Telepizza w Hiszpanii z sieciami hotelowymi współpracuje od kilku lat, a jej partnerami są m.in. Holiday Inn, Catalonia Hotels oraz NH. Firma obsługuje tam ponad pół tysiąca hoteli. Jak twierdzi Iwona Olbryś, za kilka lat w Polsce może być podobnie.
Piątek
31.10.2014
Telepizza rozpoczęła współpracę z siecią hoteli ibis budget. Doświadczenia czerpie z rynku hiszpańskiego.
 

Goście 9 hoteli ibis budget (po dwa obiekty w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, a także w Szczecinie, Toruniu oraz Katowicach) mogą skorzystać z oferty Telepizzy proponowanej w menu hotelowym, dostępnym w każdym pokoju.
Hotele  stanowią dla Telepizzy bogate źródło nowych klientów. Miesięcznie realizujemy około kilkaset  zamówień składanych przez gości wszystkich hoteli ibis budget w Polsce. Pozytywny wynik sprzedaży zachęca do rozszerzenia współpracy o inne sieci. Liczymy, że nastąpi to jeszcze w tym roku. – mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland.   

Pomysł współpracy narodził się po stronie marki ibis budget. – W hotelach ibis budget, przygotowaliśmy bogatą ofertę bufetu śniadaniowego, goście znajdą w nim m.in. szeroki wybór pieczywa, płatków śniadaniowych, dżemów, soków owocowych, produktów mlecznych i świeżych owoców. Ponadto jeżeli poczują oni głód w nocy, mogą skorzystać z ustawionych w lobby czynnych 24 godziny na dobę maszyn vendingowych. Produkty Telepizzy doskonale urozmaicają naszą ofertę oraz nie obciążają nadmiernie portfeli gości. – mówi Joanna Świerkosz, zastępca dyrektora sprzedaży, dystrybucji i marketingu w Polsce i krajach bałtyckich w spółce Orbis.

W Polsce Telepizza jest jedną z największych sieci pizzerii i liderem w sprzedaży z dostawą do klienta. Firma posiada 115 placówek – 31 własnych i 84 franczyzowych. Telepizza rocznie sprzedaje ponad 6 mln sztuk pizzy. 70 proc. to zamówienia z dostawą do klienta. 25 proc. z nich składanych jest przez Internet. Iwona Olbryś szacuje, że sprzedaż online będzie w tym roku większa o 20 proc. w stosunku do ubiegłego. (mk)


doradca we franczyzie