Punkty paczkowe GlobBox.net znajdują się nie tylko w osiedlowych supermarketach i bankach, ale także w biurach podróży, sklepach wędkarskich, a nawet w kinie.
Wtorek
06.01.2015
Partnerami GlobBox.net, prowadzącymi punkty odbioru paczek, są właściciele różnych biznesów.
 

- Wiele osób nie ma czasu czekać na kuriera w domu. Preferują oni nadawanie oraz odbieranie przesyłek w dogodnym dla siebie miejscu oraz czasie. W tym celu stworzyliśmy Punkty Paczkowe GlobBox.net. Korzystają z nich także firmy internetowe, które muszą dostarczyć klientowi zakupiony produkt – wyjaśnia genezę powstania firmy Anna Sapeta, odpowiedzialna za pozyskiwanie partnerów.

Firma współpracuje już z ponad 700 przedsiębiorcami, w tym z sieciami handlowymi i usługowymi, np. spożywczym Lewiatanem i Rabatem oraz z siecią oddziałów bankowych Credit Agricole. Punkty paczkowe znajdują się nie tylko w osiedlowych supermarketach i bankach, ale także w biurach podróży, sklepach wędkarskich, a nawet w kinie. Ostatnio GlobBox.net pojawił się w Krakowie, Warszawie oraz Jaworznie. Przedsiębiorcy nawiązując współpracę mogą podwyższyć swoje dotychczasowe przychody.

- Posiadamy nasze punkty zarówno w centrach handlowych, jak i w małych miejscowościach, gdzie dojazd do najbliższej poczty jest utrudniony. Najważniejsze jest dobre oznakowanie, które przekazujemy partnerowi oraz zaangażowanie prowadzącego biznes. Udostępniamy przedsiębiorcom aplikację umożliwiającą nadawanie oraz odbieranie przesyłek. Dostarczamy także następujące materiały: cenniki, ulotki, kody rabatowe, naklejki do reklamy zewnętrznej – wylicza Anna Sapeta.

Podpisanie umowy współpracy nie wiąże się z żadnymi kosztami. GlobBox.net prowadzi szkolenia, które mają na celu nauczyć partnerów m.in. pozyskiwanie stałych klientów oraz skuteczną walkę z konkurencją firm kurierskich. A ta jest naprawdę silna. Na licencji dostępne są m.in. TaniKurier.Info oraz epaka.pl. Prezes tej ostatniej podpowiada gdzie ten rodzaj działalności może się powieść.
- Właśnie w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców biznes sprawdza się najlepiej. W tym biznesie wyjątkowo trudno wybrać idealną lokalizację. Nie wymagamy, aby lokal był w ścisłym centrum. Ważne jednak, żeby znajdował się na parterze, posiadał miejsce parkingowe, a widoczna i oklejona witryna będzie najtańszą formą reklamy - Dariusz Chornicki, prezes spółki Epaka.pl. (dw)


POPULARNE NA FORUM

Punkt przesyłek kurierskich

A czy taki punkt mogłabym otworzyć na terenie firmy: http://www.milex.net.pl/?

89 wypowiedzi
ostatnia 14.08.2018
Punkt przesyłek kurierskich

Z jakich usług kurierskich korzystasz? Zacząłem używać https://www.parcelabc.pl/content/couriers/inpost/29 jestem bardzo zadowolony z ich usług, są one szybkie w...

89 wypowiedzi
ostatnia 14.08.2018
Punkt przesyłek kurierskich

Z jakich usług kurierskich korzystasz? Zacząłem używać https://www.parcelabc.pl/content/couriers/fedex/28 jestem bardzo zadowolony z ich usług, są one szybkie w...

89 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018
Co sądzicie o myjni bezdotykowej??

A mógłby ktoś polecić jakiś dobry odkurzacz na taką myjnię

55 wypowiedzi
ostatnia 06.08.2018
Punkt przesyłek kurierskich

Ja zaś wysyłam paczki za pośrednictwem ParcelABC. Polecam, bo przesyłki kurierskie są tu naprawdę tanie, a czas dostawy niezwykle krótki....

89 wypowiedzi
ostatnia 06.08.2018
zdobienie szkła

Hej hej! Jestem znudzoną kurą domową która chciałaby malować na szkle (wazoniki i butelki itd.). Wydaje mi się że zdobienie szkła to interesujące zajęcie. I szukam...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.08.2018
Biznes na spółkę z franczyzodawcą

Też sie tam wybiorę. Sprawdziłem kilka ofert i Less Mess rzeczywiście najlepiej wypada.

7 wypowiedzi
ostatnia 01.08.2018
Biznes na spółkę z franczyzodawcą

Dzięki! Sprawdzę ten Kryspinów na pewno

7 wypowiedzi
ostatnia 29.07.2018