23.10.2014

Virgin Mobile pozyskał partnera

Międzynarodowy operator sieci komórkowej podpisał umowę z Telakces.com. Zyskają franczyzobiorcy firmy.

W 40 franczyzowych sklepach działających pod szyldem Telakces.com klienci mogą kupić telefony i akcesoria GSM. Firma została niedawno strategicznym partnerem Virgin Mobile, który jako opertaor wirtyalny oferuje usługi na bazie infrastruktury telekomunikacyjnej należącej do innego operatora telekomunikacyjnego. Udział kart SIM operatorów wirtualnych w polskim rynku wynosi ok. 0,8 proc. i stopniowo rośnie. Telakces.com, poza ofertą modeli telefonów wiodących producentów, posiada także modele niewystępujące w ofercie operatorów sieciowych, które nie miały oficjalnej premiery w Polsce. W punktach sprzedaży można znaleźć oryginalne futerały, a już niedługo także te tworzone przez Telakces.com.

Sklep z telefonami Telakces.com Fot. Telakces.com

Telakces.com działa od 2011 roku, a jeszcze w 2014 uruchomi swój sklep internetowy.

Telakces.com szacuje, że w Polsce jest dostępnych około 5 tys. akcesoriów do urządzeń mobilnych, tymczasem za nasza zachodnia granicą oferta jest kilkukrotnie większa.
- Polski rynek personalizowanych akcesoriów mobilnych jest pięciokrotnie mniejszy od zachodniego, co oznacza, że ten segment produktów bardzo szybko się rozwija. Zamierzamy zostać liderem rynku. Plan rozwoju zakłada, że do końca bieżącego roku nasza sieć zwiększy się z 40 do 60 punktów sprzedaży, a do końca przyszłego 120-150 - zapowiada Mariusz Raduszewski wiceprezes zarządu Telakces.com.

Inwestycja w biznes wynosi 30-100 tys. zł. Franczyzodawca zapewnia partnerom wyposażenie lokalu, alternatywnie budowę wyspy oraz materiały reklamowe. W trakcie prowadzenia sprzedaży Telakces.com gwarantuje opiekę merytoryczną kierownika regionalnego.
- Ponadto Telakces.com oferuje bogaty pakiet doradczo-szkoleniowy: doradztwo w zakresie doboru odpowiednich produktów do miejsca funkcjonowania sklepu, pomoc prawna i doradztwo księgowe, pomoc w rekrutowaniu pracowników i szkolenia w zakresie obsługi klientów. Te i wiele innych czynników przełoży sie na sukces naszych partnerów - twierdzi Sławomir Skowronek, prezes zarządu Telakces.com. (dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0