09.01.2017

Yasumi Yasumi - prezentacja systemu

Yasumi to dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo. Cieszy nas fakt postrzegania nas jako silnej marki, która pomaga naszym klientom rozwijać się w branży związanej z kosmetyką, wellness i SPA. Szacunek w stosunku do naszych klientów i rzetelność naszych działań umożliwił nam wpasowanie się w ciągły rozwój i popyt rynku usług związanych z kosmetologią i medycyną estetyczną. Wprowadziliśmy kilka ciekawych i charakterystycznych koncepcji prowadzenia Salonu kosmetycznego i segmentu handlowego.

Naszym franczyzobiorcom oferujemy klika różnym możliwości współpracy z naszymi markami:

  • Yasumi Instytuty Zdrowia i Urody
  • Yasumi epil - Gabinety fotoepilacji i fotoodmładzania
  • Yasumi Slim - Gabinety kosmetyczne i modelowania sylwetki

W roku 2003 firma nasza uruchomiła pierwszy własny gabinet kosmetyczny w Kaliszu. Dzięki prężnym działaniom i stałej ewolucji, dziś to najnowocześniejszy Instytut Zdrowia i Urody w regionie. W wyniku szeroko zakrojonych strategii, jaką podjęliśmy ponad sześć lata temu, grupa partnerska zrzeszona pod marką Yasumi zdobywa coraz to nowe rynki. Dziś to łącznie ponad sto otwartych i skutecznych inwestycji. Niemal każdego miesiąca otwierane są kolejne placówki, które rozbudowują sieć gabinetów Yasumi.

Yasumi Instytuty Zdrowia i Urody

Kompilacja, gabinetu Yasumi Instytutu Zdrowia i Urody Logo Yasumi Instytuty Zdrowia i Urody

Salony Yasumi to ogólnopolska sieć partnerska profesjonalnych i ekskluzywnych gabinetów kosmetycznych.

Nasze placówki cechuje wysoki poziom świadczonych usług, innowacyjność, która wyróżnia salon spośród konkurencji, spójna kultura organizacyjna, optymizm i sukces. Firma Yasumi bazuje na własnych, sprawdzonych koncepcjach, przemyślanej strategii, odpowiednim doborze sprzętu i usług. Stale otwarte są drzwi dla nowych inwestorów chętnych podjąć współpracę z Yasumi, by założyć swój własny gabinet i wejść w szereg największej i najlepiej rozpoznawalnej marki pośród specjalistycznych salonów kosmetycznych w Polsce.

Doświadczenie i zaufanie

Jesteśmy dla naszych klientów nie tylko ambitnym teoretykiem, lecz przede wszystkim doświadczonym partnerem, który osiągnął sukces w branży, a dziś tym doświadczeniem dzieli się ze swoimi kontrahentami. Mimo coraz większej konkurencji, my każdy rok obrachunkowy kończymy poważnym wzrostem osiąganych dochodów. Udział w sieci i zaadoptowanie naszych rozwiązań zagwarantuje Państwu co najmniej podobne, jak nie lepsze wyniki finansowe. Decydując się na współpracę z nami, możecie Państwo liczyć na prawdziwe partnerstwo i pomoc w realizacji swoich planów inwestycyjnych. Jesteśmy kompetentni pod każdym względem, dlatego możemy poprowadzić cały projekt krok po kroku i zwieńczyć sukcesem całą realizację.

Wsparcie dla partnera

Swoim kontrahentom Yasumi zapewnia stworzenie najkorzystniejszej oferty na wielu płaszczyznach. Jesteśmy otwarci i zawsze nakierowani na Państwa potrzeby. Zarówno przed podjęciem współpracy, jak i w trakcie jej trwania partnerowi zapewniamy m.in.:

  • Pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji i ocenie technicznej obiektu,
  • Przygotowanie projektów płaskich i wizualizacji 3D,
  • Dobór optymalnego sprzętu i kosmetyków, na których wykonywane będą zabiegi,
  • Przekazanie całej bezcennej wiedzy know how i koncepcji prowadzenia własnego biznesu opartego o doświadczenia Yasumi,
  • Bezpłatne certyfikowane szkolenia personelu,
  • Udostępnienie narzędzi marketingowych i PR, w tym wspólnej strony www,
  • Wspólne szeroko zakrojone działania i pomoc w rozwoju przedsięwzięcia,
  • Stałą pomoc i gotowość do podnoszenia kwalifikacji kadry zatrudnionej u partnera,
  • Udany start i łatwiejszą drogę realizacyjną.

W programie partnerskim Yasumi Instytut Zdrowia i Urody inwestor nie ponosi żadnych opłat franczyzowych, rozliczeń prowizyjnych, konieczności dokonywania minimalnych zakupów itp. Sam decyduje o wykorzystaniu swojego funduszu na marketing lokalny, który jest dla niego najbardziej efektywny.

