Od początku realizujemy koncepcję „gwarancji rentowności”, to znaczy deklarujemy, że franczyzobiorca, który skorzysta z know-how i wdroży zalecenia centrali, już na starcie osiągnie sprzedaż, która pokryje koszty pierwszego miesiąca działalności.
Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju franczyzy DepilConcept
Poniedziałek
13.07.2015
Wymagamy zaangażowania, ale w zamian dajemy biznes z gwarancją rentowności od pierwszego miesiąca działalności – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju franczyzy DepilConcept.
 

Postawiliście na wąską specjalizację waszych gabinetów. Czy na samej depilacji można w Polsce zarobić?
Specjalizacja okazała się naszym atutem. DepilConcept to obecnie jedyna sieć w Polsce, która oferuje zabiegi depilacji i fotodepilacji. To właśnie skoncentrowanie się na wąskiej dziedzinie pozwoliło nam utrzymać się na rynku, czego nie udało się kilkunastu innym konkurentom, którzy jeszcze kilka lat temu zapowiadali szybki rozwój i liczne otwarcia. Co więcej, średnia sprzedaż w naszych gabinetach wzrosła o 18 proc. w porównaniu do zeszłego roku, a nasi franczyzobiorcy w zaledwie 6 miesięcy od pierwszych otwarć już planują kolejne gabinety, aby zarezerwować sobie wyłączność terytorialną na swoje miasta. Wkrótce jeden z naszych partnerów otworzy swój trzeci gabinet.

Dajcie partnerom gwarancję rentowności – czy to nie ryzykowna obietnica?
Od początku realizujemy koncepcję „gwarancji rentowności”, to znaczy deklarujemy, że franczyzobiorca, który skorzysta z know-how i wdroży zalecenia centrali, już na starcie osiągnie sprzedaż, która pokryje koszty pierwszego miesiąca działalności. Rekordowy okazał się otwarty w tym roku drugi już salon DepilConcept we Wrocławiu, który osiągnął zysk w drugim tygodniu funkcjonowania.

Co składa się na powodzenie tego biznesu?
Kluczowy aspekt w tym biznesie to odpowiednia promocja dlatego koncentrujemy się na aktywnym pozyskiwaniu klientów. Promujemy salony naszych franczyzobiorców, organizujemy kampanie w mediach społecznościach oraz aktywnie wdrażamy działania lojalnościowe dla stałych klientów. Postawiliśmy również na cykliczne i intensywne szkolenia partnerów, które w połączeniu ze sprawdzonymi działaniami marketingowymi dały efekt w postaci lepszych wyników sprzedaży.

Rozmawiała Karolina Kazuła


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

POPULARNE NA FORUM

Gabinet kosmetyczny

marlenKa, to w takim razie na pewno przyda Ci się kurs przedłużania rzęs. Ja sobie wykupiłam szkolenie w firmie Beauty Lashes i dzięki temu mam więcej klientek w...

95 wypowiedzi
ostatnia 19.06.2018
Otwieramy klub crossfit

Crossfit zdecydowanie w ostatnich latach zyskał na dużej popularności, myśle, że jest to dobry pomysł na biznes. __________________ http://ktosiek.pl

2 wypowiedzi
ostatnia 14.06.2018
Otwieramy klub crossfit

Według mnie to bardzo dobry pomysł. W tym momencie bycie "fit" jest modne. Fajne lokalizacje lokalów użytkowych mają oni http://pcg.pl/lokale-uzytkowe-biura/ należy...

2 wypowiedzi
ostatnia 13.06.2018
Klub fitness: Wysportowany zysk

Kurs na instruktora fitness jest bardzo ważny w tej branży. Fajną ofertę ma szkoła Green Way https://szkolenia-gw.pl/oferta/kurs_instruktora_fitness

31 wypowiedzi
ostatnia 12.06.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

Moja żona prowadzi salon i jest bardzo zadowolona, w życiu by nie zamieniła tego na biuro. Jakbyście szukali gdzie szkolić załogę salonu to zdecydowanie dobre miejsce...

18 wypowiedzi
ostatnia 11.06.2018
Gabinet kosmetyczny

Dokładnie ilość tego typu punktów jest spora, dlatego nie tylko rywalizuje się o klienta jakością usług, ale też dostępnością - wiadomo, ze jak ktoś ma czekać na...

95 wypowiedzi
ostatnia 30.05.2018
Gabinet kosmetyczny

Witajcie, planuję otworzyć salon kosmetyczny wraz z fryzjerem i szukam takiego wózka http://ayala.com.pl/product/akcesoria/wozek-fryzjerski-viki/ Stacjonarnie we Wrocławiu....

95 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2018
Zabiegi laserem depilacja w Poznaniu

Takie znieczulenie jest konieczne. Po co się męczyć?

21 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018