08.07.2015

Ambasador we franczyzie

Marka Pawo ma swojego ambasadora. Jest nim Rafał Maślak, mister Polski 2015. Jednym z elementów współpracy będzie udział w otwarciach salonów, również franczyzowych.

Jako ambasador marki Rafał Maślak będzie wykorzystywał ubrania Pawo na czerwonym dywanie, przy produkcji sesji zdjęciowych oraz według uznania w codziennych stylizacjach. Będzie również brał udział w otwarciach kolejnych salonów Pawo – zarówno firmowych, jak i prowadzonych na zasadzie franczyzy. W ramach współpracy Rafał Maślak wystąpi także w kampanii wizerunkowej na sezon jesień-zima 2015. We wrześniu pojawi się limitowana edycja koszul Pawo sygnowanych nazwiskiem Rafała Maślaka.

Zdjęcie punktu systemu Pawo

Marka Pawo istnieje od ponad 26 lat. Specjalizuje się w kreowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. W kolekcjach dominuje moda biznesowa, ale w salonach firmy można też kupić odzież na specjalne okazje oraz typu smart casual.

Uznaliśmy, że nadszedł czas, aby nasza marka miała swojego ambasadora – wyjaśnia Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający Pawo. – Rafał Maślak jest nie tylko rozpoznawalną postacią, ale też z przekonaniem sięga po nasze ubrania.

Pawo otwiera swoje sklepy w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców. Optymalna powierzchnia salonu Pawo to 80 m2. Według szacunków centrali adaptacja lokalu to koszt min. 80 tys. zł. Za wyposażenie salonu franczyzobiorca zapłaci blisko 40 tys. zł, a za projekt salonu z wszystkimi uzgodnieniami – 10 tys. zł. Pawo nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej. Franczyzobiorca płaci jednak kaucję w wysokości 80 tys. zł, która jest zwracana w wypadku rozwiązania umowy, a przez okres trwania umowy Pawo płaci od tej kwoty odsetki, co stanowi dodatkowe wynagrodzenie franczyzobiorcy. Centrala Pawo szacuje, że zwrot z inwestycji w salon powinien nastąpić najpóźniej po trzech latach, jednak jak zapewnia Marek Ziółkowski, niektórym franczyzobiorcom udało się zamknąć ten okres w 18 miesiącach.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Marcin Kaleta

doradca we franczyzie
Napisz do autora