Dążymy do tego, aby inwestycja w naszą franczyzę zwracała się już w ciągu 6 miesięcy
Mariusz Włoczkowski z DepilConcept
Piątek
11.09.2015
Jeden z franczyzowych gabinetów DepilConcept poprawił o ponad 25 proc. rekordowy wynik sprzedaży.
 

W sierpniu, czyli teoretycznie w jednym z najsłabszych miesięcy w branży kosmetycznej, dwa gabinety DepilConcept pobiły wcześniejszy rekord sprzedaży, z czego jeden o ponad 25 proc. Franczyzodawca podkreśla, że jeden z sierpniowych liderów osiągnął taki rezultat zaledwie w ciągu kilku miesięcy od otwarcia.

– Dążymy do tego, aby inwestycja w naszą franczyzę zwracała się już w ciągu sześciu miesięcy. Ci, którzy rzeczywiście stosują know-how sieci w codziennej pracy realizują ten plan – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju franczyzy DepilConcept.

Ruch w specjalistycznych salonach depilacji to jak uważają przedstawiciele firmy zasługa zwiększonego nacisku na efektywność działań i nadzoru ze strony franczyzodawcy.

Stoimy na straży biznesu i konsekwentnie wspieramy naszych franczyzobiorców, ich sukces to najlepsza nagroda za naszą pracę – wyznaje Marta Szymczak, masterfranczyzodawca sieci DepilConcept w Polsce.

W gabinecie DepilConcept podstawową usługą jest fototerapia, którą wykonuje się za pomocą intensywnych impulsów światła technologią IPL. Depilacja jednej partii ciała kosztuje 65 zł. Jak podaje franczyzodawca średnio w miesiącu z usług salonu korzysta od 62 do 137 klientek.

Oprócz fotodepilacji stosowana jest również tradycyjna depilacja woskiem oraz enzymami roślinnymi, ale cała oddzielna gałąź to fototerapia skóry: fotoodmładzanie (redukcja zmarszczek i odbudowa skóry), redukcja przebarwień, naczynek, trądziku.

W porównaniu do ubiegłego roku średnia sprzedaż usług w sieci wzrosła o 18 procent. Wyniki mobilizują franczyzobiorców do otwierania kolejnych gabinetów w swoich miastach. Prawie połowa partnerów prowadzi już więcej niż jeden lokal.

Na otwarcie gabinetu DepilConcept potrzeba ok. 70 tysięcy złotych. Cena uwzględnia zakup licencji, urządzenie lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników. Do końca roku otwartych ma być kolejnych 7 salonów z czego 3 to kolejne salony obecnych franczyzobiorców.


Karolina Kazuła

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019