11.09.2015

Depilują i zarabiają

Jeden z franczyzowych gabinetów DepilConcept poprawił o ponad 25 proc. rekordowy wynik sprzedaży.

W sierpniu, czyli teoretycznie w jednym z najsłabszych miesięcy w branży kosmetycznej, dwa gabinety DepilConcept pobiły wcześniejszy rekord sprzedaży, z czego jeden o ponad 25 proc. Franczyzodawca podkreśla, że jeden z sierpniowych liderów osiągnął taki rezultat zaledwie w ciągu kilku miesięcy od otwarcia.

Klientka gabinetu DepilConcept Fot. PROFIT system, Marek Relich

Dążymy do tego, aby inwestycja w naszą franczyzę zwracała się już w ciągu 6 miesięcy
Mariusz Włoczkowski z DepilConcept

– Dążymy do tego, aby inwestycja w naszą franczyzę zwracała się już w ciągu sześciu miesięcy. Ci, którzy rzeczywiście stosują know-how sieci w codziennej pracy realizują ten plan – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju franczyzy DepilConcept.

Ruch w specjalistycznych salonach depilacji to jak uważają przedstawiciele firmy zasługa zwiększonego nacisku na efektywność działań i nadzoru ze strony franczyzodawcy.

Stoimy na straży biznesu i konsekwentnie wspieramy naszych franczyzobiorców, ich sukces to najlepsza nagroda za naszą pracę – wyznaje Marta Szymczak, masterfranczyzodawca sieci DepilConcept w Polsce.

W gabinecie DepilConcept podstawową usługą jest fototerapia, którą wykonuje się za pomocą intensywnych impulsów światła technologią IPL. Depilacja jednej partii ciała kosztuje 65 zł. Jak podaje franczyzodawca średnio w miesiącu z usług salonu korzysta od 62 do 137 klientek.

Oprócz fotodepilacji stosowana jest również tradycyjna depilacja woskiem oraz enzymami roślinnymi, ale cała oddzielna gałąź to fototerapia skóry: fotoodmładzanie (redukcja zmarszczek i odbudowa skóry), redukcja przebarwień, naczynek, trądziku.

W porównaniu do ubiegłego roku średnia sprzedaż usług w sieci wzrosła o 18 procent. Wyniki mobilizują franczyzobiorców do otwierania kolejnych gabinetów w swoich miastach. Prawie połowa partnerów prowadzi już więcej niż jeden lokal.

Na otwarcie gabinetu DepilConcept potrzeba ok. 70 tysięcy złotych. Cena uwzględnia zakup licencji, urządzenie lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników. Do końca roku otwartych ma być kolejnych 7 salonów z czego 3 to kolejne salony obecnych franczyzobiorców.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Karolina Kazuła

doradca we franczyzie
Napisz do autora