Optymalna powierzchnia stoiska wynosi 6-10 m2. Inwestycja w biznes wiąże się z koniecznością zakupu kasy fiskalnej i zatowarowania, co kosztuje 35-40 tys. zł. Centrala dostarcza meble, które są dzierżawione w okresie trwania umowy.
Środa
12.11.2014
Franczyzodawca Teletorium, punktów sprzedaży telefonów i akcesoriów GSM, podpowiada partnerom, kiedy nie należy bać się konkurencji.
 

Teletorium posiada w centrach handlowych w całej Polsce 178 punktów sprzedaży prowadzonych przez franczyzobiorców. Na stoiskach firmy znajdują się telefony i akcesoria GSM, doładowania pre-paid. Partnerzy skupują także telefony oraz zajmują się ich naprawą. W 95 proc. przypadków Teletorium wybiera lokalizacje w centrach handlowych. Franczyzodawca poszukuje do współpracy partnerów głównie w północnej i północno-wschodniej Polsce, w tym w Suwałkach, Trójmieście, Szczecinie i Płocku.
- Bazujemy na stoiskach typu wyspa. Posiadamy gotowe projekty i jednocześnie spełniamy wymagania zarządców centrów handlowych dotyczących wyglądu stoiska. W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku otworzyliśmy ponad 30 nowych placówek, m.in. w Złotych Tarasach i Sadyba Best Mall w Warszawie, w Galerii Leszno, Felicity Lublin i Millenium Rzeszów. Czekają nas kolejne otwarcia – w stolicy, Gliwicach i Lublinie – wylicza Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium

- Stawiamy zarówno na duże, jak i mniejsze miasta. Oceniając atrakcyjność obiektu handlowego bierzemy pod uwagę relację kosztów do potencjału lokalizacji oraz obecności konkurencji. Sąsiedztwo konkurencji w dużych centrach handlowych jest neutralne, a czasem bywa pozytywne dla obrotów. W mniejszych obiektach staje się wadą i prowadzi do nierentowności lokalizacji dla obu konkurujących sklepów. Przy ograniczonej podaży centrów handlowych, konkurencja na rynku jest ogromna, co w dłuższej perspektywie jest korzystne dla klientów detalicznych – wyjaśnia Piotr Andrzejewski.

Franczyzodawca oczekuje doświadczenia w handlu i znajomość branży GSM. Nie pobiera przy tym opłaty wstępnej, natomiast miesięczną negocjuje indywidualnie z każdym partnerem. Czas zwrotu z inwestycji wynosi ok. 6 miesięcy i zależy od lokalizacji oraz tego, czy właściciel stoiska również pracuje na stanowisku sprzedawcy. Teletorium zapewnia partnerom również dostęp do asortymentu w atrakcyjnych cenach, udziela wsparcia w zakresie właściwego zatowarowania i marketingu, a opiekun z  działu handlowego pomaga w prowadzeniu biznesu. (dw)


POPULARNE NA FORUM

Dobry konwerter do talerza satelitarnego.

Witam wszystkich , posiadam duży talerz satelitarny jeszcze od poprzedniego dostawcy telewizyjnego, od roku mam umowę z innym i jest zdecydowanie lepszy odbiór. Czy...

1 wypowiedzi
ostatnia 23.09.2018
Zarabiać przez telefon

Really your post is really very good and I appreciate it. It’s hard to sort the good from the bad sometimes.You definitely put a new spin on a topic thats been written about...

3 wypowiedzi
ostatnia 18.09.2018
FG-50E-BDL

Witam. Czy ktoś posiada FG-50E-BDL https://www.thomas-it.pl/product/fg-50e-bdl ? Mam pare pytań co do tego urządzenia Pozdrawiam

1 wypowiedzi
ostatnia 17.09.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?

7 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Sferis powiększa sieć

Nice post,i like your article,great way of explanation.Looking for more articles like this, Also check my website color switch Thank you!

7 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

Thanks for your post. There is a lot of information needed for me Happy Room

7 wypowiedzi
ostatnia 15.08.2018
Telekomunikacja Polska szuka partnera

Thanks for sharing the informative information through the article. and all the details are awesome and good in this post. Refer: zombs royale free to play!!

4 wypowiedzi
ostatnia 15.08.2018
Play ma plan

The article you have shared here very awesome. I really like and appreciated your work. I read deeply your article, the points you have mentioned in this article are useful vex 3

13 wypowiedzi
ostatnia 23.07.2018