Kawa w pośpiechu, biznes przemyślany

Take Away Coffee planuje otwarcia franczyzowych kawiarni we Wrocławiu, Warszawie i Gdyni.
Wtorek
04.11.2014
Take Away Coffee zapowiada otwarcie w 2015 roku 20 kawiarni.
 

Take Away Coffee to nietypowy koncept kawiarniany ze względu na powierzchnię lokalu, w którym działa. Wystarczy już 6 m2. Właśnie tyle liczy placówka we Wrocławiu, która do niedawna należała jeszcze do franczyzodawcy. Teraz zarządza nią partner.
- Partner, który przejął od nas kawiarnię, prowadzi równolegle inną działalność. Przedstawiliśmy mu wyniki finansowe uzyskiwane przez Take Away Coffee w tym miejscu. Przedsiębiorca kontaktował się z nami już kilka miesięcy temu, ale właśnie teraz dysponował odpowiednim budżetem niezbędnym do odkupienia lokalu – wyjaśnia Michał Meller z Take Away Coffee.

Kolejny franczyzowy punkt ruszył w centrum Kielc. Do końca roku franczyzodawca zapowiada powstanie jeszcze pięciu kawiarni, a w przyszłym roku nawet 20. - Obecnie finalizujemy rozmowy z inwestorem, który zapewni nam odpowiednią dynamikę rozwoju - dodaje menedżer.

Kawiarnie zlokalizowane w centrach handlowych dedykowane są klientom, którzy chcą usiąść i odpocząć od zakupów. Take Away Coffee, jak sama nazwa wskazuje, celuje w kawoszy, którym bardziej niż na atmosferze zależy na dobrej kawie i na czasie. Chcą szybko zamówić i odebrać kawę. Dlatego najlepsze lokalizacje to okolice dużych skupisk ludzi, w tym sąsiedztwo dworców, przystanków, urzędów, szpitali, biurówców, uczelni wyższych i akademików.

Franczyzobiorca, który chce zainwestować w kawiarnię Take Away Coffee, powinien dysponować kwotą ok. 30 tys. zł, z czego 25 tys. zł należy przeznaczyć na zakup sprzętu, a pozostałe 5 tys. zł na remont lokalu.
- Franczyzobiorca jest do zaopatrywani się w produkty, w tym kawę, bezpośrednio u nas, pozostały asortyment może kupować na własną rękę. Organizujemy partnerowi praktyczne szkolenie, które porusza zagadnienia związane z przygotowywaniem wszystkich rodzajów kawy, sposób obsługi klientów oraz skutecznych działań marketingowych - mówi Michał Meller. (dw)


 

 


ZOBACZ W KATALOGU

7 Street – Bar & Grill
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Biesiadowo
Bike Café
Bistro Krówka i Połówka
Bobby Burger
BoBoQ
Burgerownie, Pizzerie, Trattorie, Kawiarnie
Carte d’Or Cafe
Chilli Mili
Chop Chop Lody Tajskie
Cleopatra
Coffeeloffee
Coffeeshop Company
Crazy Bubble
Crazy Piramid Pizza
Da Grasso
Dolce Lato, Gelato...The Italian way
Domino’s Pizza
Easy Beer
Easy Wine
Erbil Doner Kebab
Express Oriental
Express Pizza – Ta prostokątna!
Fabryka Pizzy
Felix Chicken
Fornetti
Fresh Gelato
Frytki Belgijskie w Krakowie
Gloria Jean’s Coffees
Gruby Benek
Jack’s Bar & Restaurant
Kebab King
Koku Sushi
Kołacz na okrągło
Kreweta Tempura Bar
Krowarzywa
Kuchnia Marche
Lepione
Little Caesars Pizza
Lodolandia
Lodostrefa
Lody Bonano
Lody Mangatto
Lody Marsjano
Lody Przygoda & Lavazza
Lody Smaki Natury
Makarun Spaghetti and Salad
McDonald’s
Meet & Fit – Slow Food
Mihiderka
Mini Melts
Ministerstwo Śledzia i Wódki
MOJITO LEMON
Mr Hamburger
Mr. Kebab
Naleśnikarnia Gramofon
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Olimp
Organic Coffee & more
Pan Naleśnik
Papa John’s Pizza
Pierogarnia Stary Młyn
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizzeria Stopiątka
Przystanek Pierogarnia
Red Hot Chicken
Restauracje Sphinx
Rybkodajnia
Sbarro
Seta Disco, Seta Bistro
Setka Bar
Sevi Kebab
Shrimp House
So! Coffee
Stara Pączkarnia
Stava - niezawodne dowozy
Subway
Tel Aviv
Telepizza
Tutti Santi
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Western Chicken
Western Tortilla
Willisch
Yogo Factory
Zdrowa Krowa Slow Food Fast
Zdrowa Micha bistro piekarnia
Z ogórem czy bez?