Zalecamy partnerom zachęcanie klientów do rekomendowania zabiegów znajomym w ramach akcji „Dziel się pięknym uśmiechem”, dzięki której osoby zaangażowane w akcję otrzymują atrakcyjne rabaty na zabiegi.
Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci Whitening Point
Piątek
31.10.2014
Przed uruchomieniem punktu organizujemy Dzień Otwarty dla klientów - mówi Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci Whitening Point.
 

Jakie działania marketingowe i reklamowe najlepiej sprawdzają się w przypadku nowo otwartego punktu zajmującego się wybielaniem zębów?
Zawsze przed uruchomieniem punktu, wspólnie z partnerem, planujemy Dzień Otwarty, którego mottem przewodnim jest pokazanie jak najszerszej grupie potencjalnych klientów, że zabiegi wybielania zębów są proste, szybkie, komfortowe i co ważne - bezpieczne. Akcentujemy też atrakcyjną cenę i skuteczność zabiegów. Warto z odpowiednim wyprzedzeniem zadbać o poinformowanie jak największej liczby osób o takim wydarzeniu. Wykorzystujemy do tego internet, kolportaż specjalnie przygotowanych ulotek, prasę, marketing szeptany.

Czy klienci przekonali się już do usługi wybielania zębów?
Często ludzie boją się tego typu zabiegów. Naszym zadaniem jest pomóc partnerowi w zmianie sposobu myślenia potencjalnych klientów. Do tego jednak potrzeba więcej działań niż tylko jednorazowego przedsięwzięcia. Dlatego wspieramy lokalne akcje i przeprowadzamy ogólnopolskie działania marketingowe, których celem jest nie tylko pokazanie naszej marki. Chcemy uświadamiać, że większość obaw dotyczących zabiegów wybielania zębów to w naszym przypadku mity. Punkty Whitening Point, wyspecjalizowane w usłudze wybielania zębów, służą merytorycznym wsparciem klientów, którzy chcieliby zachować biały uśmiech na zawsze.

Na czym polega szkolenie partnerów, gdzie się odbywa, ile czasu trwa?
Szkolenie Whitening Point jest dwuetapowe, składa się z części teoretycznej i praktycznej. Podczas tej pierwszej partnerzy zdobywają wiedzę na temat firmy, metod działania i wspierania oraz otrzymują szczegółową wiedzę na temat samej procedury zabiegu wybielania zębów. Ta część kończy się testem wiedzy teoretycznej. Etap drugi to praktyczna nauka wykonywania zabiegów na modelach. Szkolenie łącznie trwa ok. 5-6 godzin. Przyszli partnerzy i franczyzobiorcy, w zależności do lokalizacji, mają możliwość odbycia szkolenia we Wrocławiu albo w Warszawie. W ramach szkoleń dla personelu punktów Whitening Point prezentujemy komputerowy system zarządzania placówką, który pozwala również na prowadzenie komunikacji z klientami.
rozmawiał (dw)


POPULARNE NA FORUM

Gabinet kosmetyczny

Sporo osób w ten sposób zaczyna. Najpierw usługi w domu u klientki, a potem z czasem, jak zbudują sobie zaplecze klientów, i znudzi im się dojeżdżanie (bo jest to...

115 wypowiedzi
ostatnia 17.10.2018
Gabinet kosmetyczny

Zdecydowanie jak szkolić załogę to w Perfect Glamour we Wrocławiu http://www.perfect-glamour.pl/ Pełen profesjonalizm i zupełnie niezłe ceny tych szkoleń.

115 wypowiedzi
ostatnia 10.10.2018
Gabinet kosmetyczny

Możesz również zapytać w wolniewicz.eu

115 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
nhà cái 8live Bayern hoa that vong Ajax, AS Roma dai thang PIzen

Lượt 2 vòng bảng Champions League: Bayern hòa thất vọng Ajax, AS Roma đại thắng PIzen Xem thêm: nhà cái 8live -...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
Gabinet kosmetyczny

Zapytaj w Titanium Dental

115 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
Nguoc dong thanh cong, PSG doc chiem ngoi dau Ligue 1

Ngược dòng thành công, PSG độc chiếm ngôi đầu Ligue 1 Xem thêm: 188bet mobile - [url=http://nhacaiso.vn]nhacaiso.vn[/url] Di Maria rạng ngời, PSG lội...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
nha cai so mot Soi keo Fulham vs Watford

Cùng nha cai so mot - [url=http://nhacaiso.vn]nhacaiso.vn[/url] điểm qua tình hình lực lượng hai đội: Fulham: Neeskens Kebano, Tim Ream chấn thương; Tom...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
nha cai so mot Soi keo Nagoya Grampus vs Nagasaki

Thống kê từ nha cai so mot - [url=http://nhacaiso.vn]nhacaiso.vn[/url] đứng ở chỗ thứ 11 với 31 điểm sau 24 vòng đấu, Nagoya Grampus gần như chắc...

1 wypowiedzi
ostatnia 05.10.2018