06.01.2015

Bankier i sklepikarz mogą dorobić

Partnerami GlobBox.net, prowadzącymi punkty odbioru paczek, są właściciele różnych biznesów.

- Wiele osób nie ma czasu czekać na kuriera w domu. Preferują oni nadawanie oraz odbieranie przesyłek w dogodnym dla siebie miejscu oraz czasie. W tym celu stworzyliśmy Punkty Paczkowe GlobBox.net. Korzystają z nich także firmy internetowe, które muszą dostarczyć klientowi zakupiony produkt – wyjaśnia genezę powstania firmy Anna Sapeta, odpowiedzialna za pozyskiwanie partnerów.

Sklep z obsługą globbox.net Fot. Globbox.net

Punkty paczkowe GlobBox.net znajdują się nie tylko w osiedlowych supermarketach i bankach, ale także w biurach podróży, sklepach wędkarskich, a nawet w kinie.

Firma współpracuje już z ponad 700 przedsiębiorcami, w tym z sieciami handlowymi i usługowymi, np. spożywczym Lewiatanem i Rabatem oraz z siecią oddziałów bankowych Credit Agricole. Punkty paczkowe znajdują się nie tylko w osiedlowych supermarketach i bankach, ale także w biurach podróży, sklepach wędkarskich, a nawet w kinie. Ostatnio GlobBox.net pojawił się w Krakowie, Warszawie oraz Jaworznie. Przedsiębiorcy nawiązując współpracę mogą podwyższyć swoje dotychczasowe przychody.

- Posiadamy nasze punkty zarówno w centrach handlowych, jak i w małych miejscowościach, gdzie dojazd do najbliższej poczty jest utrudniony. Najważniejsze jest dobre oznakowanie, które przekazujemy partnerowi oraz zaangażowanie prowadzącego biznes. Udostępniamy przedsiębiorcom aplikację umożliwiającą nadawanie oraz odbieranie przesyłek. Dostarczamy także następujące materiały: cenniki, ulotki, kody rabatowe, naklejki do reklamy zewnętrznej – wylicza Anna Sapeta.

Podpisanie umowy współpracy nie wiąże się z żadnymi kosztami. GlobBox.net prowadzi szkolenia, które mają na celu nauczyć partnerów m.in. pozyskiwanie stałych klientów oraz skuteczną walkę z konkurencją firm kurierskich. A ta jest naprawdę silna. Na licencji dostępne są m.in. TaniKurier.Info oraz epaka.pl. Prezes tej ostatniej podpowiada gdzie ten rodzaj działalności może się powieść.
- Właśnie w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców biznes sprawdza się najlepiej. W tym biznesie wyjątkowo trudno wybrać idealną lokalizację. Nie wymagamy, aby lokal był w ścisłym centrum. Ważne jednak, żeby znajdował się na parterze, posiadał miejsce parkingowe, a widoczna i oklejona witryna będzie najtańszą formą reklamy - Dariusz Chornicki, prezes spółki Epaka.pl. (dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0