14.11.2014

Vistula Vistula - prezentacja systemu Wólczanka

Teraz także i ty możesz stać się właścicielem salonu franczyzowego Vistula bądź Wólczanka

Wystarczy abyś był przedsiębiorcą gotowym na podjęcie wyzwania a o resztę zadbają już nasi specjaliści.

Model zakłada współpracę na zasadzie franczyzy depozytowej. Zadbamy o to aby wygląd salonu, asortyment, dostęp do najnowszych kolekcji oraz standardy obsługi w salonie franczyzowym były dokładnie takie jak we wszystkich salonach własnych sieci.

witryna sklepu Vistula

Koszt inwestycji, leży po stronie franczyzobiorcy, jest on zależny od stanu lokalu przeznaczonego na salon Vistuli bądź butik Wólczanki. Vistula Group każdorazowo dokonuje wstępnej wyceny na potrzeby indywidualne franczyzobiorcy. Lokal w Galerii Handlowej pod salon Vistula powinien mieć od 100-130 m2 natomiast Wólczanka od 25-35m2, taka powierzchnia pozwoli na optymalne zatowarowanie.

garnitur

Vistula Group S.A. jest polską spółką notowaną na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie. Budujemy sieć salonów w ramach której zarządzamy czterema markami – Vistula, Wólczanka, W.KRUK i Deni Cler. Jesteśmy pewnym parterem z długoletnią historią na rynku odzieżowym i jubilerskim  w Polsce. Ekskluzywny asortyment oferowany w naszych salonach i ich perfekcyjne wykonanie przekłada się na zaufanie klientów oraz na rozpoznawalność marek.  

garnitur

Vistula jest flagową marką spółki przeznaczoną dla mężczyzn. Jest niekwestionowanym liderem na rynku mody męskiej w Polsce. Swoją wysoką pozycję zawdzięcza przede wszystkim asortymentowi, który projektowany jest ze szczególną dbałością o detale. Aby zaspokoić potrzeby każdego z klientów, Vistula przygotowała trzy linie ubrań. Od najbardziej ekskluzywnej linii Lantier i Vistula, które wyróżniają się doborem najwyższej jakości materiałów po linię Vistula Red przeznaczoną dla klientów preferujących luźniejszy styl i tak zwaną sportową elegancję. W asortymencie Vistula znajdują się garnitury, płaszcze, kurtki, koszule, swetry, buty oraz akcesoria uzupełniające. Wszystkie z nich łączą w sobie włoską elegancję i francuski szyk pod polską marką.

Vistula wnętrze sklepu

Wnętrze sklepu Vistula.

Wólczanka szyje koszule od pokoleń. Lata doświadczeń uczyniły tę markę ekspertem w swojej
dziedzinie oraz liderem na polskim rynku. Tajemnica sukcesu naszej marki jest prosta. Od zawsze stawiamy na najwyższą jakość tkanin i dodatków oraz perfekcję wykonania. W swoich kolekcjach zawsze posiadamy zarówno klasyczne wzory koszul jak i modele zaprojektowane w oparciu o najnowsze trendy.

Wólczanka wnętrze sklepu

Wnętrze sklepu Wólczanka.

Od sierpnia 2013 roku Vistula Group S.A. daje Państwu niepowtarzalną możliwość współpracy na zasadzie franczyzy. Model franczyzowy przeznaczony jest dla przedsiębiorców chcących podjąć z nami długofalową współpracę.

W naszym pakiecie oferujemy franczyzobiorcom wsparcie na każdym etapie współpracy, od pomocy w znalezieniu lokalizacji i negocjacje, poprzez cały proces inwestycyjny związany z przystosowaniem lokalu do naszych standardów, rekrutację i szkolenie pracowników aż do pomocy w merchandisingu towaru i prowadzeniu sprzedaży. Sposób zarządzania funkcjonującymi salonami franczyzowymi nie różni się od salonów własnych grupy Vistula, są one traktowane w identyczny sposób. Opiekują się nimi regionalni managerowie sprzedaży oraz nasi specjaliści od VM. Jednocześnie nasi partnerzy korzystają z mocnego wsparcia marketingowego, które realizowane jest poprzez ogólnopolskie kampanie reklamowe promujące nasze kolekcje. Akcje marketingowe służące promocji salonu finansowane są przez Vistula Group S.A.

Zgłoszenie

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o wypełnienie i wysłanie poniższej ankiety.

Dane kandydata
Imię i nazwisko *
Miejscowość (lokalizacja placówki) *
Telefon kontaktowy *
Email *
Dodatkowe informacje
Ewentualne uwagi lub pytania
If you see this, leave this form field blank

Udostępnij artykuł