Rozwój i uznanie

Dzięki naszej pragmatycznej polityce i zaufaniu marka Yasumi rozwija się niezwykle prężnie. Zakładamy, że Klient także powinien posiadać możliwości własnego rozwoju i w żadnym wypadku nie należy go ograniczać do sztywnych warunków współpracy. Dlatego dla przykładu nasze autoryzowane Instytuty mogą posiadać również inne marki kosmetyczne, oprócz tych, proponowanych przez nas oraz świadczyć inne usługi kosmetyczne czy medyczne, wychodzące poza ramy projektu Yasumi. Pozwala to naszym Klientom poszerzać ofertę, realizować własne koncepcje, a w efekcie finalnym osiągnąć sukces. Yasumi zaś zyskuje w ten sposób zadowolonych i lojalnych partnerów. Z owych doświadczeń mogą korzystać inni kooperanci w sieci, co pozwala na samodzielną kreację i dalszy rozwój przedsięwzięcia.

Nasze projekty i oferowane urządzenia są laureatami wielu prestiżowych konkursów, zdobywcami medali na imprezach wystawienniczych oraz targowych w Polsce. Wdrażamy z dużym sukcesem swoje sugestie, podpowiedzi i doradztwo, by nasz partner zminimalizował ryzyko, jakie może napotkać na swej drodze. Swoją cenną wiedzą i doświadczeniem pragniemy podzielić się z innymi inwestorami. W zamian liczymy na owocną współpracę, umacnianie pozycji Yasumi, a tym samym na obopólną korzyść. Jesteśmy widoczni w całej Polsce, a odwiedzanie salonów Yasumi staje się trendy. Dzięki udziałowi w grupie, partner może liczyć na znacznie lepszy start, bezpieczną inwestycję i stały rozwój swojego przedsiębiorstwa. Klienci bowiem chętniej udają się na zabiegi do gabinetu o znanej i kojarzonej marce. Taką możliwość daje właśnie współpraca z Yasumi.

Przewidywana suma inwestycji

  • Instytut Zdrowia i Urody 180-220 tys. zł netto,
  • Przewidywany przychód w pierwszych miesiącach 15-20 tys. zł miesięcznie,
  • Przewidywane przychody po okresie wejścia w rynek 50-60 tys. zł miesięcznie,
  • Czas zwrotu wkładu własnego: 12-18 miesięcy.

Charakter inwestycji

Nam przede wszystkim zależy nam tym, by oferta wprowadzana u kontrahenta, który będzie decydować się na przystąpienie do grupy Yasumi była rentowna. Przyjmując projekt Yasumi Instytut Zdrowia i Urody inwestor musi liczyć się z nakładami na zakup sprzętu w granicach 180-220 tyś zł netto. Ten pułap zapewnia parterowi posiadanie odpowiedniego zestawu urządzeń oraz oferty zabiegowej, dającą gwarancję powodzenia interesu. Lokal (własny lub dzierżawa), w którym będzie znajdować się Salon powinien mieć wydzielone co najmniej 4-5 gabinety zabiegowe. Powierzchnia takiego lokalu powinna wynosić do najmniej 120-150 m², by funkcjonalnie rozplanować każde pomieszczenie.

Zanim otworzymy gabinet

Przed przystąpieniem do projektu Yasumi Instytut Zdrowia i Urody, dochodzi do spotkania z przyszłym inwestorem i omawiane są gruntownie warunki współpracy. Na co może liczyć ze strony Yasumi i czego firma oczekuje od niego w zamian. Po takim spotkaniu jeśli strony decydują się na dalsze kroki, omawiana jest inwestycja i szczegółowo dobierana oferta. Po akceptacji obie strony przystępują do formalizowania działań i spisują stosowne umowy partnerskie i sprzedażowe. Nim gabinet zostanie uruchomiony parter jest w pełni przygotowany na przyjęcie pierwszych klientów. Przechodzi wszelkie konieczne szkolenia i jest ukierunkowany merytorycznie do jego prowadzenia. Przez cały czas inwestor jest w ścisłym kontakcie z macierzą Yasumi, zarówno przed otwarciem, jak i po uruchomieniu gabinetu i w zależności od jego potrzeb może liczyć na bezpłatną pomoc.

Szacowany okres zwrotu inwestycji

Połączenie wszystkich elementów: lokalizacji, nowoczesnego sprzętu, kosmetyków, wysoce wyspecjalizowanych pracowników oraz znajomości know how, stanowi niezbędne minimum powodzenia projektu Yasumi. Dlatego oferujemy Państwu możliwość skorzystania z naszej pomocy w organizacji gabinetu na wszystkich jej etapach – od adaptacji, aż po uruchomienie.

