07.10.2014

Po lody do restauracji Mr Hamburger

Franczyzodawca wprowadza nowości do swojego menu. Wkrótce dostępne będą w lokalach w Krakowie i Poznaniu.

Mr Hamburger zakończył właśnie negocjacje umów najmu z dwoma centrami handlowymi. Lokale poprowadzą franczyzobiorcy – w krakowskim Centrum Handlowym Czyżyny oraz w poznańskiej Galerii Pestka. Termin otwarć to koniec listopada.
- Doświadczenie w gastronomi posiada nasz franczyzobiorca z Krakowa, który przez długi okres czasu pracował w tej branży, aż doszedł do wniosku, że najwyższy czas przejść „na swoje” i wybrał naszą ofertę franczyzy. Natomiast partnerzy z Poznania nie posiadają doświadczenia w gastronomi, ale wkrótce wszystko się zmieni, ponieważ przed otwarciem restauracji przejdą kilkunastodniowe szkolenia produktowe i z zarządzania lokalem oraz pracownikami. Dodatkowo, po otwarciu restauracji będą pod okresową opieką koordynatora - wyjaśnia Dariusz Kozorowski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Mr Hamburger.

Bar Mr Hamburger w nowej odsłonie Fot. Mr Hamburger

Pochodząca ze Śląska sieć coraz odważniej wchodzi do pozostałych regionów Polski. Inwestycja w bar Mr Hamburger wynosi ok. 100 tys. zł.

Obydwie restauracje Mr Hamburger oprócz standardowej oferty, czyli przyrządzanych na oczach klientów burgerów, kebabów, hot dogów czy tortilli, serwować będą desery oraz świeżo paloną kawę. W menu znajdują się również zestawy dla dzieci z zabawkami do kolekcjonowania. Czy jednak tak szerokie menu i nazwa sieci nie wprowadzają klienta w błąd.
- Nazwa nie jest myląca, w żadnym wypadku. Wskazuje, czego klienci mogą się u nas spodziewać, czyli dobrych, przyrządzanych na oczach klientów burgerów. Mr Hamburger to koncept, który z nazwy kojarzy się z potocznie zwanym fast foodem, Proszę jednak zauważyć, że duża większość konceptów nie zamyka się na wąskie specjalizacje dań. Myślę, że te czasy już minęły – mówi Dariusz Kozorowski. - Ciężko jest sprecyzować, która z pozycji cieszy się największym uznaniem wśród klientów. Wszystko zależy od lokalizacji. W centrach handlowych zazwyczaj najlepiej sprzedają się burgery i frytki, ale są też obiekty, w których najchętniej kupowana jest tortilla. Natomiast w restauracjach przydrożnych najlepiej sprzedają się zestawy.

Nowo otwarte restauracje będą wyposażone w autorski, testowany od pół roku, system przywołania klienta – tzw. system kolejkowy, który w sprawny i czytelny sposób poinformuje klienta o zrealizowanym i czekającym na niego zamówieniu. Restauracje Mr Hamburger rozpoczną wiosną 2015 roku sprzedaż lodów włoskich. Do tego grona w pierwszej połowie grudnia dołączy lokal w galerii Zielony Targ w Oleśnicy. (dw)

 

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0