Od naszych partnerów oczekujemy przede wszystkim zaangażowania w prowadzony biznes. Nie powstał na świecie jeszcze taki model biznesowy, który sam by się rozwijał. Na początku trzeba ciężko pracować, być przykładem dla własnego zespołu - to podstawa każdego udanego biznesu.
Marta Koziarska-Anders, dyrektor generalna Mrs. Sporty.
Poniedziałek
01.06.2015
Coraz więcej zagranicznych sieci klubów fitness rozważa wejście do Polski - mówi Marta Koziarska-Anders, dyrektor generalna Mrs. Sporty.
 

W klubach fitness marki Mrs. Sporty mogą ćwiczyć wyłącznie kobiety. Czy zainteresowanie usługami jest na tyle duże, że można świadomie odrzucić połowę potencjalnych klientów?
Branża fitnessowa przeżywa w Polsce najwiekszy boom w historii, w końcu dotarła do nas moda na zdrowie. Coraz więcej zagranicznych sieci interesuje się polskim rynkiem, ponieważ jest on łakomym kąskiem i ma duży potencjał. Nadal brakuje w naszym kraju spersonalizowanych ofert sportowych pod konkretne grupy konsumenckie, dlatego jestem pewna, że nasza oferta skierowana tylko do kobiet jest właściwym wyborem i na pewno przez kolejne lata będziemy rozwijać produkt właśnie dla tej grupy.

Czy franczyzodawcą marki może też zostać wyłącznie kobieta?
Nie, tu nie stawiamy takich ograniczeń. Wśród naszych franczyzodawców mamy zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Od naszych partnerów oczekujemy przede wszystkim zaangażowania w prowadzony biznes. Nie powstał na świecie jeszcze taki model biznesowy, który sam by się rozwijał. Na początku trzeba ciężko pracować, być przykładem dla własnego zespołu - to podstawa każdego udanego biznesu.
Osoba, która chciałaby uruchomić klub fitness Mrs. Sporty musi też posiadać co najmniej 100 tys. zł na inwestycję.

Gdzie otwieracie kluby?
Nasze kluby zlokalizowane są w dzielnicach mieszkaniowych, zawsze na parterze. Ważne, żeby lokal posiadał duże witryny oraz mechaniczną wentylację. Minimalna powierzchnia to 110 m2. Dobrze, żeby czynsz za lokal nie przekraczał 5 tys. zł. Takich lokali poszukujemy razem z naszymi potencjalnymi franczyzobiorcami. My współpracujemy z agencjami nieruchomości, a partner poszukuje optymalnej lokalizacji na własną rękę. Następnie wybrane lokale podajemy wspólnie wnikliwej ocenie. Jeśli decydujemy się na wynajem lokalu, wówczas negocjujemy czynsz oraz przygotowujemy umowę najmu. 

Rozmawiała Anna Smolińska


POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019