Promocja ważniejsza od lokalizacji

Inwestycja w salon fotodepilacji i fotoodmładzania pod szyldem DepilConcept wynosi niespełna 60 tys. zł.
Czwartek
26.02.2015
Nowo otwarty salon DepilConcept osiągnął zysk już w 2. tygodniu funkcjonowania. To zasługa skutecznej reklamy.
 

Rekordowy gabinet DepilConcept to drugi już salon we Wrocławiu prowadzony przez franczyzobiorczynię Katarzynę Broszko-Dziedzic. Pierwszy działa od roku przy jednej z głównych ulic miasta w okolicy Galerii Wrocławskiej, drugi - dla odmiany - powstał na nowym osiedlu mieszkaniowym. Lokal nie jest widoczny z głównej ulicy. Aby go znaleźć, trzeba wjechać w osiedle. Tam jednak z daleka można zobaczyć dużą witrynę i łatwo zaparkować auto. Ten przykład pokazuje, zdaniem franczyzodawcy, że to nie lokalizacja jest najważniejsza, a odpowiednia promocja.

- Od otwarcia w połowie lutego średnia sprzedaż dzienna w salonie wynosi ponad 1,7 tys. zł. To przede wszystkim zasługa marketingu i wyszkolonego personelu, bo w teorii tak specjalistyczny gabinet nie przyciągnąłby tak szybko tylu klientów. Wybierając lokalizację kierowaliśmy się odległością od już istniejącego gabinetu, kosztami wynajmu i adaptacji oraz dostępnością lokali w danym czasie – mówi Mariusz Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.

W Polsce usługi laserem IPL służącym do wykonywania zabiegów fotodepilacji i fotoodmładzania za pomocą intensywnych impulsów światła, wciąż są niszowe. To, jak przekonuje franczyzobiorczyni DepilConcept z Wrocławia, jest zaletą tej profesji,
 – Nie zdecydowałabym się na wybór biznesu, który jest dostępny na każdym kroku. Fotodepilacja to usługa specjalistyczna dedykowana konkretnej grupie klientów, których w Polsce nie brakuje. Przed podjęciem decyzji zbadałam rynek i wiedziałam, że będzie popyt. Mój pierwszy gabinet również był rentowny już od pierwszego miesiąca – opowiada Katarzyna Broszko-Dziedzic.

Sieć przygotowuje się do kolejnych otwarć. Najbliższe planowane są w marcu w Wałbrzychu i Lublinie. W czerwcu ma się pojawić trzeci salon DepilConcept we Wrocławiu.
- Prowadzimy jeszcze kilka rozmów w innych dużych miastach. Poza tym nasi najmłodsi franczyzobiorcy zachęceni osiąganą rentownością planują już otwarcia następnych gabinetów w swoich miastach, aby zapewnić sobie wyłączność – dodaje Mariusz Włoczkowski.
Karolina Kazuła


Karolina Kazuła, ekspert ds. franczyzy
doradca we franczyzie

POPULARNE NA FORUM

Pot i zysk

ciekawe wiadomości i strona 192.168 l 254

19 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2018
Klub fitness: Wysportowany zysk

Teraz jest taki boom na bycie fit, że to naprawdę nie jest trudny biznes do prowadzenia:) Ludzie sami przychodzą!

30 wypowiedzi
ostatnia 24.04.2018
Wyspy manicurowe

Wyspy manicurowe to świetna sprawa, sama niejeden raz korzystałam!

15 wypowiedzi
ostatnia 24.04.2018
Gabinet kosmetyczny

Salon kosmetyczny to bardzo dobra inwestycja. Warto zainwestować w dobre jakościowo produkty czy sprzęty. Do swojego salonu zaopatrzenie kupiłam tu...

90 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
Gabinet kosmetyczny

Jak potrzebujecie przeszkolić załogę salonu to szkolenia kosmetyczne prowadzi uznany wrocławski salon Perfect Glamour https://www.perfect-glamour.pl/szkolenia.html Siostra...

90 wypowiedzi
ostatnia 15.04.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

Własny biznes zdecydowanie bije na głowę prace na etat. Ja miałam problem z lokalem ale na szczęście z pomocą przeszedł ten deweloper...

14 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2018
Gabinet kosmetyczny

Ostatnio czytałem że w takich salonach powinny się znaleźc odpowiednie filtry tego typu - http://www.filtrybofa.com/ zwłaszcza jak salon wykonuje też paznokcie bo te...

90 wypowiedzi
ostatnia 07.04.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

Ostatnio czytałam że w takich salonach powinny się znaleźc odpowiednie filtry tego typu - http://www.filtrybofa.com/ zwłaszcza jak salon wykonuje też paznokcie bo te...

14 wypowiedzi
ostatnia 07.04.2018
zobacz więcej na forum