Agencja sprzeda i doradzi
Punkt Reklam to firma oferująca produkty i usługi reklamowe dla przedsiębiorców - nie tylko ulotki, wizytówki, czy bilboardy, ale także zajmująca się promocją w internecie.
- Jesteśmy w stanie kompleksowo obsłużyć przedsiębiorstwa pod względem marketingowym i wizerunkowym, ale także doradzić, jaka forma promocji będzie najbardziej optymalna – zapewnia Mikołaj Masiak, właściciel Punktu Reklam.
Firma istnieje od kilkunastu lat, ale dopiero rok temu rozpoczęła rozwój we franczyzie.
- Od tego czasu pozyskaliśmy ośmiu franczyzobiorców, lada chwila podpiszemy dwie kolejne umowy. W tym roku planujemy pozyskać jeszcze przynajmniej dziesięciu partnerów – deklaruje Mikołaj Masiak. - Koncentrujemy się na miastach liczących ok. 30 tys. mieszkańców. Istnieje tu wyraźny deficyt usług reklamowych. W dużych miastach jest zbyt tłoczno. Nie jest to jednak regułą - najnowszy punkt, który się otworzył działa na przykład w Szczecinie.
Inwestor powinien dysponować lokalem o powierzchni minimum 30 m2 z dużą witryną. Wstępna opłata licencyjna wynosi 5 tys. zł, a w trakcie współpracy franczyzobiorców obowiązuje miesięczna opłata za utrzymanie systemu informatycznego w wysokości 500 zł. Franczyzodawca gwarantuje wyłączność terytorialną.
- Zależy ona od tego, w jak dużym mieście działa przedsiębiorca, na przykład lęborski punkt ma wyłączność na Lębork i okolice. W przypadku Warszawy partner otrzyma wyłączność na dzielnicę – tłumaczy Mikołaj Masiak.
Właściciel od swoich partnerów wymaga także odpowiedniej wiedzy, którą nabędą w czasie szkoleń organizowanych przez centralę. Jest ona niezbędna, ponieważ franczyzobiorcy nie tylko powinni się orientować w oferowanych przez firmę możliwościach reklamowych, ale także umieć doradzić klientowi, które z rozwiązań mogą być dla niego najbardziej korzystne.
- Szkolenie obejmuje też obsługę nowoczesnego systemu informatycznego. Dzięki niemu zamawianie oraz wycena produktów i usług odbywają się bardzo sprawnie i szybko. W zasadzie wszystko można zrobić od ręki, a do tego w pełni kontrolować zamówienie i etapy jego realizacji – mówi przedsiębiorca.
Franczyzobiorcami Punktu Reklam są przedsiębiorcy w różnym wieku, przeważnie z doświadczeniem, choć nie zawsze w branży reklamowej. Najszybciej odnajdują się jednak młodzi ludzie, którym rozwiązania marketingowe związane z rozwojem nowych technologii są nieco bliższe. A trzeba pamiętać, że rola nowoczesnych rozwiazań marketingowych z roku na rok rośnie. Z badania IAB AdEx realizowanego przez PwC wynika, że w I półroczu 2014 roku na marketing online firmy wydały 1,25 mld zł. To o 5,7 proc. niż w analogicznym okresie 2013 roku.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Franczyzobiorcę MBE z Kędzierzyna-Koźle do współpracy przekonała między innymi szeroka paleta usług firmy. Jak sobie radzi dzisiaj?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
DlaWas.info ma niskie koszty prowadzenia działalności. Co firma oferuje partnerom?
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.
Biura rachunkowe mają dzisiaj prawdziwe żniwa. Jak otworzyć taki biznes we franczyzie?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
POPULARNE NA FORUM
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...
Księgowość we własnej firmie
U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.