Całkowita kwota inwestycji w punkt sprzedaży Monument9 wynosi 35-50 tys. zł. Partner pokrywa także koszty reklamy swojego sklepu.
Poniedziałek
27.10.2014
Monument9 zaczynał od handlu w internecie. Konkurencja drobnych sprzedawców skłoniła go do założenia punktów stacjonarnych.
 

Firma Monument9 powstała w 2007 roku. Początkowo zajmowała się importem telefonów komórkowych z Wielkiej Brytanii, a następnie ich sprzedażą na portalu Allegro.pl.
- Byliśmy jedną z największych tego typu firm w Trójmieście. Oferowaliśmy atrakcyjne ceny na nowe oraz używane telefony, co sprawiało, że klienci często przyjeżdżali do nas z miejscowości oddalonych o 100-150 km. W tym samym roku otworzyliśmy pierwsze stoisko w centrum handlowym Wzgórze w Gdyni, w którym zdobywaliśmy doświadczenie oraz tworzyliśmy standardy sprzedaży stosowane w naszej sieci dziś. Dwa lata później handel telefonami w internecie przestał być dla nas opłacalny ze względu na konkurencję sprzedawców, którzy handlowali małymi ilościami telefonów oraz znacznie zaniżali ceny. Wtedy postanowiliśmy zmienić strategię rozwoju firmy – postawiliśmy na sprzedaż w centrach handlowych – wspomina początki firmy jej właściciel, Kamil Wiśniewski.

Kolejne stoiska w galeriach handlowych ruszyły w Elblągu oraz Słupsku. Monument9 zajmuje się także sprzedażą hurtową oraz internetową akcesoriów GSM. Oprócz sprzedaży telefonów i akcesoriów, firma oferuje również usługi serwisowe – usuwanie blokad sim-lock, wymianę wyświetlaczy oraz paneli dotykowych w telefonach oraz pozostałych uszkodzonych podzespołów.  Obecnie pod logo Monument9 działa 19 placówek własnych oraz 3 franczyzowe.

- W tym roku otworzymy jeszcze kilka nowych sklepów. Posiadamy kilka gotowych i funkcjonujących punktów, które planujemy przekazać franczyzobiorcom. Dodatkowo możemy  zaoferować nowe lokalizacje, dzięki stałej współpracy z największymi zarządcami centrów handlowych. Najatrakcyjniejsze lokalizacje to wyspy bądź sklepy na terenie centrów handlowych – mówi Kamil Wiśniewski.

Franczyzodawca Monument9 docenia doświadczenie w handlu oraz branży telekomunikacyjnej. Nie jest ono jednak wymagane, ponieważ partnerzy przechodzą kompleksowe szkolenia przybliżające im rynek telefonów komórkowych. Firma prowadzi serwis centralny dla franczyzobiorców, w którym technicy sprawnie realizują naprawy dla sklepów nie zatrudniają na stałe serwisanta telefonów. (dw)


POPULARNE NA FORUM

Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

Thanks for your post. There is a lot of information needed for me Happy Room

6 wypowiedzi
ostatnia 15.08.2018
Telekomunikacja Polska szuka partnera

Thanks for sharing the informative information through the article. and all the details are awesome and good in this post. Refer: zombs royale free to play!!

4 wypowiedzi
ostatnia 15.08.2018
Play ma plan

The article you have shared here very awesome. I really like and appreciated your work. I read deeply your article, the points you have mentioned in this article are useful vex 3

13 wypowiedzi
ostatnia 23.07.2018
Play ma plan

The article you have shared here very awesome. I really like and appreciated your work. I read deeply your article, the points you have mentioned in this article are...

13 wypowiedzi
ostatnia 23.07.2018
Telefon z wyspy

Hello, You are doing great job. Do you guys have any idea how to take franchise of Penn Station. Penn Station Menu is just awesome i am having great business opportunity please...

1 wypowiedzi
ostatnia 20.07.2018
Zarabiać przez telefon

Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.

2 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Play ma plan

https://needforspeedmostwantedapk.info get the new version

13 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Play ma plan

Get the best Apk mod [url=https://needforspeedmostwantedapk.info/] https://needforspeedmostwantedapk.info [/url]

13 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018