Dążymy do tego, aby inwestycja w naszą franczyzę zwracała się już w ciągu 6 miesięcy
Mariusz Włoczkowski z DepilConcept
Piątek
11.09.2015
Jeden z franczyzowych gabinetów DepilConcept poprawił o ponad 25 proc. rekordowy wynik sprzedaży.
 

W sierpniu, czyli teoretycznie w jednym z najsłabszych miesięcy w branży kosmetycznej, dwa gabinety DepilConcept pobiły wcześniejszy rekord sprzedaży, z czego jeden o ponad 25 proc. Franczyzodawca podkreśla, że jeden z sierpniowych liderów osiągnął taki rezultat zaledwie w ciągu kilku miesięcy od otwarcia.

– Dążymy do tego, aby inwestycja w naszą franczyzę zwracała się już w ciągu sześciu miesięcy. Ci, którzy rzeczywiście stosują know-how sieci w codziennej pracy realizują ten plan – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju franczyzy DepilConcept.

Ruch w specjalistycznych salonach depilacji to jak uważają przedstawiciele firmy zasługa zwiększonego nacisku na efektywność działań i nadzoru ze strony franczyzodawcy.

Stoimy na straży biznesu i konsekwentnie wspieramy naszych franczyzobiorców, ich sukces to najlepsza nagroda za naszą pracę – wyznaje Marta Szymczak, masterfranczyzodawca sieci DepilConcept w Polsce.

W gabinecie DepilConcept podstawową usługą jest fototerapia, którą wykonuje się za pomocą intensywnych impulsów światła technologią IPL. Depilacja jednej partii ciała kosztuje 65 zł. Jak podaje franczyzodawca średnio w miesiącu z usług salonu korzysta od 62 do 137 klientek.

Oprócz fotodepilacji stosowana jest również tradycyjna depilacja woskiem oraz enzymami roślinnymi, ale cała oddzielna gałąź to fototerapia skóry: fotoodmładzanie (redukcja zmarszczek i odbudowa skóry), redukcja przebarwień, naczynek, trądziku.

W porównaniu do ubiegłego roku średnia sprzedaż usług w sieci wzrosła o 18 procent. Wyniki mobilizują franczyzobiorców do otwierania kolejnych gabinetów w swoich miastach. Prawie połowa partnerów prowadzi już więcej niż jeden lokal.

Na otwarcie gabinetu DepilConcept potrzeba ok. 70 tysięcy złotych. Cena uwzględnia zakup licencji, urządzenie lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników. Do końca roku otwartych ma być kolejnych 7 salonów z czego 3 to kolejne salony obecnych franczyzobiorców.


Karolina Kazuła, ekspert ds. franczyzy
doradca we franczyzie

POPULARNE NA FORUM

Pot i zysk

ciekawe wiadomości i strona 192.168 l 254

19 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2018
Klub fitness: Wysportowany zysk

Teraz jest taki boom na bycie fit, że to naprawdę nie jest trudny biznes do prowadzenia:) Ludzie sami przychodzą!

30 wypowiedzi
ostatnia 24.04.2018
Wyspy manicurowe

Wyspy manicurowe to świetna sprawa, sama niejeden raz korzystałam!

15 wypowiedzi
ostatnia 24.04.2018
Gabinet kosmetyczny

Salon kosmetyczny to bardzo dobra inwestycja. Warto zainwestować w dobre jakościowo produkty czy sprzęty. Do swojego salonu zaopatrzenie kupiłam tu...

90 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
Gabinet kosmetyczny

Jak potrzebujecie przeszkolić załogę salonu to szkolenia kosmetyczne prowadzi uznany wrocławski salon Perfect Glamour https://www.perfect-glamour.pl/szkolenia.html Siostra...

90 wypowiedzi
ostatnia 15.04.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

Własny biznes zdecydowanie bije na głowę prace na etat. Ja miałam problem z lokalem ale na szczęście z pomocą przeszedł ten deweloper...

14 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2018
Gabinet kosmetyczny

Ostatnio czytałem że w takich salonach powinny się znaleźc odpowiednie filtry tego typu - http://www.filtrybofa.com/ zwłaszcza jak salon wykonuje też paznokcie bo te...

90 wypowiedzi
ostatnia 07.04.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

Ostatnio czytałam że w takich salonach powinny się znaleźc odpowiednie filtry tego typu - http://www.filtrybofa.com/ zwłaszcza jak salon wykonuje też paznokcie bo te...

14 wypowiedzi
ostatnia 07.04.2018
zobacz więcej na forum