Agapit dysponuje własnym zakładem produkującym środki chemiczne. Firma zajmuje się także dystrybucją środków i sprzętu następujących marek: Ehrle, Septa, Speed, Filmop, JVD.
Poniedziałek
02.02.2015
Im więcej partner Agapitu sprzeda środków czyszczących, tym większa część zysków trafi do niego, zamiast do franczyzodawcy.
 

Agapit, firma sprzedająca środki czyszczące oraz rozwiązania technologiczne do utrzymania czystości, szuka franczyzobiorców m.in. w województwie podkarpackim, małopolskim, łódzkim i wielkopolskim.
- Każdy z partnerów może liczyć na wyłączność na danym terenie. Oznacza to, że wszystkie zlecenia spływającego z obszaru, w którym będzie działać, trafią do niego. Gwarantujemy, że na tym terytorium nie powstanie kolejna nasza placówka – tłumaczy Piotr Dyjak, właściciel firmy.

Agapit zarządza siecią sześciu lokali - pięciu własnych i jednego partnerskiego, który w minionym roku ruszył w Lublinie. Każdego roku franczyzodawca planuje otwierać jedną lub dwie placówki. Kwota inwestycji potrzebna do rozpoczęcia współpracy wynosi minimum 100 tys. zł. Zawiera ona jednorazową opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł, która zostanie przeznaczona na zakup oprogramowania i nośników reklamy. Natomiast za ok. 30 tys. zł kupimy asortyment stojący na wystawie sklepu. Trzeba też wyposażyć biuro i założyć, że przez kilka pierwszych miesięcy, zanim pozyskamy klientów, będziemy dokładać do biznesu. Lokal powinien liczyć 100-150 m2, z czego większość tej powierzchni stanowi magazyn. Franczyzobiorca na początku zatrudni minimum trzy osoby: kierowcę i magazyniera, handlowca oraz osobę do spraw administracyjnych.

Partnerzy Agapitu dzielą się zyskami ze sprzedaży produktów z centralą.
- Wysokość marży jest uzależniona od kilku czynników, m.in. wielkości sprzedaży. Przy tym najniższy udział partnera w zyskach wynosi 55 proc., a najwyższy 70 proc. Uzyskanie najwyższej stawki będzie możliwe, jeśli wypracuje ponad 50 tys. zł marży – mówi Piotr Dyjak.

Zdaniem właściciela firmy konkurencja na rynku środków czyszczących w Polsce jest bardzo duża. - Nas wyróżnia kompleksowość. Oferujemy rozwiązania higieniczne, maszyny oraz środki chemiczne. Przy tym jesteśmy producentem tych rzeczy albo wyłącznym importerem – wyjaśnia. (dp)


Profil kobiety
Dominika Pronarska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Twarda woda

I just couldn't leave your website before telling you that I truly enjoyed the top quality info you present to your visitors? Will be back again frequently to check up on new...

2 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2018
Piotr i Paweł na sprzedaż

Bardzo fajny temat, interesuje się również tym samym. Czytam sporo na ten temat na : http://wp.pl/ __________________ HTML , [url=http://wp.pl/]BBCODE[/url]

4 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2018
Piotr i Paweł na sprzedaż

Szkoda, że sprzedają tego Piotra i Pawła. Widocznie z Biedronką nikt wygrać nie może. ___________________________ Inżynierskie prace - pomoc

4 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Zdrowa żywność w kolejnych miastach

Z tym jedzeniem Eco to jest prawdziwy bum. _____________________ Pisanie prac inżynierskich z informatyki

17 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Zyski z automatu

To rzeczywiście może być dobry biznes. _____________________________ Informatyka

2 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Twarda woda

Witajcie, jak tam z Waszą wodą w kranach? My niestety mamy twardą i nie wiemy jak sobie z nią poradzić. Słyszałam co nieco o filtrach oczyszczających kranówkę i...

2 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
Blaski i cienie Eurocashu

Eurocash - kto by pomyślał, że ta firma, może robić jakieś złe rzeczy. Ciekawa sprawa. ____________________ Tematy prac magisterskich z kosmetologii

5 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
Zyski z automatu

Mnie to do dzisiejszego dnia dziwi, że Polska nie widzi w tym dużego potencjału. Zarabiaj i oszczędzaj z ToPolecam

2 wypowiedzi
ostatnia 14.04.2018
zobacz więcej na forum