Nieplanowany zakup, przemyślana strategia

Przedsiębiorca, który chciałby do swojego sklepu wstawić gablotę z biżuterią Ada Plus musi posiadać 3 tys. zł na inwestycję.
Środa
15.07.2015
Franczyzodawca Ady Plus twierdzi, że klienci coraz częściej tanią biżuterię kupują spontanicznie. Dlatego postawił na współpracę z właścicielami sklepów wielobranżowych.
 

Ponad tysiąc partnerów firmy to przedsiębiorcy, których główną działalnością nie jest sprzedaż biżuterii.
To właściciele m.in. sklepów wielobranżowych, z upominkami czy salonów ze szkłem i porcelaną – mówi Marzena Łyszcz, dyrektor handlowy w Ada Plus.

W każdym z takich miejsc można postawić gablotkę z biżuterią Ada Plus. Potencjalny partner musi zainwestować jedynie w zakup biżuterii, i na tym koszty związane ze współpracą z Adą Plus się kończą. Minimalna kwota inwestycji, w przypadku jednej gablotki to 3 tys. zł. Meble niezbędne do ekspozycji biżuterii sfinansuje partnerowi Ada Plus.

Firma daje też możliwość stworzenia większego stoiska patronackiego lub samodzielnego salonu wyłącznie z biżuterią pod szyldem Ada Plus. Inwestycja w tym przypadku sięga od 20 do 100 tys. zł. Jednak niewiele osób się na to decyduje.

–  Idealnym partnerem jest dla nas jednak funkcjonujący przedsiębiorca, który ma w ofercie produkty dla kobiet. Taka firma przetarła już szlaki,  ma stałych klientów i łatwiej jej będzie sprzedawać biżuterię z sukcesem – mówi Marzena Łyszcz.

Każdy partner zarabia na marży handlowej, którą sam sobie narzuci.

Średnio wynosi ona 30-50 proc., ale to zależy od wielu czynników, takich jak wielkość oferty, lokalizacja sklepu czy miasto, w którym działa firma. Najniższa marża, z jaką się spotkałam to 25 proc., a najwyższa 100 proc. – mówi Marzena Łyszcz.

Partnerzy są zobowiązani do zaopatrywania się w Adzie Plus w biżuterię. Najsprawniej działający mogą dodatkowo liczyć na pakiety marketingowe, czyli różnego rodzaju upusty i promocje przy zakupie biżuterii. Nie ma tutaj jednak żadnych reguł.

Staramy się po prostu dodatkowo wspierać tych partnerów, którzy generują największe obroty . Dbamy o ich salony jak o własne – mówi Marzena Łyszcz.


Profil kobiety
Dominika Pronarska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Powiedziała YES

Fajna marka, ma i bardziej klasyczną, i bardziej nowoczesną biżuterię :)

13 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Golden Rose - dystrybutor kosmetyków

Golden Rose? Moja żona używa kosmetyków tej firmy. Ma całą kolekcje lakierów od nich

17 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Polacy lubią prezenty

Ja też tak mówię, ale w głębi duszy już się zastanawiam, co dostanę :D

20 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Polacy lubią prezenty

Ja bardzo lubię prezent, chociaż zawsze mówię, że nie potrzeba

20 wypowiedzi
ostatnia 28.08.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Ja wolę inwestować w nieruchomości turystyczne. To jest dobry kierunek na pomnożenie swoich oszczędności. Znalazłem takie o to biuro https://inwestujwgruzji.pl/ i...

70 wypowiedzi
ostatnia 24.08.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Na pewno pasjonaci złota inwestycyjnego działają w http://mennica24.pl, bo miałem przyjemność spotkać ich ludzi na kilku branżowych spotkaniach. Przyznam, że fachowa...

70 wypowiedzi
ostatnia 22.08.2018
Perfumy od D&G

Ciekawych jest cała masa, musisz znaleźć coś dla siebie chociażby po opisach nikt nikt nie zna twojego gustu. Ja Ci polecam sklep BLUESKY Polska - Lakiery hybrydowe może...

2 wypowiedzi
ostatnia 22.08.2018
Perfumy od D&G

Słuchajcie, używacie może perfum tej marki https://perfumy.pl/firm-pol-45-Dolce-Gabbana.html? Jeśli tak to czy możecie mi podsunąć jakiś ciekawy damski zapach? Szukam...

2 wypowiedzi
ostatnia 21.08.2018