23.12.2014

Telepizza na oczach klientów

O rebrandingu, którego częścią są zmiany w sposobie przygotowania dań, opowiada Leszek Nowak, menedżer ds. ekspansji, Telepizza Poland.

Jak pan ocenia mijający rok i jakie plany Telepizza chciałaby zrealizować w przyszłym roku?
Osiągnęliśmy cele, którymi było utrzymanie wzrostu sprzedaży oraz rozwój sieci. Otworzyliśmy 9 pizzerii, czyli tyle, ile zakładaliśmy 12 miesięcy temu. Wdrożyliśmy aplikację mobilną, która jeszcze bardziej usprawniła sprzedaż przez internet. Teraz nasi klienci mogą składać zamówienia przez naszą stronę internetową oraz od razu dokonywać płatności. Obecnie prawie co trzecie zamówienie w Telepizza składane jest online. Rozpoczęliśmy także rebranding sieci.

Leszek Nowak, menedżer ds. ekspansji, Telepizza Poland Fot. PROFIT system, Marek Relich

Nasi franczyzobiorcy są nie tylko ekspertami w zarządzaniu biznesem i personelem, ale również w razie potrzeby potrafią przejąć obowiązki swoich pracowników.
Leszek Nowak, menedżer ds. ekspansji, Telepizza Poland

Co się zmieni w pizzeriach Telepizzy?
Jesteśmy w trakcie zmiany wizerunku placówek. Aranżacja jest nowoczesna, tworzy ciepłą atmosferę. Wnętrze stało się jasne i przestronniejsze. W większych lokalach  będziemy projektować otwarte kuchnie, dzięki czemu pizze będą robione na oczach klientów. Ma to dwie zalety – dostarcza klientom rozrywki oraz buduje zaufanie. Nasze ciasto zawsze wyrabiane jest ręcznie. Już niedługo będzie można zobaczyć jak fachowo powstaje pizza. Myślę, że wzbudzi to zainteresowanie ze strony klientów i uatrakcyjni pobyt w naszych pizzeriach. Nie jest to nowy pomysł w przypadku Telepizzy. Kiedy sieć wchodziła do Polski, wszystkie jej dania przygotowywane były na oczach klientów. Wówczas to była zupełna nowość w naszym kraju. Wcześniej w żadnym lokalu gastronomicznym nie gotowano przy klientach. Wracamy do tego pomysłu.

Jak partnerzy przygotowują się do prowadzenia własnej pizzerii?
Nasi franczyzobiorcy, zanim staną za sterami własnego biznesu, musza odbyć szkolenie, podczas którego poznają tajniki pracy na każdym stanowisku w pizzerii. Dzięki temu są nie tylko ekspertami w zarządzaniu biznesem i personelem, ale również w razie potrzeby potrafią przejąć obowiązki swoich pracowników.

Jakie polski oddział Telepizzy ma plany na przyszły rok?
Chcielibyśmy rozszerzyć sieć o kilkanaście nowych pizzerii. Pierwsze otwarcia nastąpią już w pierwszym kwartale 2015 roku. W ciągu kilku lat zamierzamy być obecni w każdym mieście powyżej 50 tys. mieszkańców.
rozmawiała (mk)

 

 

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0