Bubble tea zupełnie bez opłat

Marka BoboQ Fresh funkcjonuje w 14 lokalizacjach.
Czwartek
23.04.2015
Właściciel marki franczyzowej BoboQ Fresh, sprzedającej desery na bazie jogurtu mrożonego oraz bąbelkowaną herbatę z Tajwanu, stawia na dystrybucję Bubble Tea.
 

Do tej pory marka BoboQ Fresh funkcjonowała w 13 lokalizacjach. Właściciel firmy, Mirosław Graj przekonuje, że w tym biznesie warto nie spieszyć się i poczekać na prestiżową lokalizację w dobrej galerii handlowej. Ostatnim nabytkiem sieci jest lokalizacja w galerii Jantar w Słupsku.

Mirosław Graj sprzedaje importowaną przez siebie herbatę i kulki tapioki także innym firmom gastronomicznym – nawet konkurencji.

– Skoro moi odbiorcy kupują ode mnie nasze firmowe produkty, produkowane tylko dla nas, nie widzę problemu, żeby mógł je sprzedawać każdy punkt gastronomiczny. Od niedawna oferuję system BoboQ Partner, zupełnie pozbawiony opłat franczyzowych, za to z umową wyłączności na kupno mojej Bubble Tea. To gwarancja jakości i pewność zysku.

Oferta współpracy jest adresowana do wszelkiego typu firm gastronomicznych: kawiarni, cukierni, herbaciarni, które chciałyby poszerzyć swoje menu o  herbatę bąbelkową o jakości gwarantowanej przez BoBoQ. Centrala BoboQ zapewnia partnerowi darmowe szkolenie, na czas umowy użycza receptury, nie pobiera też opłat franczyzowych za logo i wiedzę. Żąda jednego: podpisania umowy wyłączności na zakup swojej buble tea.

Zdaniem Mirosława Graja przez dodanie modułu z bubble tea bardzo małym kosztem można zwiększyć sprzedaż. Konieczny jest zakup maszyny do przyrządzania herbaty i 1,5 metra lady na ustawienie soków i materiałów reklamowych BoboQ Partner.

– Nakłady na środki trwałe można odzyskać w 1-2 miesiące – zapewnia prezes Mirosław Graj. – Sprzedaż 100 półlitrowych herbat po 10-12 zł dziennie nie jest wcale jakimś wyśrubowanym wynikiem.

Według firmy bardzo dobrym miejscem na sprzedaż sezonową bubble tea będą za chwilę letnie pasaże w miejscowościach wypoczynkowych.

– Mamy już chętnych do otwarcia punktów wprost na plaży – cieszy się prezes BoboQ Fresh.

Póki jednak lato nie nadeszło, pierwszy punkt partnerski wystartuje w Bielsku-Białej w galerii Sfera.

 


Łukasz Michalak