10.10.2014

Chata Polska kusi rabatami

Program lojalnościowy sfinansuje centrala. Klienci będą mogli skorzystać z niego także w pięciu nowo otwartych sklepach.

Chata Polska posiada 4 formaty sklepów spożywczych działających we francyzzie: VIP, Premium, Standard, Partner. Wymienione modele współpracy ksztaltowały się przez blisko 17 lat obecności wielkopolskiej sieci na rynku. VIP, Premium, Standard i Partner różnią się zakresem serwisów oferowanych franczyzobiorcom, czyli częstotliwością wizyt opiekuna, specjalisty ds. zatowarowania, liczbą bezpłatnych szkoleń, wysokością wypłacanego retro, a co za tym idzie różnią się wysokością opłat franczyzowych.

Sklep Chaty Polskiej na osiedlu Fot. Chata Polska

Pod szyldem Chaty Polskiej działa 195 sklepów, prawie wszystkie prowadzone przez franczyzobiorców.

W ciągu ostatnich dwóch tygodni franczyzodawca otworzył pięć sklepów. W kategorii Premium działa placówka w Wałbrzychu, która wcześniej nie była zrzeszona w żadnej sieci oraz punkt w Dąbiu przy drodze krajowej prowadzącej do Zielonej Góry. Natomiast w formacie VIP funkcjonuje sklep w Ustroniu Morskim. Lokal znajduje się w centrum turystycznego kurortu z parkingiem dla 25 pojazdów. Placówka czynna jest siedem dni w tygodniu, a w sezonie wakacyjnym do północy.

Do końca roku w sklepach Chaty Polskiej trwa program lojalnościowy, promowany w internecie, na Facebooku, na telebimach i w radio. Klienci mogą skorzystać w ramach programu z rabatów na kuchenne produkty.
- W konsumenckim programie lojalnościowym biorą udział również sklepy franczyzowe. Program jest przygotowany i finansowany ze środków centralę - wyjaśnia Katarzyna PR i marketing menedżer Chaty Polskiej.

Innym sposobem franczyzodawcy na przywiązanie do marki była akcja polegająca na tym, że każdy klient, który zrobił jednorazowe zakupy w okresie promocji otrzymał kupon rabatowy do realizacji w ciągu dwóch następnych dni handlowych na określony produkt.
(dw)

 

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

2