Dayli stawia na promocję swoich drogerii. W tym celu organizuje kampanie reklamowe oraz inwestuje w program lojalnościowy.
Niedziela
19.10.2014
Wkrótce ruszy pierwsza drogeria Dayli na licencji. Co roku będzie powstawało 20 nowych.
 

Pierwszy sklep Dayli ruszył w połowie 2012 roku. Po ponad dwóch latach sieć drogerii liczy już 170 punktów sprzedaży. Ostatnie otwarcia miały miejsce w Warszawie i Krakowie oraz w mniejszych miastach - Oławie i Pabianicach. Oprócz kosmetyków w firmowych drogeriach klienci mogą skorzystać z dodatkowych usług, m.in. makijażu, wizażu, konsultacji stomatologicznych oraz dotyczących dbania o włosy. Ponadto w wybranych sklepach dostępna jest prasa, doładowania telefonów, usługi pocztowe. Ambasadorkami Dayli zostały siostry Radwańskie - okazało się, że w drogerii czują się równie dobrze jak na korcie tenisowym.

Model biznesowy Dayli został już przetestowany wystarczająco długo w różnych lokalizacjach, aby centrala rozpoczęła wdrażanie franczyzy.
- Jesteśmy na etapie finalizowania negocjacji umówi z kilkoma partnerami. Na przełomie roku przewidujemy otwarcie pierwszej franczyzowej drogerii, a docelowo planujemy otwierać minimum 20 drogerii rocznie. Dayli szuka partnerów na terenie całego kraju. Pod uwagę będą brane uliczne lokalizacje, pawilony, centra miast i osiedla. Nie zamykamy się na żadną lokalizację, ale powinna ona mieć chociaż 100 m2. Szukamy partnerów doświadczonych, którzy znają branżę, ale chętnie podzielimy się swoim know-how z tymi, którzy będą zaczynali działać w tym biznesie - mówi Anna Wierzbicka, dyrektor generalny Dayli.

Franczyzodawca zapewnia partnerom stałe konsultacje, pomoc w prowadzeniu drogerii oraz szkolenia. Centrala organizuje ogólnopolskie akcje marketingowe, które podnoszą sprzedaż w sklepie, w tym reklamę telewizyjną, regularnie wysyłany newsletter do klientów, kampanie outdoorowe we wszystkich lokalizacjach, gazetkę promocyjna wydawaną co 2 tygodnie.
- Mocnym punktem naszej oferty są marki własne, począwszy od kategorii produktów higieny dziecięcej, poprzez chemię gospodarczą, kończąc na pielęgnacji. Dodatkowym atutem są także bezpośrednie dostawy do sklepów. Posiadając magazyn centralny nie musimy korzystać z pomocy dystrybutorów - dodaje Anna Wierzbicka. (dw)


POPULARNE NA FORUM

Polacy lubią prezenty

Ja tam lubię wręczać prezenty :) Cieszy mnie jak ktoś jest zadowolony z podarku. Ostatnio nawet zaczęłam przywiązywać większą wagę do opakowania prezentu i często...

18 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018
Firma na wyspie

Zacznę to robić. Mam nadzieję, że nadal będziesz mógł wnosić swoje talenty w tej dziedzinie. Dziękuję Ci. cool math games

3 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018
Firma na wyspie

Prosze przeczytac opinie ich wlasnych pracownikow na Go Work .Franczyz nic lepiej nie traktuja.

3 wypowiedzi
ostatnia 07.08.2018
Firma na wyspie

Witam, Pani Agnieszka ,bardzo dobrze ominela wszystkie informacje wazne dla franczyzobiorcy. Po pierwsze w lepszych lokalizacjach otwiera firma swoje stoiska.Po drugie bardzo...

3 wypowiedzi
ostatnia 07.08.2018
Powiedziała YES

-Thanks for your article! I have read through some similar topics! However, your post has given me a very special impression, unlike other posts. I hope you continue to have...

12 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Ja bym postawiła jednak w inwestycje kapitałowe z pomocą [url]http://www.viennalife.pl/strefa-inwestowania/fundusze-kapitalowe/[/url] bo to pewna inwestycja, choć wymaga...

68 wypowiedzi
ostatnia 28.07.2018
W hurtowni i w sieci

Blog Adelgazar

14 wypowiedzi
ostatnia 27.07.2018
Zastanawiam się nad Organique...

z tego co wiem organique ma fajny olej kokosowy http://dlapaznokci.pl/wszechstronne-wlasciwosci-oleju-kokosowego-rafinowanego/

3 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2018