Outlet Centrum idzie za granicę

Lee, Esprit czy Vero Moda - to tylko niektóre z marek, których końcówki kolekcji można kupić w Outlet Centrum.
Czwartek
30.07.2015
Kilka nowych rynków i przynajmniej piętnaście nowych lokali w Polsce – to plan odzieżowego franczyzodawcy na 2015 rok.
 

Sieć dystrybucyjna Outlet Polska Group, główny dostawca sieci Outlet Centrum, ma ponad 50 lokali partnerskich w Polsce, i kilkanaście na całym świecie.
- Jesteśmy obecni na ponad 25 rynkach, a teraz zaczęły otwierać się przed nami także nowe, takie jak Bałkany, Mołdawia czy Kosowo – mówi Jacek Korzeniowski, prezes Fashion Multibrand Distribution Group, spółki - matki Outlet Polska Group.

Na celowniku franczyzodawcy są także m.in. Serbia, Macedonia, Abania, Bośnia, Szwecja, Portugalia, Arabia Saudyjska i Afryka. Ale plany otwarć dotyczą tez krajowego rynku.
- Do końca roku chcemy mieć ok. 15 nowych punktów – mówi Jacek Korzeniowski.

Jego zdaniem kluczem do sukcesu w przypadku sieci Outlet Centrum są niskie ceny ubrań.
- Dzięki długoletniej współpracy z dużymi dostawcami jesteśmy w stanie osiągnąć konkuencyjne ceny. Do naszych partnerów trafiają ubrania za 10-15 proc. wartości z metki – przekonuje Jacek Korzeniowski.

Są to końcówki kolekcji znanych marek, takich jak Lee, Esprit czy Vero Moda, ale także modele, których klienci nie znajdą w innych sklepach w Polsce, pochodzące z hiszpańskich, francuskich czy skandynawskich salonów. W ofercie, oprócz odzieży męskiej i damskiej, sieć ma także odzież dziecięcą, torebki, obuwie i różnego rodzaju akcesoria.

Partnerzy Outlet Centrum zarabiają na różnicy pomiędzy ceną zakupu, a ceną sprzedaży, którą sami ustalają w swoich sklepach.
- Nie narzucamy im poziomu tych cen, choć staramy się pomagać w ich ustaleniu – mówi Jacek Korzeniowski.

Lokal sieci Outlet Centrum powinien mieć co najmniej 80 m2 powierzchni. Koszt jego zatowarowania wynosi ok. 600 zł na m2. Umowa z partnerem podpisywana jest na 18 miesięcy. Sieć nie pobiera dodatkowych opłat miesięcznych, a jedynie jednorazową opłatę wstępną w wysokości 5 tys. zł, którą wykorzystuje na obrandowanie nowopowstającego sklepu.


Profil kobiety
Dominika Pronarska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Zarobić na stylu

CCC ma problemy, Reserved i Gino Rossi też. Ciuchy w retailu źle się sprzedają. _____________________ Pisanie prac magisterskich z socjologii

34 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Zarobić na stylu

Strona http://diamentysprzedazy.pl/ to blog zdradzający tajniki jubilerstwa, opisujący magię i moc biżuterii, jako dodatku do stroju. Mamy szeroki wybór subtelnych...

34 wypowiedzi
ostatnia 18.05.2018
Produkcja odzieży reklamowej. Warto inwestować?

Zgadzam się, że taka odzież to bardzo dobry wybór. Z tego co widzę, to w internecie jest wiele różnych firm i można spokojnie znaleźć coś dla siebie. Jeśli ktoś...

27 wypowiedzi
ostatnia 11.05.2018
Produkcja odzieży reklamowej. Warto inwestować?

Moim zdaniem warto inwestować w odzież reklamową. To praktyczne i uniwersalne gadżety które sprawdzą się w każdej branży. Osobiście polecam firmę Tech-Media, mają...

27 wypowiedzi
ostatnia 11.05.2018
Sklep z tanią odzieżą sportową

Tania odzież zawsze dobrze się sprzedaje. _____________________ Tematy prac licencjackich z logistyki

44 wypowiedzi
ostatnia 09.05.2018
Sklep z bielizną w dużej galerii - opłaca się?

Moim zdaniem też nie. ___________________ http://pracelicencjackielogistyka.pl/

10 wypowiedzi
ostatnia 09.05.2018
Sklep z tanią odzieżą sportową

Tania odzież jeszcze ujdzie. Drogie ciuchy w Polsce nie idą. ____________________ http://pracemagisterskiepedagogika.edu.pl/

44 wypowiedzi
ostatnia 08.05.2018
Hurtownik - opinie

This page gives you a lot of information. Thank you! subway surfers

11 wypowiedzi
ostatnia 04.05.2018