Od początku realizujemy koncepcję „gwarancji rentowności”, to znaczy deklarujemy, że franczyzobiorca, który skorzysta z know-how i wdroży zalecenia centrali, już na starcie osiągnie sprzedaż, która pokryje koszty pierwszego miesiąca działalności.
Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju franczyzy DepilConcept
Poniedziałek
13.07.2015
Wymagamy zaangażowania, ale w zamian dajemy biznes z gwarancją rentowności od pierwszego miesiąca działalności – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju franczyzy DepilConcept.
 

Postawiliście na wąską specjalizację waszych gabinetów. Czy na samej depilacji można w Polsce zarobić?
Specjalizacja okazała się naszym atutem. DepilConcept to obecnie jedyna sieć w Polsce, która oferuje zabiegi depilacji i fotodepilacji. To właśnie skoncentrowanie się na wąskiej dziedzinie pozwoliło nam utrzymać się na rynku, czego nie udało się kilkunastu innym konkurentom, którzy jeszcze kilka lat temu zapowiadali szybki rozwój i liczne otwarcia. Co więcej, średnia sprzedaż w naszych gabinetach wzrosła o 18 proc. w porównaniu do zeszłego roku, a nasi franczyzobiorcy w zaledwie 6 miesięcy od pierwszych otwarć już planują kolejne gabinety, aby zarezerwować sobie wyłączność terytorialną na swoje miasta. Wkrótce jeden z naszych partnerów otworzy swój trzeci gabinet.

Dajcie partnerom gwarancję rentowności – czy to nie ryzykowna obietnica?
Od początku realizujemy koncepcję „gwarancji rentowności”, to znaczy deklarujemy, że franczyzobiorca, który skorzysta z know-how i wdroży zalecenia centrali, już na starcie osiągnie sprzedaż, która pokryje koszty pierwszego miesiąca działalności. Rekordowy okazał się otwarty w tym roku drugi już salon DepilConcept we Wrocławiu, który osiągnął zysk w drugim tygodniu funkcjonowania.

Co składa się na powodzenie tego biznesu?
Kluczowy aspekt w tym biznesie to odpowiednia promocja dlatego koncentrujemy się na aktywnym pozyskiwaniu klientów. Promujemy salony naszych franczyzobiorców, organizujemy kampanie w mediach społecznościach oraz aktywnie wdrażamy działania lojalnościowe dla stałych klientów. Postawiliśmy również na cykliczne i intensywne szkolenia partnerów, które w połączeniu ze sprawdzonymi działaniami marketingowymi dały efekt w postaci lepszych wyników sprzedaży.

Rozmawiała Karolina Kazuła


POPULARNE NA FORUM

Trening z maszyną

Tak naprawdę, jeżeli ktoś bardzo chce, może ćwiczyć w domu całkowicie za darmo, wystarczy komputer z dostępem do internetu, na youtube filmów z gotowymi treningami...

42 wypowiedzi
ostatnia 18.09.2018
Gabinet kosmetyczny

http://denisclinic.pl/oferta/implanty/

103 wypowiedzi
ostatnia 18.09.2018
Gabinet kosmetyczny

Własna firma to fajna sprawa, z tego co widzę, to opłaca się wejść w implanty, jak choćby na http://denisclinic.pl/oferta/implanty/

103 wypowiedzi
ostatnia 18.09.2018
Trening z maszyną

poprawiony link bo nie wiem jak edytować to co wcześniej napisałem https://benchk.com/drazek-do-podciagania-gimnastyczny-wielofunkcyjny-ceny-opinie/

42 wypowiedzi
ostatnia 16.09.2018
Trening z maszyną

Tak samo jak kolega wyżej napisał najlepiej wykonywać trening na wolnych Ciężarach lub na urządzeniach na których jest wykorzystywany ciężar własny tj, drabinki...

42 wypowiedzi
ostatnia 16.09.2018
Gabinet kosmetyczny

Ktoś mi może polecić gabinet kosmetyczny z Krakowa, gdzie można dobrze przedłużyć rzęsy metodą 1:1?

103 wypowiedzi
ostatnia 28.08.2018
Gabinet kosmetyczny

Ja w ogóle myslę, że otwarcie własnego gabinetu i praca na własny racjunek w dzisiejszych czasach to najlepsza z możliwych opcji.

103 wypowiedzi
ostatnia 27.08.2018
Dobryplener.pl

Dzień dobry wszystkim! Chciałbym serdecznie polecić wam stronę internetową https://dobryplener.pl/ - jest to nowo otwarty portal, dzięki któremu będziecie mogli...

1 wypowiedzi
ostatnia 23.08.2018