Marże uzyskiwane przez franczyzobiorców Ship Center sięgają od 40 do 80 proc.
Czwartek
12.03.2015
Wysyłki to przeważająca część biznesu Ship Center. Ale po wprowadzeniu drukarni online może się to zmienić.
 

Sieć punktów usługowo-kurierskich Ship Center działa na rynku od 2013 roku. Do tej pory większą część przychodów, bo ok. 60 proc., generowały wysyłki. Pozostałą część zapewniały usługi poligraficzne. Niewykluczone, że teraz proporcje się wyrównają, a to za sprawą wprowadzonej niedawno drukarni online.
- Dzięki niej franczyzobiorcy nie muszą szukać podwykonawców na swoich lokalnych rynkach. Jesteśmy największą w Polsce agencją reklamową, która posiada stacjonarne jednostki zamówień i odbioru na terenie całego kraju – twierdzi Łukasz Osyra, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Ship Center.

Franczyzodawca chce iść za ciosem i zamierza wprowadzać kolejne centralne rozwiązania. W planach jest też rozwój sieci za granicą. Sieć Ship Center obejmuje 30 punktów, z czego jedna należy do franczyzodawcy, a pozostałymi zarządzają niezależni przedsiębiorcy w oparciu o umowę licencyjną. Na początku 2015 roku do konceptu dołączyły dwie placówki w Łodzi, a także po jednej w Krakowie i Wrocławiu. Franczyzodawca chce utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju. - Liczymy, że do końca roku dobijemy do 50 punktów – zapowiada Łukasz Osyra.

Jego zdaniem są na to szanse, bo rynek usług dla biznesu dynamicznie się rozwija. Dla wielu firm korzystanie z oferty punktów usługowo-kurierskich wynika z poszukiwania oszczędności. Outsourcing tego typu usług pozwala na cięcie kosztów, ale też oszczędność czasu. Dlatego Ship Center ma liczną konkurencję, również wśród firm rozwijających się przez franczyzę.

Inwestycja w punkt  Ship Center wymaga kwoty na poziomie 15,5 tys. zł. Do sieci można przystąpić również jako partner, wzbogacając ofertę istniejącego biznesu o usługi poligraficzne i kurierskie. Franczyzodawca szacuje, że takie posunięcie może przełożyć się na dodatkowe zyski na poziomie 5-12 tys. zł.


POPULARNE NA FORUM

Reklama w social media

Nie skupiałbym się tylko na Social Media. Według mnie fajny pomysł mieli Ci od platformy Whitepress...

8 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Mogę również polecić firmę www.lakman.pl, która jest świetnym producentem materiałów reklamowych. W ich ofercie znajdziecie m.in. ekspozytory na półkę oraz w...

100 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Filmy reklamowe oraz ich produkcja

Moje biuro turystyczne powstało kilka lat temu, kiedy nie było w moim mieście jeszcze takiej konkurencji, jaka jest teraz. W tej branży trzeba być naprawdę dobrym, by...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Księgowość we własnej firmie

Ja bym w to nie wchodziła. Przepisy się zmieniają, trzeba być na bieżąco, odpowiedzialność jest spora, a jednak ewentualne oszczędności nie sa tego warte. Nie wiem...

95 wypowiedzi
ostatnia 15.07.2018