Czas na Herbatę chce otwierać każdego roku 3-4 lokale. Franczyzodawca prowadzi także sklep internetowy oraz fanpage marki na Facebooku, gdzie informuje o promocjach i nowościach.
Poniedziałek
19.01.2015
Franczyzodawca herbaciarni coraz częściej nawiązuje współpracę z właścicielami sklepów, którzy chcą uzupełnić jego ofertę.
 

Herbatę pije praktycznie każdy z nas, ale nie każdy kupuje ją w specjalistycznych sklepach. W punktach dedykowanych temu trunkowi możemy jednak kupić bardziej wyszukane smaki oraz akcesoria do zaparzania. Można także dowiedzieć się więcej o gatunku herbaty, na który się zdecydowaliśmy.
- Główny nacisk w szkoleniach personelu i partnerów kładziemy na edukację. Uczymy jak pić, zaparzać i przechowywać herbatę. Tłumaczymy także jak rośnie i jest produkowana oraz jaka jest jej historia – mówi Marta Głowska, dyrektor ds. rozwoju sieci Czas na Herbatę.

Logo firmy Czas na Herbatę pojawia się w ponad stu punktach sprzedaży w całej Polsce. Najwięcej, bo 70 sklepów współpracuje w formacie partnerskim, zaś 14 w ramach franczyzy. - Model partnerski funkcjonuje z powodzeniem w mniejszych miastach i poza centrami handlowymi. Umożliwia on wprowadzenie do dotychczasowej oferty naszych herbat. W przypadku franczyzy średnia powierzchnia sklepów wynosi 25 m2 w centrach handlowych miast powyżej 100 tys. mieszkańców – wyjaśnia Marta Głowska.

W pierwszym przypadku należy zainwestować minimum 1 tys. zł, a w przypadku pełnej franczyzy – minimum 50 tys. zł. Kwota ta obejmuje projekt lokalu oraz jego umeblowanie. Franczyzodawca Czasu na Herbatę jest otwarty także na współpracę z już działającymi sklepami.
- Wartością dodaną z pewnością będzie wtedy baza stałych klientów wypracowana na danym rynku. W połączeniu z naszym modelem biznesowym i szkoleniowym będzie najlepszym startem po zwiększone zyski. Franczyzobiorca jest zobowiązany do regularnych zakupów herbaty, kawy i ziół w atrakcyjnych cenach na zasadzie wyłączności – dodaje dyrektor ds. rozwoju sieci.

A jakie pytanie najczęściej zadają inwestorzy? - Najtrudniejsze są jak zwykle początki - poznawanie tematu sprzedaży herbaty i rynku. Wcześniej należy oczywiście wybrać dobrą lokalizację, w czym pomagamy, np. negocjując warunki najmu lokalu w centrum handlowym. Najczęściej pojawia się pytanie o liczbę potencjalnych klientów. Na bazie naszego 18 letniego doświadczenia jesteśmy w stanie określić parametry i możliwości zarobku. Robimy symulację przychodów – zapewnia Marta Głowska. (dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022