01.09.2015

Pracowite wakacje Quiosque

Odzieżowy franczyzodawca otworzył w sierpniu dwa nowe sklepy. Zapowiada intensywną końcówkę roku.

Jasło i Otwock – w tych miastach pojawiły się w sierpniu salony odzieżowe pod szyldem Quiosque. Oba należą do franczyzobiorców. Dzięki tym otwarciom sieć powiększyła się do 114 sklepów. Sklep w Jaśle został zaaranżowany według najnowszego konceptu marki Quiosque, w którym dominuje jasna kolorystyka, subtelne, kobiecie elementy zaprojektowane specjalnie z myślą o odwiedzających go klientkach. Mieści się w Galerii Jasło.
To największe centrum handlowe w tym mieście. Widzimy w nim duży potencjał – mówi Aleksandra Podsiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.

Salon Quiosque w Otwocku Fot. Quiosque

Firma PBH, właściciel marki Quiosque, do końca roku planuje jeszcze kilkanaście otwarć.

Drugi z nowy sklepów mieści się w  typowej „ulicznej” lokalizacji. Otwarty został przy ul. Karczewskiej w Otwocku w lokalu o powierzchni 160 m2. Wprowadzono w nim liczne udogodnienia dla klientek, jak np. większe przebieralnie, w tym jedną dedykowaną dla matki z dzieckiem oraz specjalne miejsce dla osoby towarzyszącej.
Otwock, jako podwarszawskie miasto, to miejsce o wysokim potencjale handlowym, dające nam dużo możliwości. Otwarcie salonu w tym miejscu wpisuje się w naszą strategię, która zakłada, że jesteśmy łatwo dostępni, blisko klientek. Posiadamy salony nie tylko w dużych aglomeracjach, jak chociażby Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań, Wrocław, ale także w mniejszych miejscowościach – mówi Aleksandra Podsiadła.

W sierpniu firma PBH, właściciel Quiosque, podpisała też umowę najmu lokalu w centrum handlowym Gemini Park Bielsko-Biała. Po uruchomieniu salon sieci konkurować będzie z takimi markami, jak m.in. Monnari, Mohito, H&M, Reserved czy Greenpoint.

Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami. Aby zostać franczyzobiorcą sieci należy posiadać lokal o powierzchni od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji wynosi, w zależności od stanu lokalu, od 1 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 m2 powierzchni. Oprócz kosztów związanych z przygotowaniem lokalu, franczyzobiorcy powinni w biznesplanie uwzględnić także opłatę wstępną za projekt architektoniczny, pomoc w otwarciu oraz marketing w wysokości 19,5 tys. zł. netto. Muszą też wnieść na rzecz franczyzodawcy zabezpieczenie w postaci weksla in blanco oraz kaucji zwrotnej lub gwarancji bankowej  w kwocie 40 tys. zł. Jak podaje franczyzodawca, inwestycja w biznes pod szyldem Quiosque powinna zwrócić się w trzy lata.