Promocja ważniejsza od lokalizacji

Inwestycja w salon fotodepilacji i fotoodmładzania pod szyldem DepilConcept wynosi niespełna 60 tys. zł.
Czwartek
26.02.2015
Nowo otwarty salon DepilConcept osiągnął zysk już w 2. tygodniu funkcjonowania. To zasługa skutecznej reklamy.
 

Rekordowy gabinet DepilConcept to drugi już salon we Wrocławiu prowadzony przez franczyzobiorczynię Katarzynę Broszko-Dziedzic. Pierwszy działa od roku przy jednej z głównych ulic miasta w okolicy Galerii Wrocławskiej, drugi - dla odmiany - powstał na nowym osiedlu mieszkaniowym. Lokal nie jest widoczny z głównej ulicy. Aby go znaleźć, trzeba wjechać w osiedle. Tam jednak z daleka można zobaczyć dużą witrynę i łatwo zaparkować auto. Ten przykład pokazuje, zdaniem franczyzodawcy, że to nie lokalizacja jest najważniejsza, a odpowiednia promocja.

- Od otwarcia w połowie lutego średnia sprzedaż dzienna w salonie wynosi ponad 1,7 tys. zł. To przede wszystkim zasługa marketingu i wyszkolonego personelu, bo w teorii tak specjalistyczny gabinet nie przyciągnąłby tak szybko tylu klientów. Wybierając lokalizację kierowaliśmy się odległością od już istniejącego gabinetu, kosztami wynajmu i adaptacji oraz dostępnością lokali w danym czasie – mówi Mariusz Włoczkowski, kierownik rozwoju franczyzy DepilConcept.

W Polsce usługi laserem IPL służącym do wykonywania zabiegów fotodepilacji i fotoodmładzania za pomocą intensywnych impulsów światła, wciąż są niszowe. To, jak przekonuje franczyzobiorczyni DepilConcept z Wrocławia, jest zaletą tej profesji,
 – Nie zdecydowałabym się na wybór biznesu, który jest dostępny na każdym kroku. Fotodepilacja to usługa specjalistyczna dedykowana konkretnej grupie klientów, których w Polsce nie brakuje. Przed podjęciem decyzji zbadałam rynek i wiedziałam, że będzie popyt. Mój pierwszy gabinet również był rentowny już od pierwszego miesiąca – opowiada Katarzyna Broszko-Dziedzic.

Sieć przygotowuje się do kolejnych otwarć. Najbliższe planowane są w marcu w Wałbrzychu i Lublinie. W czerwcu ma się pojawić trzeci salon DepilConcept we Wrocławiu.
- Prowadzimy jeszcze kilka rozmów w innych dużych miastach. Poza tym nasi najmłodsi franczyzobiorcy zachęceni osiąganą rentownością planują już otwarcia następnych gabinetów w swoich miastach, aby zapewnić sobie wyłączność – dodaje Mariusz Włoczkowski.
Karolina Kazuła


Karolina Kazuła, ekspert ds. franczyzy
doradca we franczyzie

POPULARNE NA FORUM

Gabinet kosmetyczny

Sporo osób w ten sposób zaczyna. Najpierw usługi w domu u klientki, a potem z czasem, jak zbudują sobie zaplecze klientów, i znudzi im się dojeżdżanie (bo jest to...

115 wypowiedzi
ostatnia 17.10.2018
Gabinet kosmetyczny

Zdecydowanie jak szkolić załogę to w Perfect Glamour we Wrocławiu http://www.perfect-glamour.pl/ Pełen profesjonalizm i zupełnie niezłe ceny tych szkoleń.

115 wypowiedzi
ostatnia 10.10.2018
Gabinet kosmetyczny

Możesz również zapytać w wolniewicz.eu

115 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
nhà cái 8live Bayern hoa that vong Ajax, AS Roma dai thang PIzen

Lượt 2 vòng bảng Champions League: Bayern hòa thất vọng Ajax, AS Roma đại thắng PIzen Xem thêm: nhà cái 8live -...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
Gabinet kosmetyczny

Zapytaj w Titanium Dental

115 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
Nguoc dong thanh cong, PSG doc chiem ngoi dau Ligue 1

Ngược dòng thành công, PSG độc chiếm ngôi đầu Ligue 1 Xem thêm: 188bet mobile - [url=http://nhacaiso.vn]nhacaiso.vn[/url] Di Maria rạng ngời, PSG lội...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
nha cai so mot Soi keo Fulham vs Watford

Cùng nha cai so mot - [url=http://nhacaiso.vn]nhacaiso.vn[/url] điểm qua tình hình lực lượng hai đội: Fulham: Neeskens Kebano, Tim Ream chấn thương; Tom...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
nha cai so mot Soi keo Nagoya Grampus vs Nagasaki

Thống kê từ nha cai so mot - [url=http://nhacaiso.vn]nhacaiso.vn[/url] đứng ở chỗ thứ 11 với 31 điểm sau 24 vòng đấu, Nagoya Grampus gần như chắc...

1 wypowiedzi
ostatnia 05.10.2018