Tup Tup chce szybko urosnąć

Hurtimex zapewnia partnerom wsparcie handlowe i techniczne, a także dostęp do pełnej oferty firmy. Prowizja partnera jest uzależniona od wysokości miesięcznego obrotu.
Wtorek
18.11.2014
Sieć sklepów z odzieżą dziecięcą Tup Tup ma być dwukrotnie większa pod koniec 2015 roku – zapowiada franczyzodawca. Jak chce tego dokonać?
 

Obecnie pod marką Tup Tup działa 21 sklepów franczyzowych i cztery własne. Przez ponad 20 lat firma Hurtimex projektowała i produkowała odzież dla dzieci i niemowląt wyłącznie pod własnymi markami Tup Tup i Hoop. Obecnie – dzięki członkostwu w międzynarodowej grupie odzieżowej KFG (Kids Fashion Group) – firma dysponuje portfolio 14 marek dziecięcych takich jak m.in. Kanz, Döll, Lemmi czy Pampolina i sprzedaje je w partnerskich sklepach multibrandowych oraz sklepach franczyzowych Tup Tup.

Otwarcie 25 sklepów zajęło franczyzodawcy prawie pięć lat. Natomiast kolejne 25 zamierza otworzyć w zaledwie rok. Czy to w ogóle możliwe?

Dotychczasowe rozwijaliśmy sieć małymi krokami, nie poszukiwaliśmy intensywnie franczyzobiorców. Skupialiśmy się na wypracowaniu jak najlepszego wzorca współpracy z dotychczasowymi partnerami. Obecnie jesteśmy już gotowi formalnie i organizacyjnie do dynamicznego poszukiwania nowych franczyzobiorców i otwarcia wielu sklepów w krótkim czasie – mówi Jarosław Kopeć, prezes zarządu spółki Hurtimex, do której należy sieć sklepów odzieżowych Tup Tup. – Zaczynamy prezentować naszą ofertę współpracy szerokiemu gronu potencjalnych franczyzobiorców. Staramy się być obecni we wszystkich mediach elektronicznych, komunikujemy się na bieżąco poprzez media społecznościowe, uczestniczymy w targach i wydarzeniach poświęconych rynkowi franczyzy. To przynosi efekty. W ciągu najbliższych kilku tygodniu otworzymy nowe sklepy, m.in.: w Lublinie, Radomiu i Grodzisku Mazowieckim.

Zdaniem właściciela marki współpraca z międzynarodową grupą KFG umożliwia odpowiedni dobór asortymentu praktycznie dla każdego lokalnego sklepu. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 5 tys. zł. Tup Tup pobiera też kaucję zwrotną w wysokości 20 tys. zł. Franczyzodawca oddaje swoim franczyzobiorcm towar w depozyt, dlatego nie muszą oni ponosić kosztów zatowarowania sklepu.

Franczyzowe sieci sklepów z  odzieżą dziecięcą - oprócz Tup Tup - rozwijają również marki konkurencyjne: Coccodrillo, Wójcik, 5.10.15, Reporter Young.


POPULARNE NA FORUM

Place zabaw we franczyzie

hej, tutaj macie link w http://www.otwarteprzedszkola.pl/fajne-rozwiazania-stosowane-na-placu-zabaw/ dobre sposoby na urządzenie ciekawego i bezpiecznego placu zabaw :D polecam!!

10 wypowiedzi
ostatnia 10.10.2018
rynek odzieży dziecięcej

I’m really impressed with your article, such great & usefull knowledge you mentioned here Plumber Northampton

18 wypowiedzi
ostatnia 06.10.2018
rynek odzieży dziecięcej

I recently found many useful information in your website especially this blog page. Among the lots of comments on your articles. Thanks for sharing. Puzzle Games

18 wypowiedzi
ostatnia 06.10.2018
rynek odzieży dziecięcej

Thanks for your sharing. Hope you can contribute more quality posts to this page.Thank you! Arcade Games

18 wypowiedzi
ostatnia 06.10.2018
Centra handlowe na celowniku

Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.

7 wypowiedzi
ostatnia 27.08.2018
Centra handlowe na celowniku

Thanks for sharing.I found a lot of interesting information here. A really good post, very thankful and hopeful that you will write many more posts like this one. - happy...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.08.2018
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes

Ja polecam Wam książeczki Wydawnictwa MD Monika Duda https://www.wydawnictwomd.pl/ W swojej ofercie mają piękne bajeczki, kolorowanki, książki edukacyjne w rozsądnych cenach

61 wypowiedzi
ostatnia 31.07.2018
Dzień dziecka - prezenty

The Department of Labor is the sole government office that screens youngster work and authorizes kid work laws. The most clearing government law that confines the business and...

4 wypowiedzi
ostatnia 11.06.2018