27.09.2014

Praktyka czyni mistrza

Franczyzobiorca Metrohouse przed otwarciem biura nieruchomości odbywa staż w placówce franczyzodawcy.

Pierwsze biura nieruchomości Metrohouse powstały w popularnych stołecznych centrach handlowych, takich jak Arkadia, Złote Tarasy czy Galeria Mokotów. W ten sposób firma wypracowała sobie rozpoznawalność na rynku warszawskim. Dwa lata później, w marcu 2008 roku, Metrohouse rozpoczęło rozwój sieci franczyzowej, która dziś liczy 92 biura prowadzone przez ponad 70 franczyzobiorców.

Witryna placówki Metrohouse w Grudziądzu Fot. Metrohouse

Kwota inwestycji w biuro Metrohouse w największych miastach to 60-100 tys. zł, na agencję w mniejszych miejscowościach trzeba wydać 50-70 tys. zł.

– Cieszy nas rosnąca liczba multibiorców, którzy prowadzą po kilka biur nieruchomości. To doskonali ambasadorowie naszej marki i żywy przykład na to, że warto z nami współpracować. Oczywiście, cały czas poszukujemy kolejnych osób zainteresowanych współpracą. Zdecydowaliśmy się na ekspansję w największych polskich miastach, gdzie chcemy otwierać punkty franczyzowe, które będą uzupełnieniem oferty działających już placówek własnych. Chcemy się też silniej zaznaczyć naszą obecność w północno-zachodniej Polsce – zapowiada Piotr Jarosz, dyrektor sprzedaży sieci franczyzowej.

Franczyzobiorca otrzymuje dostęp do bazy nieruchomości i klientów oraz programu do zarządzania klientami. Centrala zapewnia również pakiet szkoleniowy dla właściciela, wdrożenie oraz możliwość odbycia stażu w oddziałach własnych firmy.
– Stałą opiekę nad oddziałem pełni dedykowany dla oddziału menedżer. Oczywiście, franczyzobiorca otrzymuje pakiet startowy obejmujący druki, umowy, formularze, ulotki, gadżety reklamowe i inne materiały niezbędne do pracy biura – mówi Piotr Jarosz.
(mak)