Ewolucja rynkowa, jaką przeszła także nasza firma zagwarantowała zarówno nam, jak i naszym klientom wpasowanie się w rynek i przeciwstawienie się różnym warunkom ekonomicznym. Zyski są po obu stronach i pełna satysfakcja z dobrze wypełnionej misji.

Jeśli wszystkie czynniki zgrają się w odpowiednią jakość inwestor może liczyć na zwrot z inwestycji po 12-18 miesiącach. Są oczywiście możliwe i szybsze zwroty czego Państwu i sobie życzymy.

Yasumi epil - Gabinety fotoepilacji i fotoodmładzania

Kolaż gabinety Yasumi epil Logo Yasumi epil - Gabinety fotoepilacji i fotoodmładzania

Oferta franczyzowa Yasumi epil to nowa koncepcja własnego biznesu promowana przez markę Yasumi. W ramach pakietu franczyzowego nowy partner otrzymuje gotowy model prowadzenia własnego biznesu, opierającego się na nowoczesnej i zdobywającej coraz większe uznanie metodzie długoterminowej redukcji owłosienia przy użyciu silnego światła pulsacyjnego wzmocnionego radiofrekwencją- IPL+RF. Dodatkowo wszystkie nowe Gabinety Yasumi epil oferują bardzo skuteczne i cieszące się popularnością wśród klientów Yasumi zabiegi fotoodmładzania, a także prowadzą sprzedaż specjalnie dobranych kremów. Ponadto w ofercie Gabinetów Yasumi epil znajdują się sprzedaż oraz możliwość wypożyczenia drobnego sprzętu przeznaczonego do domowej pielęgnacji skóry.

Franczyzobiorcą Yasumi epil może zostać tak naprawdę każdy. Przygotowany przez nas program franczyzy zapewnia kompleksowe szkolenia techniczne i marketingowe. Pomoc na każdym etapie współpracy pozwala otworzyć sprawnie działającą placówkę nowoczesnej epilacji zarówno osobom doświadczonym w prowadzeniu działalności gospodarczej, jak i świeżo upieczonym przedsiębiorcom. Przygotowany przez nas program idealnie nadaje się także dla kobiet pragnących samodzielnie prowadzić i pracować we własnym biznesie. Sieć Yasumi epil wyróżnia sprawne reagowanie na bieżące potrzeby rynku, rozwijanie oferty nieograniczone sztywnymi zagranicznymi zobowiązaniami, a co najważniejsze - bliska współpraca z Franczyzobiorcami.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • nowoczesne urządzenie IPL wzmocnione falą radiową (IPL+RF),
  • przekazanie całego know how oraz koncepcji prowadzenia własnego biznesu opartego o doświadczenia Yasumi i Yasumi epil,
  • pomoc w odpowiedniej aranżacji i wizualizacji obiektu,
  • umeblowanie lokalu,
  • szkolenia techniczne z obsługi urządzenia IPL+RF i praktyczne związane z kwalifikacją pacjentów na zabiegi pomoc w doborze odpowiednich działań i narzędzi marketingowych,
  • PR oraz uczestnictwo w ogólnokrajowych akcjach marketingowych oraz wizerunkowych.

Przewidywana suma inwestycji

75 tys. zł netto plus koszty adaptacji lokalu

Podstawowe wymagania w ramach systemu

  1. Posiadanie lokalu: wynajem/kupno,
    • o powierzchni 30-45 m2,
    • z możliwością wydzielenia powierzchni w gabinecie np. kosmetycznym, medycznym, stomatologicznym (tzw. corner - tzn. gabinet w gabinecie),
    • z wygodnym dojazdem i parkingiem,
    • z możliwością wizualizacji salonu (witryny),
    • w miejscowości z populacją co najmniej 40 tys.,
  2. Przystosowanie lokalu zgodnie z projektem/standardem gabinetów Yasumi epil,
  3. Opłacenie wejścia do programu w wysokości 75 tys. zł netto, w skład którego wchodzi między innymi zakup urządzenia, wyposażenie gabinetu oraz pełna wizualizacja,

Comiesięczna opłata franczyzowa w wysokości 500 zł oraz opłata na działania marketingowe w wysokości 500 zł.

Zgłoszenie

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani nawiązaniem współpracy, zapraszamy do wypełnienia i wysłania ankiety.

Dane kandydata
Imię i nazwisko *
Miejscowość (lokalizacja placówki) *
Telefon kontaktowy *
Email *
Dodatkowe informacje
Ewentualne uwagi lub pytania
If you see this, leave this form field blank

Udostępnij artykuł