebę nowych osiągnięć, zamiast skłaniać je do konkurowania ze sobą. W tym czasie takie podejście było prawdziwą rewolucją.

Placówki The Little Gym® są przestronne i kolorowe. Dzieci odbywają zajęcia na sali gimnastycznej wyposażonej w sprzęt gimnastyczny typu maty, drążki, odskocznie czy równoważnie. Rodzice mogą obserwować poczynania swoich pociech poprzez wielką szklaną ścianę, która oddziela salę gimnastyczną od lobby. W lobby jest miejsce, żeby usiąść, napić się kawy, poznać innych rodziców, a dla najmłodszych jest miejsce do zabaw.

W listopadzie 2011 roku powstała pierwsza polska placówka w Warszawie, rok później punkt w Krakowie, a pod koniec 2014 roku zaplanowane jest otwarcie trzeciej placówki w Szczecinie.

Franczyzobiorcy The Little Gym

W Polsce franczyzodawcami marki The Little Gym® są Maja Pozorska-Jędrych i Tom Pozorski , którzy są właścicielami warszawskiego The Little Gym®.

- Stawiamy sobie wysokie wymagania, jeżeli chodzi o jakość obsługi klienta oraz jakość oferowanych przez nas zajęć - mówią Maja Pozorska-Jędrych i Tom Pozorski.- Chcielibyśmy, aby The Little Gym ® promowało modę na zdrowy, sportowy tryb życia oraz pokazywało jak aktywnie i kreatywnie spędzić czas z małym dzieckiem i jak zapewnić zdrową i bezpieczną dawkę ruchu starszym dzieciom. Obserwujemy od 3 lat wielkie zainteresowanie marką The Little Gym w Polsce, co również jest spowodowane niskim poziomem oferowanych zajęć WF w szkołach. Chcielibyśmy zarazić Polskę filozofią The Little Gym®, do której jesteśmy w stu procentach przekonani.

The Little Gym® to nauczanie w trzech wymiarach: ruchowym, intelektualnym oraz społecznym. My nazywamy to Zabawą Na Serio!

Udostępnij artykuł