Nie tylko pizza
Inwestycja w pizzerię wynosi minimum 100 tys. zł. Do wypiekania pizzy wystarczy jednak czwarta część tej kwoty. Właśnie tyle kosztuje przyczepa z piecem oferowana przez Local Pizza. Jej zaletą jest mobilność oraz fakt, że można w niej przygotować kilka rodzajów dań.
- W piecu możemy wypiekać jednocześnie trzy pizze, które w zaledwie dwie minuty są wypieczone. To zasługa zastosowanych materiałów i włoskiej technologii produkcji, która pozwala na uzyskanie w piecu bardzo wysokiej temperatury. Nie musimy jednak ograniczać się do pizzy. Z powodzeniem przyrządzimy w piecu: warzywa, mięso czy ryby - wylicza Anna Radosz, specjalista ds. rozwoju marki Local Pizza.
Właściciel konceptu ocenia dzienne koszty opalania pieca na 15 zł. Właśnie w takiej cenie możemy kupić w składach drewna oraz w marketach budowlanych materiał opałowy – dąb, buk lub grab. Wymienione gatunki drzew liściastych są wyjątkowo wydajne w procesie palenia. Spółka Green Steam poleca prowadzenie sprzedaży w takich miejscach jak plaża lub park, a zimą także stoki narciarskie. Równie atrakcyjny jest udział w plenerowych wydarzeniach – zamkniętych imprezach firmowych lub targach.
- Nasz piec skierowany jest również do właścicieli istniejących lokali gastronomicznych i firm cateringowych. ponieważ może byc on wsparciem dla stacjonarnej gastronomii. Wystarczy niewielka powierzchnia, na przykład w ogródku piwnym - wyjaśnia Anna Radosz.
Przedsiębiorcy zainteresowani zakupem pieca przechodzą specjalne warsztaty kulinarne. Na szkoleniu poznają praktyczne informacje, m.in. dotyczące wyrabiania ciasta, nakładania półproduktów, wypieku oraz zachowania zasad bezpieczeństwa. - Jednocześnie wdrażamy uczestników szkolenia w temat prowadzenia biznesu w gastronomii. Osoby zainteresowane zakupem pieca to w wielu przypadkach pracownicy pizzerii, którzy chcą otworzyć swój biznes. Ta grupa klientów nie potrzebuje z reguły wsparcia praktycznego – dodaje przedstawicielka Green Steam.
Właściciel przyczepy jest zobowiązany do wykonywania przeglądów zgodnie z harmonogramem. - Dołożyliśmy starań, aby komponenty, z których jest wykonany mobilny piec, były najwyższej jakości i zużywały się w minimalnym stopniu – zapewnia Anna Radosz.
Wspólną cechą łączącą mobilne biznesy jest stosunkowo niska kwota inwestycji, a tym samym większe zainteresowanie ze strony młodych przedsiębiorców. Nie dysponują oni oszczędnościami umożliwiającymi otwarcie stacjonarnego lokalu, dlatego decydują się na gastronomię na kółkach. Jednocześnie najczęściej sami zajmują się sprzedażą.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2023 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru 1350 konceptów franczyzowych.
Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki to 3 dni spotkań biznesowych, 150 konceptów franczyzowych i kilka tysięcy przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem własnej firmy pod znaną marką.
Aby zarobić, trzeba sprzedać rzecz należącą do klienta, którą czasowo przechowujemy, bo nie jest naszą własnością. Lombardy świetnie prosperują, a pożyczki pod zastaw są wysoko oprocentowane.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali