Ambasador we franczyzie

Środa
08.07.2015
Marka Pawo ma swojego ambasadora. Jest nim Rafał Maślak, mister Polski 2015. Jednym z elementów współpracy będzie udział w otwarciach salonów, również franczyzowych.
 

Jako ambasador marki Rafał Maślak będzie wykorzystywał ubrania Pawo na czerwonym dywanie, przy produkcji sesji zdjęciowych oraz według uznania w codziennych stylizacjach. Będzie również brał udział w otwarciach kolejnych salonów Pawo – zarówno firmowych, jak i prowadzonych na zasadzie franczyzy. W ramach współpracy Rafał Maślak wystąpi także w kampanii wizerunkowej na sezon jesień-zima 2015. We wrześniu pojawi się limitowana edycja koszul Pawo sygnowanych nazwiskiem Rafała Maślaka.

Marka Pawo istnieje od ponad 26 lat. Specjalizuje się w kreowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. W kolekcjach dominuje moda biznesowa, ale w salonach firmy można też kupić odzież na specjalne okazje oraz typu smart casual.

Uznaliśmy, że nadszedł czas, aby nasza marka miała swojego ambasadora – wyjaśnia Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający Pawo. – Rafał Maślak jest nie tylko rozpoznawalną postacią, ale też z przekonaniem sięga po nasze ubrania.

Pawo otwiera swoje sklepy w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców. Optymalna powierzchnia salonu Pawo to 80 m2. Według szacunków centrali adaptacja lokalu to koszt min. 80 tys. zł. Za wyposażenie salonu franczyzobiorca zapłaci blisko 40 tys. zł, a za projekt salonu z wszystkimi uzgodnieniami – 10 tys. zł. Pawo nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej. Franczyzobiorca płaci jednak kaucję w wysokości 80 tys. zł, która jest zwracana w wypadku rozwiązania umowy, a przez okres trwania umowy Pawo płaci od tej kwoty odsetki, co stanowi dodatkowe wynagrodzenie franczyzobiorcy. Centrala Pawo szacuje, że zwrot z inwestycji w salon powinien nastąpić najpóźniej po trzech latach, jednak jak zapewnia Marek Ziółkowski, niektórym franczyzobiorcom udało się zamknąć ten okres w 18 miesiącach.


Marcin Kaleta, ekspert ds. franczyzy
doradca we franczyzie

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.