Optymalna powierzchnia stoiska wynosi 6-10 m2. Inwestycja w biznes wiąże się z koniecznością zakupu kasy fiskalnej i zatowarowania, co kosztuje 35-40 tys. zł. Centrala dostarcza meble, które są dzierżawione w okresie trwania umowy.
Środa
12.11.2014
Franczyzodawca Teletorium, punktów sprzedaży telefonów i akcesoriów GSM, podpowiada partnerom, kiedy nie należy bać się konkurencji.
 

Teletorium posiada w centrach handlowych w całej Polsce 178 punktów sprzedaży prowadzonych przez franczyzobiorców. Na stoiskach firmy znajdują się telefony i akcesoria GSM, doładowania pre-paid. Partnerzy skupują także telefony oraz zajmują się ich naprawą. W 95 proc. przypadków Teletorium wybiera lokalizacje w centrach handlowych. Franczyzodawca poszukuje do współpracy partnerów głównie w północnej i północno-wschodniej Polsce, w tym w Suwałkach, Trójmieście, Szczecinie i Płocku.
- Bazujemy na stoiskach typu wyspa. Posiadamy gotowe projekty i jednocześnie spełniamy wymagania zarządców centrów handlowych dotyczących wyglądu stoiska. W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku otworzyliśmy ponad 30 nowych placówek, m.in. w Złotych Tarasach i Sadyba Best Mall w Warszawie, w Galerii Leszno, Felicity Lublin i Millenium Rzeszów. Czekają nas kolejne otwarcia – w stolicy, Gliwicach i Lublinie – wylicza Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium

- Stawiamy zarówno na duże, jak i mniejsze miasta. Oceniając atrakcyjność obiektu handlowego bierzemy pod uwagę relację kosztów do potencjału lokalizacji oraz obecności konkurencji. Sąsiedztwo konkurencji w dużych centrach handlowych jest neutralne, a czasem bywa pozytywne dla obrotów. W mniejszych obiektach staje się wadą i prowadzi do nierentowności lokalizacji dla obu konkurujących sklepów. Przy ograniczonej podaży centrów handlowych, konkurencja na rynku jest ogromna, co w dłuższej perspektywie jest korzystne dla klientów detalicznych – wyjaśnia Piotr Andrzejewski.

Franczyzodawca oczekuje doświadczenia w handlu i znajomość branży GSM. Nie pobiera przy tym opłaty wstępnej, natomiast miesięczną negocjuje indywidualnie z każdym partnerem. Czas zwrotu z inwestycji wynosi ok. 6 miesięcy i zależy od lokalizacji oraz tego, czy właściciel stoiska również pracuje na stanowisku sprzedawcy. Teletorium zapewnia partnerom również dostęp do asortymentu w atrakcyjnych cenach, udziela wsparcia w zakresie właściwego zatowarowania i marketingu, a opiekun z  działu handlowego pomaga w prowadzeniu biznesu. (dw)


POPULARNE NA FORUM

Salon z telefonami i akcesoriami GSM

Pamiętaj, że żyjemy w czasach internetu. Dlatego pamiętaj o sklepie internetowym i sprzedaży wysyłkowej. mniej więcej jak robi to https://www.telefon4u.pl/ To...

5 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2018
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?

Zanim założysz firmę zobacz jakie kroki trzeba wykonać przed założeniem firmy a dopiero później zrób analizę rynku. To jest podstawa.

9 wypowiedzi
ostatnia 14.04.2018
Play rośnie w oczach

Play on happy room Bubblebox, game info & screenshots. Play on geometry dash!

2 wypowiedzi
ostatnia 28.03.2018
Play ma plan

To bardzo dobrze. Bardzo lubię tę firmę.______________________________http://uniwersytetekonomiczny.wroclaw.pl

3 wypowiedzi
ostatnia 21.03.2018
Play ma plan

Plants Vs. Zombies Online: Grow defensive plants to keep zombies away from your house! - Play Plants vs. Zombies for Free, and Have Fun!

3 wypowiedzi
ostatnia 21.03.2018
Informatyk z lokalem - jaki biznes?

Myślę że dobrze jakbyś na początek zaoferował serwis i naprawe a może w przyszłości po załatwieniu okreslonego kapitału możesz spóbować zrobić coś takiego...

24 wypowiedzi
ostatnia 16.03.2018
Informatyk z lokalem - jaki biznes?

Może pomysłem będzie coś związanego z dronami? Drony z roku na rok zyskują na popularności. Coraz lepsze konstrukcje wyposażone w szereg nowych rozwiązań sprawiły,...

24 wypowiedzi
ostatnia 15.03.2018
Play się opłaca?

Dzisiaj większość sieci się opłaca. Ceny mają podobne.

4 wypowiedzi
ostatnia 08.02.2018
zobacz więcej na forum