31.10.2014

Reklama na otwarcie

Przed uruchomieniem punktu organizujemy Dzień Otwarty dla klientów - mówi Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci Whitening Point.

Jakie działania marketingowe i reklamowe najlepiej sprawdzają się w przypadku nowo otwartego punktu zajmującego się wybielaniem zębów?
Zawsze przed uruchomieniem punktu, wspólnie z partnerem, planujemy Dzień Otwarty, którego mottem przewodnim jest pokazanie jak najszerszej grupie potencjalnych klientów, że zabiegi wybielania zębów są proste, szybkie, komfortowe i co ważne - bezpieczne. Akcentujemy też atrakcyjną cenę i skuteczność zabiegów. Warto z odpowiednim wyprzedzeniem zadbać o poinformowanie jak największej liczby osób o takim wydarzeniu. Wykorzystujemy do tego internet, kolportaż specjalnie przygotowanych ulotek, prasę, marketing szeptany.

Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci Whitening Point Fot. Whitening Point

Zalecamy partnerom zachęcanie klientów do rekomendowania zabiegów znajomym w ramach akcji „Dziel się pięknym uśmiechem”, dzięki której osoby zaangażowane w akcję otrzymują atrakcyjne rabaty na zabiegi.
Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci Whitening Point

Czy klienci przekonali się już do usługi wybielania zębów?
Często ludzie boją się tego typu zabiegów. Naszym zadaniem jest pomóc partnerowi w zmianie sposobu myślenia potencjalnych klientów. Do tego jednak potrzeba więcej działań niż tylko jednorazowego przedsięwzięcia. Dlatego wspieramy lokalne akcje i przeprowadzamy ogólnopolskie działania marketingowe, których celem jest nie tylko pokazanie naszej marki. Chcemy uświadamiać, że większość obaw dotyczących zabiegów wybielania zębów to w naszym przypadku mity. Punkty Whitening Point, wyspecjalizowane w usłudze wybielania zębów, służą merytorycznym wsparciem klientów, którzy chcieliby zachować biały uśmiech na zawsze.

Na czym polega szkolenie partnerów, gdzie się odbywa, ile czasu trwa?
Szkolenie Whitening Point jest dwuetapowe, składa się z części teoretycznej i praktycznej. Podczas tej pierwszej partnerzy zdobywają wiedzę na temat firmy, metod działania i wspierania oraz otrzymują szczegółową wiedzę na temat samej procedury zabiegu wybielania zębów. Ta część kończy się testem wiedzy teoretycznej. Etap drugi to praktyczna nauka wykonywania zabiegów na modelach. Szkolenie łącznie trwa ok. 5-6 godzin. Przyszli partnerzy i franczyzobiorcy, w zależności do lokalizacji, mają możliwość odbycia szkolenia we Wrocławiu albo w Warszawie. W ramach szkoleń dla personelu punktów Whitening Point prezentujemy komputerowy system zarządzania placówką, który pozwala również na prowadzenie komunikacji z klientami.
rozmawiał (dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0